Sunflake

Sunflake is het adres voor packing cubes, kabel organizers en andere handige reisartikelen.

Packing cubes, kabel Organizers, toilettassen

9,1
Filter 296 reviews verzameld via WebwinkelKeur - met beschrijving

• H.A.T. van der Hoeven
    Geverifieerde klant van Sunflake

Gebruiksvriendelijke website, goed(e) produkt(en), redelijke prijzen en snelle levering.

• Tineke Hoogendijk

snelle service

• Hoe beoordeel je Sunflake?

• claudia nulkes

• Jeanitza Schorea
    Geverifieerde klant van Sunflake

Goeie product ben erg blij mee

• Renate Brouwer
    Geverifieerde klant van Sunflake

Super goede packing cubes en snel in huis!!

• Theo Vastenburg
    Geverifieerde klant van Sunflake

Goede kwaliteit en snelle levering.

• Ronald Hogenbirk
    Geverifieerde klant van Sunflake

Mooie en goed ingedeelde site on goede indruk produkt the krijgen. Goed op de hoogte gehouden van bestelproces. Netjes thuisgestuurd. Ik had het verkeerde besteld en mailde om te ruilen. Meteen keurig antwoord. Medewerker woonde ook in Eindhoven en kon het product bij hem omruilen.
    Service met grote S!

Artikel zelf perfecte oplossing voor snoeren/lader probleem vakantie.

• Luc Dhaese
    Geverifieerde klant van Sunflake

Hebben speciaal voor mij een wijziging aangebracht op hun website zodat ik het bestelde kon ontvangen waar ik woon, namelijk in Oostenrijk. Als dat geen klantenservice is!

• Rob Unawekla
    Geverifieerde klant van Sunflake

De draagbare Elektronica Organizer - 3 Lagen - Reistas - Waterafstotend - Voor 9.7" iPad - Harddiscs - Opladers - Zwart , voldoet naar mijn verwachtingen. Je kan al je toebehoren van mob , tablet georganiseerd in kwijt. Maar ook je tablet en mob kan men zelfs erin kwijt in de daarvoor bestemde vakjes . PS. Ik heb zelf een Samsung tab S3 9.7 het past. Het materiaal op zich voelt goed aan en slijtvast . De ritszen sluiten meer dan goed. Het formaat voor 3 lagen met inhoud van je mob en tab valt aan dikte op zich mee, het past goed in je handbagage ,dagrugzak. Het is een aanrader als je niet voldoende hebt aan 2 lagen. Voor vakantie een must alles in 1, dagelijks gebruik voor privé ,werk en weekendjes weg idem. Als laatst buitenom je mob ,tab zijn er 2 aardige gaasvakjes met rits waar men eventueel andere spulletjes in kwijt kan.
    Wat levering betreft snel en goed verpakt.

Met vriendelijke groet ,Rob

• A Haers vermeulen