Zilvervlek 43
7908VL Hoogeveen

Bol.com 10 9,1

Samantha beoordeelde op 2018-11-16

Geweldige producten en een super service, echt een aanrader voor iedereen.

Reactie van SuperheldenShop:
dankjewel Samantha, voor je review!

Mariska beoordeelde op 2018-11-06

De bestelde spaarpotten werden snel geleverd. Ze waren ook heel leuk ingepakt zonder dat we dat hadden aangegeven.

Reactie van SuperheldenShop:
Oh superleuk om te horen, dankjewel!

Ine beoordeelde op 2018-08-19

Super snelle levering! Heel vriendelijk. Super!

Reactie van SuperheldenShop:
Dankjewel Ine, ik hoop dat iedereen blij is met de stoere traktatie!

Mylène Kramer beoordeelde op 2018-05-02

Goede communicatie, snelle levering.

Zuhal Coban beoordeelde op 2018-04-17

Product is erg leuk! Kids helemaal blij en nog snel geleverd ook!

Reactie van SuperheldenShop:
oh dankjewel voor jouw reactie!

De Groot beoordeelde op 2018-04-17

Super

Isabelle beoordeelde op 2018-03-18

Heel tevreden! Snelle service super vriendelijk

MelP beoordeelde op 2018-03-02

Fijne webwinkel met snelle service en prettig makkelijk contact via facebook of instagram

Wat leuk! dankjewel Mel!

Marjolein de Roos beoordeelde op 2017-12-30

Via facebook een heel aantal kledingstukken besteld. Via een PB werd ik heel snel op de hoogte gehouden. Prima service! Ook de levering van de kleding was heel snel! Absoluut een aan te bevelen winkel als je kind van superhelden houdt! TOP!
(enige kritische kanttekening was dat de facebookpagina steeds vast liep, maar dit kan ook aan onze internetverbinding liggen of aan de drukte op de pagina. Ik kan het niet als minpunt ervaren, want alles is prima verlopen)

Reactie van SuperheldenShop:
Dankjewel voor je leuke review Marjolein. Het is inderdaad vervelend als je computer/FB steeds vastloopt, maar gelukkig heb je hele leuke bestelling kunnen doen!

Anita beoordeelde op 2017-12-09

Mooie producten en erg klantvriendelijk. Ik werd keurog op de hoogte gehouden van de levering!
Mijn dochter is helemaal gelukkig met dr captain america sloffen.

Reactie van SuperheldenShop:
Superleuk om te horen anita, dankjewel, voor je dochter nog veel plezier van haar stoere sloffen!

Renske beoordeelde op 2017-11-30

Supersnelle levering en leuk verpakt. Er zaten ook nog extraatjes en een persoonlijk berichtje bij, erg leuk!

Reactie van SuperheldenShop:
Dankjewel voor je leuke review Renske! veel plezier van je bestelling!

Chantal Biljard beoordeelde op 2017-11-01

Zeer snelle levering na prettig contact en mooie producten. Echt een feest om te ontvangen zo mooi verpakt.

Reactie van SuperheldenShop:
Wat fijn dat jullie tevreden zijn! Laat Sint maar komen! (en verjaardagen!)

Brigitte beoordeelde op 2017-10-25

Het was een snelle levering die ook nog eens fantastisch ingepakt was. Het uitpakken was een feestje.

Reactie van SuperheldenShop:
Erg leuk om te horen, dankjewel!

P. Bruins beoordeelde op 2017-10-10

Vlotte levering en goed te woord gestaan via Facebook. We hebben een mooi koffertje voor het logeren besteld. Er zat zelfs een leuk armbandje voor onze zoon bij. Vrijdag krijgt hij het op zijn verjaardag, dus we zijn erg benieuwd naar zijn reactie.

Reactie van SuperheldenShop:
Fijn om te horen, dankjewel voor jouw review!

Wouter Huisman beoordeelde op 2017-09-21

Vlotte levering en goede service. Vooral de persoonlijke boodschap vind ik top!

Birgit van Haastrecht beoordeelde op 2017-08-30

Super leuke webwinkel met een mooi assortiment!
Mijn bestelling werd snel en netjes geleverd. Mijn dochter vond het een feestje om haar nieuwe pyjama uit te pakken. Zo leuk dat de bestelling in cadeaupapier ingepakt was. Top! Hier ga ik zeker nog eens bestellen!

Reactie van SuperheldenShop:
Wat ontzettend leuk om te horen Birgit, dankjewel!

Odette beoordeelde op 2017-08-30

Snel in huis, zeer goede kwaliteit, duidelijk en vriendelijk contact, goed op de hoogte gehouden tijdens het hele bestelproces.

Reactie van SuperheldenShop:
Odette, dit vind ik fijn om te horen, veel plezier van de bestelling!

Yvonne beoordeelde op 2017-06-28

Wat een feestje was het om mijn zoontje het pakje met het ondergoed en de sokken uit te zien pakken :-) Hij was zo enthousiast en ook de kleine cadeautjes vielen zeer zeker in de smaak! Ik ga hier vast vaker bestellen.

Linda beoordeelde op 2017-06-13

Hoe blij kun je je kind maken met een pakketje speciaal voor hem. En nog super snel bezorgd ook! Bedankt voor de snelle levering!

Reactie van SuperheldenShop:
Oh wat onwijs leuk om te horen! Veel plezier ermee!

Kyra G beoordeelde op 2017-05-16

Ik vond het pakje heel leuk ingepakt met veel extraatjes! De spinner die ik had besteld kwam in een goede staat. Zou zeker weer bestellen!