Zilvervlek 43
7908VL Hoogeveen

Bol.com 10 9,1

Eva beoordeelde op 2019-03-27

Zeer leuke producten. bestelling snel en netjes geleverd

Reactie van SuperheldenShop:
Dankjewel Eva, graag gedaan!

Wendy Donker beoordeelde op 2019-03-27

Al vaker bij SuperheldenShop besteld en altijd tevreden. Pakketjes is met zorg ingepakt en er staan leuke producten voor een leuke prijs in de shop.

Reactie van SuperheldenShop:
Dankjewel Wendy, heel fijn dat je tevreden bent!
groetjes Monique

Christel beoordeelde op 2019-01-27

Duurt te lang eer je het hebt.maar de kwaliteit is wel goed!

Beste Christel,
Wat jammer dat je vond dat je te lang moest wachten! Helaas zit er op de bedrukte kleding een levertijd van max. 14 dagen vanwege de drukte bij de leverancier. Dit staat wel vermeld bij de artikelen. Gelukkig ben je wel tevreden over de kwaliteit van jouw bestelling.

Gosia beoordeelde op 2019-01-10

Superman Shirt besteld, hij is heel leuk. De bestelling was erg snel binnen en al die kleine dingetjes er bij zijn zo leuk. Super bedankt.

Reactie van SuperheldenShop:
Dankjewel voor jouw beoordeling!

Samantha beoordeelde op 2018-11-16

Geweldige producten en een super service, echt een aanrader voor iedereen.

Reactie van SuperheldenShop:
dankjewel Samantha, voor je review!

Mariska beoordeelde op 2018-11-06

De bestelde spaarpotten werden snel geleverd. Ze waren ook heel leuk ingepakt zonder dat we dat hadden aangegeven.

Reactie van SuperheldenShop:
Oh superleuk om te horen, dankjewel!

Ine beoordeelde op 2018-08-19

Super snelle levering! Heel vriendelijk. Super!

Reactie van SuperheldenShop:
Dankjewel Ine, ik hoop dat iedereen blij is met de stoere traktatie!

Mylène Kramer beoordeelde op 2018-05-02

Goede communicatie, snelle levering.

Zuhal Coban beoordeelde op 2018-04-17

Product is erg leuk! Kids helemaal blij en nog snel geleverd ook!

Reactie van SuperheldenShop:
oh dankjewel voor jouw reactie!

De Groot beoordeelde op 2018-04-17

Super

Isabelle beoordeelde op 2018-03-18

Heel tevreden! Snelle service super vriendelijk

MelP beoordeelde op 2018-03-02

Fijne webwinkel met snelle service en prettig makkelijk contact via facebook of instagram

Wat leuk! dankjewel Mel!

Marjolein de Roos beoordeelde op 2017-12-30

Via facebook een heel aantal kledingstukken besteld. Via een PB werd ik heel snel op de hoogte gehouden. Prima service! Ook de levering van de kleding was heel snel! Absoluut een aan te bevelen winkel als je kind van superhelden houdt! TOP!
(enige kritische kanttekening was dat de facebookpagina steeds vast liep, maar dit kan ook aan onze internetverbinding liggen of aan de drukte op de pagina. Ik kan het niet als minpunt ervaren, want alles is prima verlopen)

Reactie van SuperheldenShop:
Dankjewel voor je leuke review Marjolein. Het is inderdaad vervelend als je computer/FB steeds vastloopt, maar gelukkig heb je hele leuke bestelling kunnen doen!

Anita beoordeelde op 2017-12-09

Mooie producten en erg klantvriendelijk. Ik werd keurog op de hoogte gehouden van de levering!
Mijn dochter is helemaal gelukkig met dr captain america sloffen.

Reactie van SuperheldenShop:
Superleuk om te horen anita, dankjewel, voor je dochter nog veel plezier van haar stoere sloffen!

Renske beoordeelde op 2017-11-30

Supersnelle levering en leuk verpakt. Er zaten ook nog extraatjes en een persoonlijk berichtje bij, erg leuk!

Reactie van SuperheldenShop:
Dankjewel voor je leuke review Renske! veel plezier van je bestelling!

Chantal Biljard beoordeelde op 2017-11-01

Zeer snelle levering na prettig contact en mooie producten. Echt een feest om te ontvangen zo mooi verpakt.

Reactie van SuperheldenShop:
Wat fijn dat jullie tevreden zijn! Laat Sint maar komen! (en verjaardagen!)

Brigitte beoordeelde op 2017-10-25

Het was een snelle levering die ook nog eens fantastisch ingepakt was. Het uitpakken was een feestje.

Reactie van SuperheldenShop:
Erg leuk om te horen, dankjewel!

P. Bruins beoordeelde op 2017-10-10

Vlotte levering en goed te woord gestaan via Facebook. We hebben een mooi koffertje voor het logeren besteld. Er zat zelfs een leuk armbandje voor onze zoon bij. Vrijdag krijgt hij het op zijn verjaardag, dus we zijn erg benieuwd naar zijn reactie.

Reactie van SuperheldenShop:
Fijn om te horen, dankjewel voor jouw review!

Wouter Huisman beoordeelde op 2017-09-21

Vlotte levering en goede service. Vooral de persoonlijke boodschap vind ik top!

Birgit van Haastrecht beoordeelde op 2017-08-30

Super leuke webwinkel met een mooi assortiment!
Mijn bestelling werd snel en netjes geleverd. Mijn dochter vond het een feestje om haar nieuwe pyjama uit te pakken. Zo leuk dat de bestelling in cadeaupapier ingepakt was. Top! Hier ga ik zeker nog eens bestellen!

Reactie van SuperheldenShop:
Wat ontzettend leuk om te horen Birgit, dankjewel!