Gein Noord 24B
1391GZ Abcoude
KvK 34231519 te Amsterdam

M Koerts beoordeelde op 2018-12-04

Ruime keus, snelle levering, heel fijn dat wordt aangegeven uit welk land producten komen, wel graag aangeven welke vetten worden gebruikt bij het/de gedroogde fruit/bessen ivm een palmolie boycot!

Maria beoordeelde op 2018-11-12

Alles is duidelijk aangaande de bestelling, betaling en bezorging, inclusief een track&trace code, dat vind ik belangrijk. De producten waren goed verpakt en supervers. Leuk dat er nog een kleine verrassing in de doos zat als extraatje. Ik ben dik tevreden en ga zeker weer bestellen als we door de voorraad heen zijn.

R. Mahabier beoordeelde op 2018-09-16

Ik ben heel tevreden. Snelle levering, pakketje zag er verzorgd uit. En het allerbelangrijkste de noten zijn heerlijk! Ik had pompoenpitten, amandelen en walnoten besteld.

Brigitte beoordeelde op 2018-09-06

bedankt voor de goede service en de snelle levering.
het was een super feest iedereen heeft geweldig (ge)noten

M.B. Marijs beoordeelde op 2018-08-27

goede service, prima producten.

Olivia beoordeelde op 2018-08-22

Heerlijke noten blijven lang vers. Ik had een vraag deze werd snel beantwoord. Koop hier vaker mijn nootjes voor feestjes vanaf nu.

Marjolein beoordeelde op 2018-08-11

Ik koop al jaren elke week noten bij de kraam van Nuthouse op de markt. En ze zijn altijd voortreffelijk! Ik probeer af en toe een luxe notenmix bij een concurrent in Amsterdam maar ben er nog geen tegengekomen die kan tippen aan de macadamiamix van Nuthouse. Dennis en zijn teamleden zijn ook altijd vriendelijk en zelfs in de ergste vrieskou heel gezellig.

B Berg beoordeelde op 2018-08-08

Top kwaliteit, vers en op tijd.

PITS beoordeelde op 2018-07-31

goede spullen, verkoper weet waar hij t over heeft

G.O.D. beoordeelde op 2018-07-31

Goede spullen, verkoper weet waar ie t over heeft.

ga alleen nog maar daarheen.. 5 sterren