Zeverijnstraat 24 R

Mystery shopper

Lees
waarom

Inge De Smet beoordeelde op 2019-01-18

Heel blij met onze aankoop. Bovendien snel en correct geleverd en op de vraag die ik per email heb gesteld werd er supersnel gereageerd! TOP!!!

Kati beoordeelde op 2019-01-18

Super producten! Service is perfect! Levering correct en op tijd.

Vertrouwen - klantgericht - Kwaliteit

Ekaterina Davidova beoordeelde op 2019-01-17

Super snelle en goede service!

Pim Faber beoordeelde op 2019-01-14

Alles uitstekend verlopen.
Zeer snel reageren via mail of telefonisch.
Goede bescherming tijdens vervoer.
Zeker een aanrader!

pauli Thijsse beoordeelde op 2019-01-13

Nu besteld voor een vriendin, en wederom keurig, snelle levering met goede informatie.

Sandra beoordeelde op 2019-01-12

Vragen werden snel en vriendelijk beantwoord, er werd meegedacht bij de levering. We hebben het apparaat nu een week en we zijn er blij mee, heerlijk water! We zijn met z'n 2-tjes en hebben voor de 12L variant gekozen.

Karin Lourdon beoordeelde op 2019-01-10

Behulpzaam en snel!

R.M., Breda beoordeelde op 2019-01-10

Wij zijn al jaren tevreden gebruikers van het Aqualine systeem. Van de vier gezinsleden zijn er drie die het verschil ook daadwerkelijk proeven. Dus los van de (inmiddels broodnodige) filtering smaakt het water ook veel beter/zachter. Komt in de richting van het bergwater dat we tijdens een vakantie dronken in Zwitserland. Daarnaast is een probleempje laatst perfect opgelost. Tenslotte ben zeer blij dat we de oude watertank van plastic hebben kunnenv vervangen door een nieuwe glazen watertank. Korton: mooi product met een klantgericht bedrijf erachter, ga zo door!

Caroline beoordeelde op 2019-01-09

Vlotte levering en makkelijk opvolgen van de bestelling!
Alleen beetje spijtig dat je geën tijdsvenster krijgt voor de levering!

Reactie van Trade Line:
Beste Caroline, we hebben contact opgenomen met Postnl over je opmerking over een tijdsvenster. Voor Belgiƫ zijn ze 2 postsorteercentra aan het samenvoegen. Pas daarna zijn ze in staat om een tijdsvenster te kunnen geven. Nog even geduld dus. In Nederland krijgt iedereen van Postnl wel een bericht over de te verwachten aflevertijd.

NOEL CLEVE beoordeelde op 2019-01-07

Perfecte snelle levering, waarvoor dank.

Koos Rieske beoordeelde op 2019-01-06

goede en vlotte levering van de bestelde artikel

karel bot beoordeelde op 2019-01-03

zeer tevreden, kreeg snelle reactie op mijn vraag via de mail en de levering was ook snel

Guido Godfriedt beoordeelde op 2019-01-03

De communicatie verliep vlot en erg prettig. De geleverde systemen waren er snel en kwamen goed verpakt met duidelijke handleiding.
De waterfilter die wij hebben aangeschaft is een lust voor het oog en het water heerlijk.

Edith van den Akker beoordeelde op 2019-01-03

vriendelijke en deskundige informatie telefonisch en vlotte correcte bezorging.

L.J.M. OVERVLIET beoordeelde op 2019-01-01

Ik ben heel tevreden over Tradeline. Snelle reactie en verzending. goede producten. Vriendelijke afhandeling!

Bep Baars beoordeelde op 2018-12-31

Heel tevreden.

Lutgarde Jacobs beoordeelde op 2018-12-31

Wij zijn tot op heden heel blij ermee

E Veld beoordeelde op 2018-12-31

Prima en deskundige communicatie. Ben blij met mijn waterfilter.

Karim El Morabet beoordeelde op 2018-12-31

Ik ben heel tevreden met tradeline, top service en levert op tijd.

Rene Middelkoop beoordeelde op 2018-12-30

Top, goede service en snelle levering.