Zeverijnstraat 24 R

Mystery shopper

Lees
waarom

J.L.M. Kok beoordeelde op 2017-10-09

zoals altijd een goede service.

Fred Lameir beoordeelde op 2017-10-09

Alles uitstekend verlopen.

S. Nobach beoordeelde op 2017-09-30

Goed product, duidelijke instructies en goede levering. Ik ben zeer tevreden en blij dat deze producten op de markt zijn.

Krijns Toutenhoofd beoordeelde op 2017-09-25

Filters besteld ter vervanging van de filters in het NEOS waterfilter-apparaat.
Snel en correct geleverd inclusief uitgebreide toelichting hoe de filters te vervangen.

C.C. van \'t Hoen beoordeelde op 2017-09-22

Ik woon op de zevende etage in een oude flat in Rotterdam.
Het water blijft lauw warm uit de kraan komen, ook als ik de kraan tien minuten open laat staan.
Daarnaast weet niemand mij te vertellen of er nog loden leidingen in deze flat zijn.
Mijn dochter drinkt veel water en ik wilde voor haar geen risico lopen.
Het was even wennen omdat de stenen nog wat aardesmaak gaven.
Nu heb ik de stenen, op advies van de verkoper, een aantal keren goed gespoeld en is het water nu heerlijk om te drinken. Top.

Balzouman beoordeelde op 2017-09-19

levering was vrij snel binnen. Ook goed bereikbaar via mobiel en mail.

Annette Schnitker beoordeelde op 2017-09-13

Heel tevreden. Omdat het afleveradres dicht bij Trade Line was, werd mijn bestelling dezelfde dag afgeleverd.
Ik werd daar vriendelijk per mail van op de hoogte gesteld.
Ik ben blij met de Waterman, handig in gebruik en handig om mee te nemen.

Lisa henkes beoordeelde op 2017-09-13

Geen probleemen

L. Smits beoordeelde op 2017-09-09

Een perfecte ervaring met mijn bestelling waarbij in mijn geval heel flexibel en adequaat een oplossing geboden werd bij een bestelling.

Klaren beoordeelde op 2017-09-07

Prima

Barbara Creemers beoordeelde op 2017-09-05

Alles prima! Snelle en persoonlijke service. Dankjewel!

Janssens Erik beoordeelde op 2017-09-05

Schitterende service !!!

S.S. Moen beoordeelde op 2017-09-05

Zéér tevreden. Snelle levering en uitstekende en snelle service bij vragen. En nu al zó blij met het Neos filter:-)!!!

Peter Albers beoordeelde op 2017-09-01

Ik ben super tevreden over de snelle levering, de snelle en volledige antwoorden bij vragen die ik nog had over het product wat ik had besteld. En super tevreden over het product zelf, wat wil je nog meer?

Janssens Erik beoordeelde op 2017-08-30

Schitterend en correct !!!

van der Pol beoordeelde op 2017-08-27

uitstekend

J. Geschiere beoordeelde op 2017-08-25

Correcte en zeer snelle levering, met persoonlijke aandacht in de vorm van een bijgesloten kaartjes.

Marianne van Helden beoordeelde op 2017-08-23

Bestelling de volgende dag in huis. Bovendien helpen ze erg goed met mijn vragen. Ben heel tevreden.

Marca Adema beoordeelde op 2017-08-14

Snelle levering, duidelijke instructies bijgeleverd.

Marieke beoordeelde op 2017-08-11

Helemaal top! Uitstekende service, zelfs als ze op vakantie zijn. Product (waterfilter) ook echt een aanrader!