Zeverijnstraat 24 R

Mystery shopper

Lees
waarom

Johan Hoogendoorn beoordeelde op 2019-03-20

Het persoonlijke advies van de heer en mevrouw Luyendijk was geweldig. Zij konden op al onze vragen antwoord geven en zelfs analyserapporten sturen. We genieten van ons schone water.

Desirée Verbeek beoordeelde op 2019-03-18

Op het nippertje om vij fuur besteld. Tòch de volgende dag al in huis. Wat een service. En het is ook een hele fijne filter, die makkelijk in elkaar te zetten is. Heerljik water.

M.M. Rodriguez Carpintero beoordeelde op 2019-03-16

Vandaag bestelt morgen thuis, contactpersoon van tradeline was heel vriendelijk aan de telefoon en het product is uitstekend !

Roald de Waardt beoordeelde op 2019-03-15

Je bestelt wat je nodig hebt en een dag later heb je het binnen! Snel en goed verpakt!

Charlie E beoordeelde op 2019-03-15

Snel geregeld, en goed bereikbaar voor eventuele vragen. Uiterst tevreden!

Mariska beoordeelde op 2019-03-13

Super snelle afhandeling! Ik had 'n fout gemaakt met de bestelling., direct gecorrigeerd en geld terug gestort.. Heel fijn!

Lies van der Meulen beoordeelde op 2019-03-13

Product werd de volgende dag netjes geleverd!

M Van Zanten beoordeelde op 2019-03-13

super snel geleverd! mooie systeem, werkt perfect! echt een aanrader!

Corrie de Waardt-Woudenberg beoordeelde op 2019-03-13

wat ik hier ook bestel is allemaal prima geregeld en netjes thuis bezorgd

Marja Zwetsloot beoordeelde op 2019-03-12

Ik had het product de volgende dag in huis alleen niet op de afgesproken tijd.

Reactie van Trade Line:
Bedankt voor je reactie Marja. Zodra wij de bestelling aan Postnl hebben meegegeven zijn zij verantwoordelijk voor de aflevering. Hier hebben wij geen invloed op. De tijd die op een track & trace code wordt aangegeven is een indicatie.

Guido Knaepkens beoordeelde op 2019-03-11

Heel tevreden over leveringen tradeline.

Jolanda van de Beek beoordeelde op 2019-03-10

Deze Parel voor in de keuken kwam met heldere aanwijzingen voor ingebruikname. Plezierig persoonlijk contact gehad over aanvullende vragen. De Aqualine 5 is nu een paar dagen in gebruik enik wil ‘m niet meer kwijt!

T Joustra beoordeelde op 2019-03-09

Geweldige service! Ik had een verkeerde bestelling geplaatst, na levering en een telefoontje werd dit direct gecorrigeerd, de factuur aangepast en had ik de volgende dag de juiste onderdelen in huis. Heel snel en super klantvriendelijk.

Marieke beoordeelde op 2019-03-09

Super snel ontvangen. Met een persoonlijk bedankkaartje ๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป

Keriem beoordeelde op 2019-03-08

Snel, betrouwbaar, prima product

Mieke Hillaert beoordeelde op 2019-03-08

Tevreden van de service. Pakketje 2 dagen later thuis ontvangen. Duidelijke communicatie.

Linde Schut beoordeelde op 2019-03-08

โค

E Paans beoordeelde op 2019-03-06

Heel tevreden!

Bernou Karten beoordeelde op 2019-03-06

prima product, snelle levering!

A. K. v.d. Laar- v. Klaveren beoordeelde op 2019-03-06

Snel opgestuurd gekregen. Telefonische vraag kreeg ik heel fijn beantwoord en telefoon wordt snel opgenomen.