Zeverijnstraat 24 R
1216 GK Hilversum
KvK 32089279

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

Mystery shopper

Lees
waarom

Marca Adema beoordeelde op 2017-08-14

Snelle levering, duidelijke instructies bijgeleverd.

Marieke beoordeelde op 2017-08-11

Helemaal top! Uitstekende service, zelfs als ze op vakantie zijn. Product (waterfilter) ook echt een aanrader!

DE RIDDER beoordeelde op 2017-08-09

Grotendeels correcte info.
Er wordt in de webstek geen melding gemaakt van het feit dat het IER-filter (bovenste gedeelte van het meerstappen-filter) elke maand dient gereinigd te worden met een zoutoplossing.

Patricia Kan beoordeelde op 2017-08-08

Snelle levering en werd goed op de hoogte gehouden.

Sabine Delaruelle beoordeelde op 2017-08-07

Duidelijke communicatie.Er was een probleem bij de betaling via de site. Ik meldde dit via mail, daar werd snel op gereageerd en een oplossing aangeboden. Ook al was het vakantieperiode en werd me gezemeld dat het verzenden iets langer zou duren, vond ik de levertermijn zeer kort. De handleiding die bij de waterfilter zit vind ik zeer duidelijk en het opstellen en in dienst nemen ging vlot. Ik geniet van het alkalische water.

Linda van Mosel beoordeelde op 2017-08-04

Goed antwoord op al mijn vragen, snel en deskundig. Snelle levering en goede handleiding bij het product.

Anculare beoordeelde op 2017-08-02

Snelle en goede levering! 👍🏻

Laenen Desiré beoordeelde op 2017-07-31

Snelle levering en goede service (artikel goed verpakt en duidelijke handleiding + extra informatie). Ook goed contact via email met de verkoper. 100% tevreden!!

Feyer beoordeelde op 2017-07-30

goede beschrijving v.w.b. montage, snelle levering van de producten, die aan verwachtingen voldoen.

Jan van den berg beoordeelde op 2017-07-20

Gewoon dus goed, bestelling op tyd verzonden en je word op de hoogte gehouden van eventuele onderhoud en/of vernieuwingen.

J. vd Berg beoordeelde op 2017-07-17

Bestelling snel geleverd, zelfs met iets extra's dat ik goed kon gebruiken! vriendelijk kaartje erbij van de leverancier, kortom prima verzorgd.

M.M.F. van der Lee beoordeelde op 2017-07-13

Heel tevreden netjes bezorgd.

Waterlander G.J. beoordeelde op 2017-07-12

snel geleverd en met extra info en folders wat betreft gebruik.
geert waterlander,

Frank Bonte beoordeelde op 2017-07-08

snelle afhandeling

A.H. van der Dussen- Vuijk beoordeelde op 2017-07-06

Erg tevreden, super snelle levering.

Marieke Oosterhuis beoordeelde op 2017-06-30

Duidelijke bestelinfo en snelle levering.

jlm kok beoordeelde op 2017-06-28

prima geen klachten fijn product.

Lisa Prentner beoordeelde op 2017-06-26

Heel goed

F.H. van den Berg beoordeelde op 2017-06-24

Ik heb maandag het product besteld en dinsdag had ik het, zeer goed verpakt, al ik huis.
Mocht ik nog iets nodig hebben dan zal het zeker bij Trade Line bestellen.

CA Leenen beoordeelde op 2017-06-23

Vooraf en ook achteraf bij bestelling van filters duidelijke informatie gekregen over de veranderingen. En paar dagen later prima gratis service toen een wat ouder onderdeel van filtersysteem afbrak. Volgende dag nieuw in huis. We zijn heel erg tevreden over jullie.