Zeverijnstraat 24 R

Mystery shopper

Lees
waarom

Jeanet Heuseveldt-Schout beoordeelde op 2018-05-22

Supersnelle reactie en levering en goede service

Bob van Leeuwen beoordeelde op 2018-05-21

Een vraag van mij werd snel en goed beantwoord
Bestelling is snel geleverd

Ilian Dolstra-Bos beoordeelde op 2018-05-20

De bestellingen worden al jaren goed geleverd. Vragen worden altijd rustig beantwoord. De producten die zij leveren zijn fantastisch.

Emad Kuliev beoordeelde op 2018-05-19

Eerst een verkeerde bestelling geplaatst, deze laten annuleren. Werd snel en efficiënt verwerkt door de vriendelijke klantenservice, dag later al het geld op de rekening gehad. Levering van de nieuwe bestelling verliep ook heel soepel. Thanks voor de service!

Marieke de Wever beoordeelde op 2018-05-16

Prima service; geen moeilijk gedoe over een kapot onderdeel van een waterzuiveraar. Zonder problemen kreeg ik het onderdeel opgestuurd , echt top !

A.W.Dijkslag beoordeelde op 2018-05-14

Een prettige en persoonlijke behandeling.

Dijo beoordeelde op 2018-05-13

van bestelling tot en met levering alles volgens afspraak, en een goed product.

Kick Dolk beoordeelde op 2018-05-11

Snelle en correcte levering.

Joke Geluk beoordeelde op 2018-05-01

Goede service snelle levering.

Pieter Meuleman beoordeelde op 2018-04-30

- bestelling vlug en in goede kwaliteit afgeleverd

MJ Dekker beoordeelde op 2018-04-29

Persoonlijke, snelle service en communicatie.

Kathy Van der Heyden beoordeelde op 2018-04-28

De levering was snel. Op mijn vraag tot info kwam heel snel een duidelijk antwoord. Ceen bedankingskaartje voor de besrelling maakte de goede service compleet.

L. Bakker beoordeelde op 2018-04-27

K. Dijkhuis beoordeelde op 2018-04-25

Heel tevreden, snelle communicatie en levering

Inge Janssens beoordeelde op 2018-04-24

Super tevreden! Makkelijk en snel contact, snelle levering.

Froukje de Bekker beoordeelde op 2018-04-23

prima service en snelle levertijd

Wilma Capel beoordeelde op 2018-04-20

Goede uitleg bij tel contact en vriendelijk.

Jaap Bouwmeester beoordeelde op 2018-04-20

Communicatie is goed, zowel telefonisch en via de mail. Website is overzichtelijk. Snelle levering. Ik heb de aqua 5 ontvangen en dit product voldoet aan alle verwachtingen.

Oda Kwik beoordeelde op 2018-04-17

Alles wordt goed en optijd opgestuurd. Service is prima als er iets mis is of gaat. 100% betrouwbaar.

Marjon Middelkoop-Huiskens beoordeelde op 2018-04-17

Geweldig zoals altijd. Snelle levering, leuk kaartje met persoonlijke tekst erbij.