Zeverijnstraat 24 R

Mystery shopper

Lees
waarom

Immy Verduin beoordeelde op 2017-12-15

gewoon keurig als altijd.

Henry Kampherbeek beoordeelde op 2017-12-07

Besteling is snel en correct uitgevoerd

Olimpia Lima beoordeelde op 2017-12-03

Heel tevreden

Anneke Nagelhout beoordeelde op 2017-12-03

Na product ontvangen te hebben en eerder dan verwacht , ben ik heel tevreden!

L.K.Verhoeve beoordeelde op 2017-12-02

Mijn bestelling is goed verzorgd en gecontroleerd op juistheid. Kreeg binnen enkele uren een mail dat ik niet het juiste waterfilter had besteld voor mijn apparaat en dit gecorrigeerd hadden en zonder meer kosten het juiste filter toegestuurd zou krijgen. Dit vind ik nog eens service en een teken dat men zijn administratie goed op de rij heeft.

Amy Friedlander beoordeelde op 2017-12-02

Erg tevreden! Prachtige waterfilter, goede service... Dank!

Inge beoordeelde op 2017-11-29

Heel tevreden. Ik ben goed geadviseerd en had mijn bestelling de volgende dag al in huis.

Geertjen Van Damme beoordeelde op 2017-11-28

Beste, de bestelling verliep heel vlot. We zijn tevreden. We vragen ons wel af wat je best doet als je 10 dagen of 2 weken weggaat. Laat je het water dat doorgelopen staan of moet je t binnen een bepaalde tijd opgebruikt hebben? Alvast bedankt voor de info. Vriendelijke groet, familie Beernaert Van Damme

Reactie van Trade Line:
Beste familie Van Damme. Bedankt voor jullie beoordeling. Als jullie 10 dagen of 2 weken weggaan dan kunnen jullie het beste het water uit de onderste tank weggooien en het meerstappenfilter en de de eventuele pH ring in een plastic zak in de koelkast leggen. Jullie kunnen het water langere tijd in de onderste tank laten staan maar dan zal de mineraalsmaak en de pH gedurende deze tijd sterk stijgen. Dit water kunnen jullie uiteraard aan de planten geven en weer nieuw water toevoegen. Beide opties zijn mogelijk.

Hartelijke groet,
Marcel

Koos Rieske beoordeelde op 2017-11-28

Goed en degelijk product

M.A.T. Palstra beoordeelde op 2017-11-28

Goede service, snelle levering, aardige mensen

Sandra Waaldijk-van Strijp beoordeelde op 2017-11-28

Heel tevreden, mijn bestelling was er snel.

J. W. van Lier beoordeelde op 2017-11-21

Snelle levering. Vriendelijk en behulpzaam.

Marjon Middelkoop-Huiskens beoordeelde op 2017-11-15

Supersnelle een correcte levering voor mijn Aqualine 5. Heerlijk water.

Herman Meinders beoordeelde op 2017-11-13

Erg uitgebreid klantvriendelijk en goede aftersales service.

Nico van Verseveld beoordeelde op 2017-11-13

Op tijd geleverd en goed verpakt. Inclusief kaartje met persoonlijk bedankje.

C. Schreurs beoordeelde op 2017-11-13

snelle levering, goede service maar vooral top kwaliteit

Brodowsky beoordeelde op 2017-11-11

Heel tevreden, snelle levering. Ook blij met de mogelijkheid tot het afsluiten van een filterabonnement.

Christine Bollez beoordeelde op 2017-11-09

Zeer goed contact met verkoper, zeer klantvriendelijk, zeer goede kwaliteit van de producten, zeer snelle en correcte afhandeling van de bestelling, zeer snelle levering en zeer zorgvuldig ingepakt. Montage en uitleg zijn zeer duidelijk en met vragen mag je steeds bij de verkoper aankloppen. Echte klasse en aanrader voor wie degelijke kwaliteit voor zijn investering wil voor een degelijke prijs. Zeer goede service na verkoop: filterabonnement zodat je steeds op tijd de filters vervangt zonder jezelf daar om te bekommeren. Alzo blijft uw product zeer goed onderhouden en gaat het heel lang mee. ๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Robert Heun beoordeelde op 2017-11-08

Heb de whirlator voor de dousche besteld. Snelle levering, netjes verpakt. Zelfs een persoonlijk bedankje erbij. Installatie was makkelijk gewoon tussen de mengkraan en douscheslang draaien. Minder kalkaanslag in de douschecabine merkbaar. Ook wat zachter aanvoelend water. Ik zou dit product aanraden. Voor de prijs hoeft men het niet te laten.

Christine Bollez beoordeelde op 2017-11-01

Heel snelle levering, de volgende dag reeds ontvangen! Zeer goede kwaliteit van de 2 Grayl filterflessen, echt zoals op website beschreven met heerlijk water als resultaat. Vandaar dat ik nu ook de Aqualine Neos dinsdag heb besteld en morgen komt die eraan! Ik voel me bij deze bewuste keuze heel gerustgesteld, nu zuiver water te kunnen gebruiken. Super!!! Echte aanrader voor wie zijn gezondheid in de hand neemt.๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘