Zeverijnstraat 24 R

Mystery shopper

Lees
waarom

Petra Tibosch beoordeelde op 2018-11-17

Was vergeten mijn adres erbij te zetten. Werd direct gebeld en de volgende dag had ik alles in huis. Erg klantgericht.

Ursula Dannijs beoordeelde op 2018-11-17

Goede vlugge service!

Conny Weerepas beoordeelde op 2018-11-12

Heel tevreden, fijne directe service en meedenken in wat je als klant wenst. Top!

Ed Buijink beoordeelde op 2018-11-11

Zeer snelle levering. Goed verpakt.

Sophie Arras beoordeelde op 2018-11-05

Zeer snelle service en vlotte levering. Ook als je extra vragen hebt wordt er altijd meteen gereageerd. Heel fijne ervaring altijd.

Miriam alberts beoordeelde op 2018-11-05

Goede service, snelle reacties, heerlijk water! ALles verliep eigenlijk heel wenselijk.

klaartje roukema beoordeelde op 2018-11-04

Netjes geleverd goeg gecommuniceerd

Odile Fiscalini beoordeelde op 2018-11-01

Heel tevreden. Telefonisch goed (direct) bereikbaar, uitgebreid al mijn vragen beantwoord en advies gegeven. Bestelling volgende middag in huis.

Judith beoordeelde op 2018-10-29

Super.. ben erg tevreden snelle levering ben goed geholpen met al mijn vragen een dikke 10...

W Lamens beoordeelde op 2018-10-26

Bij vragen krijg je snel antwoord, de bestelling wordt snel en zeer goed verpakt geleverd.
Als alle bedrijven zo werken loopt alles als een zonnetje. Mijn complimenten!

Raymond Kruizinga beoordeelde op 2018-10-25

Snelle service,niks op aan te merken!

Patrick Cohnen beoordeelde op 2018-10-24

Was gewoon snel en goed dus

Peter beoordeelde op 2018-10-23

Snelle levering!
Enigste minpuntje is dat de bedrijfssticker een beetje scheef geplakt is ☺

Reactie van Trade Line:
Beste Peter, bedankt voor de mooie beoordeling en bedankt voor je feedback. Het opplakken van de stickers hebben wij uit handen gegeven in het vertrouwen dat dit goed zou gebeuren. We zullen jouw feedback aan dit bedrijf doorgeven.

L.M. Heintz beoordeelde op 2018-10-22

De bestelling is correct afgeleverd. Alleen stelde ik per email een vraag, en daar heb ik nog geen antwoord op.

Reactie van Trade Line:
Bedankt voor uw mooie beoordeling. U geeft aan dat u nog geen antwoord op uw vraag via de email heeft ontvangen. U heeft de email op zaterdag gestuurd en in het weekend zijn wij gesloten. Alle emails van het weekend worden op maandag beantwoord.

Sylvia beoordeelde op 2018-10-17

Snelle levering en eenvoudig gebruiksklaar te maken. Goed product, we zijn er blij mee.

Matijn Goossens beoordeelde op 2018-10-16

Vrijdag besteld en mijn zuiveringsinstallatie zaterdag in huis (België) . De service is top! Goede aftersales met mogelijkheid om een filterabonnement te nemen tegen scherpe prijzen. Ik ben zeer content

Nadine Pruim beoordeelde op 2018-10-12

Zeer snelle levering, geweldig product en zeer klantgerichte service.

debora wensveen beoordeelde op 2018-10-12

Sinds 1 jaar in het bezit van een waterfilter en deze bevalt uitstekend. Zodra ik een nieuw filter had besteld ('s avonds laat) had ik hem de volgende dag al in huis. Ze leveren ook hele goede service. Ik beveel deze leverancier aan iedereen aan.

Petra Pruim beoordeelde op 2018-10-12

Mooi product, snel en in perfecte staat geleverd. Zeer tevreden.

Ilona Borst beoordeelde op 2018-10-11

Zeer tevreden, zowel met het product als ook met de snelle levering en communicatie. Ga zo door!