Zeverijnstraat 24 R

Mystery shopper

Lees
waarom

Minouk Landkroon beoordeelde op 2019-07-14

Supersnel geleverd, helemaal compleet en de uitleg was duidelijk. Hij staat hier nu al een aantal weken. Ben heel tevreden!

M. Blonk beoordeelde op 2019-07-13

Duidelijke website, snelle levering

Vincent Vonk beoordeelde op 2019-07-13

Fijn bestelproces, eerst even telefonisch contact gehad om na te vragen of het product op voorraad was. Fijn te woord gestaan. Product besteld en de volgende dag in huis. Product werkt super en voldoet aan alle verwachtingen. Het handgeschreven kaartje dat bij de bestelling zat was een leuk detail.

Marte Crommentuijn beoordeelde op 2019-07-12

Heel tevreden! Maandag besteld en dinsdag al in huis. Telefonisch goed bereikbaar en ik kon voor de aankoop met al mijn vragen terecht. Ik kreeg uitgebreid antwoord. Kortom goede service!

Mariska beoordeelde op 2019-07-12

Zeer tevreden, volgende dag alles in huis. Het water is heerlijk !

peter Raadsen beoordeelde op 2019-07-10

Prima, snelle service.

natascha duben beoordeelde op 2019-07-10

heel snelle levering met duidelijke uitleg, geweldige service, bedankt

Tineke Engels beoordeelde op 2019-07-09

Vrijdag besteld, zaterdag toegekomen! Wat een uitstekende service! Met de nodige uitleg en een persoonlijk kaartje bij. Wij zijn heel tevreden

Renata Pireddu beoordeelde op 2019-07-07

Diane Koning beoordeelde op 2019-07-05

Duidelijke afspraak wanneer hij zou komen, goed verpakt, en snelle service.

Geert Duyck beoordeelde op 2019-07-04

Heel snelle levering !

Jeedeen Freeman beoordeelde op 2019-07-04

Reageren snel en leveren snel. Hoge aanbeveling!

Marianne Van dijk beoordeelde op 2019-07-03

Prima service en snelle reacties via mail als je iets niet begrijpt of dat je iets niet goed kan vinden op de webshop.

Annemijn van Reijendam beoordeelde op 2019-07-01

Snel geleverd en goed telefonisch ondersteund.

C.J. Barnhoorn beoordeelde op 2019-07-01

Alles keurig op tijd geleverd netjes verpakt.

Anke beoordeelde op 2019-07-01

prima service

Bruno Van der Auwera beoordeelde op 2019-06-30

Hele goede productkwaliteit en een voortreffelijke handleiding.

A Van Baren beoordeelde op 2019-06-28

Geen moeite teveel voor Helma en Marcel om je een fijne ervaring te bieden. Onze glazen kan van de Aqualine kwam gebroken aan, de volgende dag een nieuwe ontvangen. Snelle, betrokken en precieze service/contact. Echt superfijn! Mooi werk doen jullie, ik hoop dat jullie veel puur watersystemen mogen leveren, want het is denk ik hard nodig voor ieders gezondheid...

Griet De Preter beoordeelde op 2019-06-28

Snelle en correcte levering. Duidelijke uitleg voor installatie.

R. van Ameijden beoordeelde op 2019-06-28

Alles conform wat beloofd wordt.