Zeverijnstraat 24 R

Mystery shopper

Lees
waarom

P.J. Pijnacker beoordeelde op 2018-09-21

snelle levering / duidelijke omschrijving / fijn om op de hoogte gehouden te worden.

Krijns Toutenhoofd beoordeelde op 2018-09-19

De ene dag besteld; de volgende dag foutloos geleverd!

Jacqueline van Rijswijck beoordeelde op 2018-09-18

Inmiddels gebruiken ik )en mijn gezin) het Aqualine watersysteem ongeveer 4 maanden en wil ik iedereen laten weten hoe ontzettend blij ik ermee ben. In de loop van de tijd ben ik mij steeds fitter gaan voelen. De klanten in mijn praktijk geef ik ter bevordering van gezondheid altijd een glaasje water/kruidenthee voor/na afloop van mijn behandelingen.
Ik wil bij deze benadrukken hoe belangrijk goed schoon water voor onze gezondheid is! De energie in mijn lichaam is voelbaar beter gaan stromen; ik voel mij vitaler, mijn boviswaarde is flink gestegen.
Voor mij de beste koop die je voor een betere gezondheid kan doen :-)

Maria Palmans beoordeelde op 2018-09-17

Wat een snelle levering en voor de enkele dagen dat ik de waterfilter in gebruik heb, drink ik mijn water weer met plezier. Geen bijkomende smaak of geur in het water. Echt een aanrader ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Fien D'Huyvetter beoordeelde op 2018-09-17

Duidelijke website en supersnelle levering. Besteld om 16u30 en volgende dag om 13u00 al in huis. Zeer tevreden over het product.

Anna beoordeelde op 2018-09-17

top

Tjalling beoordeelde op 2018-09-16

Goed, stijlvol product en perfecte service. De waterfilter is makkelijk in elkaar te zetten. Daarnaast werden voorafgaand aan mijn bestelling al mijn vragen snel en uitgebreid beantwoord.

Cindy Broekhof beoordeelde op 2018-09-12

Bestelling binnen 24 uur in huis! Top!!

Wilko Huiden beoordeelde op 2018-09-11

Product functioneert prima. Alleen vind ik het jammer om het oude filter weg te gooien.
Is daar nog een inlevermogelijkheid/terugstuurmogelijkheid voor?

Bernadette koot beoordeelde op 2018-09-09

KLANTVREINDELIJKE BENADERING. BIJ CONTACT VOELT HET ALSOF JE DE MENSEN GISTEREN NOG GEZIEN HEBT. OOK BIJ KLEINE PROBLEMEN, WORDN DIE DIRECT EN ZONDER GEDOE OPGELOST. EEN FIJNE ORGANISATEI

S.D. Milo beoordeelde op 2018-09-09

Ik mailde met de vraag of het mogelijk was om een los kraantje voor de Aqualine 5 te bestellen. Hierop werd mij aangeboden om mij het kraantje kosteloos toe te sturen (terwijl ik niet eerder bij Tradeline had besteld!). Nu was ik al van plan om een glazen watertank te bestellen, dit heb ik toen ook gelijk gedaan. Watertank en (gratis) kraantje werden de volgende dag bezorgd. Top service!

Bert beoordeelde op 2018-09-08

Prima voorlichting en vlotte service.

Guy Pays beoordeelde op 2018-09-07

Fantastisch snelle en correcte service!

Jan De Pauw beoordeelde op 2018-09-04

Grayl werd tijdig geleverd in keurige verpakking met informatie folder

Petra beoordeelde op 2018-09-04

Supersnelle levering. Vrijdag besteld en zaterdag in huis. Kon meteen aan de gang met lekker gezond water

Sabine Valkieser beoordeelde op 2018-09-03

snelle service, goed informatie

giuseppe casu beoordeelde op 2018-09-02

Altijd goed geweest

Ingrid beoordeelde op 2018-08-31

Goede service en snelle levering.

Ch. van Oeveren beoordeelde op 2018-08-30

snelle levering

Nele Vanoverbeke beoordeelde op 2018-08-28

Heel vlotte bestelling.
Mijn eerste ervaring met online bestellen en betalen..
Hartelijk dank!