Ik zou willen dat ik hem eerder gekocht had. Water drinken is nu gewoon lekker. Super blij met onze aqualine 12.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Evelien
- Muriel Leistra
Wat een service! geweldig en nogmaals dank voor t gratis kraantje. Vriendelijke groet Muriel Leistra
Hoe zou je Trade Line beoordelen?
- Sven Bohmermann
Ik heb al een paar jaar de NEOS, een fantastisch apparaat, het kost wat, maar sindsdien drinken wij alleen nog maar water, en geen frisdranken meer. Top product!
- Pascale Zandbergen
Goede service
- Sandra Vos
Altijd goeie uitleg
- Therezy Peeters
Dat een pakje niet thuis wordt afgeleverd als dat is overeengekomen maar in een afhaalpunt, geeft een ernstige onvoldoende