Zeverijnstraat 24 R

Mystery shopper

Lees
waarom

e Kuitert beoordeelde op 2019-05-21

Snelle levering en geheel overeenkomstig de bestelling.

Petra den Bleker beoordeelde op 2019-05-21

Ik ben uiterst tevreden. Besteld en volgende dag in huis. Mooi waterfilter qua vorm, het oog wil ook wat en het heeft heel veel te bieden qua zuivering, mineralen en energetische activering. De smaak is prima! Ik ben er blij mee! En de communicatie via contactformulier en later per mail verliep prima, snel, duidelijk en vriendelijk.

Joke Geluk beoordeelde op 2019-05-20

Uitstekend bedrijf. Snelle levering. Bij vragen krijg je dezelfde dag nog een tegenbericht.

Anna Verwaal beoordeelde op 2019-05-18

Product is echt fantastisch! Water smaakt zo lekker! Hele snelle bezorging! (volgende dag al) Zeer tevreden.

Lois Vokkert beoordeelde op 2019-05-18

Donderdag einde van de dag besteld en vrijdag al in huis. Ik heb hem gisteren helemaal klaar gemaakt en vandaag in gebruik genomen. Super service en heerlijk water uit deze mooie waterfilter

Caroline Cossee beoordeelde op 2019-05-17

Mooi apparaat, de 5 liter aqualine. Het water met verhoofde pH waarde werkt heel effectief. Het bijvullen gaat makkelijk. Ben er super blij mee.

Rob de Corte beoordeelde op 2019-05-15

Snelle levering en keurig verpakt

Bob van Leeuwen beoordeelde op 2019-05-13

Zeer snel en volgens afspraak zelfs op zaterdag binnen een dag geleverd

Bernie van den Bos beoordeelde op 2019-05-13

Ik ben heel tevreden. De ene dag besteld, de volgende dag in huis. Alles goed uitgelegd in de beschrijving. Fluitje van een cent.

S.A. van Schie beoordeelde op 2019-05-13

Super watersysteem! Genieten van het zuivere drinkwater

Michelle Peeters beoordeelde op 2019-05-11

Snelle levering, goede uitleg.

Maikel Kelder beoordeelde op 2019-05-11

Supersnelle levering zoals beloofd op de website. Ik heb de 12L versie en zou ook eigenlijk niet kleiner willen, je maakt hem nooit helemaal leeg en hij kan ook niet helemaal vol. Advies: spoel de filter zoals aangeraden enorm goed uit, anders zit er een smaakje aan je water. Nu al enorm fan van dit heerlijke water! De ombouw zou iets mooier kunnen, zeker het kraantje, hopelijk komt hier ooit nog een mooiere versie in de losse verkoop voor. (in chrome)

Vincent beoordeelde op 2019-05-08

Goede snelle service/contact, vriendelijk, snelle levering.

Frank Bonte beoordeelde op 2019-05-07

snelle levering

Nina Schipper beoordeelde op 2019-05-07

Goede email reactie, informatie verstrekking en zeer snelle en goede levering

Marjo Bus beoordeelde op 2019-05-04

Duidelijk en snelle levering..!

aryeh beoordeelde op 2019-05-03

Gister de Aqualine waterfilter besteld, (glazen variant 5ltr)
Gelijk de volgende dag op tijd binnen gekregen, dit gaat allemaal uitstekend via track & trace.
Na veel onderzoek te hebben verricht en goede recensies erover gelezen te hebben besloot ik voor dit type te gaan.
Zelfs met twee linkerhanden heb ik het in elkaar gezet.

Nog even contact opgenomen met de eigenaar van de webwinkel, ivm met een vraag over de geleverde mineraal stenen en binnen de kortste keren een zorgvuldige reactie op mijn vraag gekregen. De machine is nu in gebruik en ik ben er heel erg blij mee.

Super goede service, hieraan zouden andere webwinkels een voorbeeld kunnen nemen.

Al met al prijs/kwaliteit verhouding is echt perfect en wat ik al aangaf is de service een 10 waard.

Mij zien jullie in ieder geval terug.

Gr,

Aryeh

Mevr.J.R van den Brink beoordeelde op 2019-05-03

Volgende dag het product al in huis prima verzorgd.

Ingrid Kerstens beoordeelde op 2019-05-01

Snelle en correcte levering.

Janneke Loosman-Koffeman beoordeelde op 2019-04-29

Handige site, alles is goed! Blij met onze vitalisator! Ik had nog vragen en die worden snel en duidelijk beantwoordt.