Boslaan-Zuid 13

Tevreden, bestelling stond klaar

Michael Willems beoordeelde op 2018-09-16

Adwin Kol beoordeelde op 2018-09-16

Hans van Nieuwkoop beoordeelde op 2018-09-15

Via internet besteld en de andere dag opgehaald. Ik had wat extra nodig en dat werd ter plekke op maat gezaagd. Prima geholpen, vriendelijke mensen.

Michael Van der leer beoordeelde op 2018-09-13

Ibrahim Masto beoordeelde op 2018-09-13

Paul Cramer beoordeelde op 2018-09-12

Snelle en duidelijke website, goede terugkoppeling en prima service bij de uitlevering

Louis Hooft beoordeelde op 2018-09-12

E van der Voort beoordeelde op 2018-09-10

Olivier Clesca beoordeelde op 2018-09-09

Ad van Hoof beoordeelde op 2018-09-08

Donderdag s avonds laat besteld,vrijdags s morgens een mail ontvangen kon smiddags al ophalen goede service

KFL Hagelaar beoordeelde op 2018-09-02

Ik ben tevreden met de hulp bij het bestellen. Leveren is pas over een week.

Guus Slenders beoordeelde op 2018-09-02

Vriendelijke en behulpzame bezorger.

Fons Janssens beoordeelde op 2018-09-01

Bestelling gedaan via internet. Alles mooi en vlug afgehandeld. Afgeleverd mooi vroeg optijd +/- half uur van tevoren word je gebeld dooe de chaufeur super geregeld allemaal. Ik had elf balken maar er zijn wel krommen bij geleverd. En ene was zelfs windscheef dus van voor tot achter verdraait jammer. Hebben ze niet zo opgelet bij het laden. Vind ik een nadeel jammer alles nieuwhout voor een afdak.

Bart Van der Velden beoordeelde op 2018-08-31

Mark Noten beoordeelde op 2018-08-31

Mooi op tijd en voor de juiste prijs geleverd

C.C.G. Keuper beoordeelde op 2018-08-26

Prima service! De stellage werd zelfs voor ons in de bestelbus geladen.

Tjerk Schuringa beoordeelde op 2018-08-26