Boslaan-Zuid 13
5681BL Best

Jozef Oomis beoordeelde op 2018-05-21

Na via de webwinkel stenen besteld te hebben werd ik al binnen een uur gebeld door Van der Vleuten voor een afspraak voor de levering.
En de complimenten voor de chauffeur die ze mooi achterom het huis zetten.

Robert Boelens beoordeelde op 2018-05-20

Alles netjes en goed geleverd.

Pascal Hermes beoordeelde op 2018-05-13

Goede communicatie, goede producten met prima prijzen, en vlotte levering.
Aanrader!

Mvg Pascal Hermes

Jelle Pijnenburg beoordeelde op 2018-05-13

Snel, volgens afspraak op maat gezaagd. Stond ook netjes op een karretje klaar!

Piet Timmermans beoordeelde op 2018-05-09

Mooi op tijd en snel afgeleverd.

Vic Mens beoordeelde op 2018-05-04

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Bestelling via Webshop ging prima en je wordt goed op de hoogte gehouden over de levering.
Ook de aflevering ging goed, doordat je in direct contact wordt gebracht met de chauffeur. Uiterst tevreden dus en zal er zeker vaker gebruik van gaan maken.

Johan Beekmans beoordeelde op 2018-04-26

Prima geregeld, bestelde materialen stonden al klaar en werden ook nog netjes met een heftruck op de aanhamger gezet.. TOP!!

Hans Nouwens beoordeelde op 2018-04-23

Snel, goede hulp, prettig kontakt.

Hans Weimar beoordeelde op 2018-04-23

Gewoon goed

Ad Verhoeven beoordeelde op 2018-04-22

Snelle levering correcte afwikkeling prima gedaan tot de volgende bestelling .

Karin Santegoets beoordeelde op 2018-04-22

Super service!!!

Jeroen Looijen beoordeelde op 2018-04-19

Goede website. Mooi dat jullie zaagservice hebben.

W Hendriks beoordeelde op 2018-04-17

Veel kortere levertijden dan andere leveranciers. Persoonlijk contact. Goed op de hoogte gehouden van nalevering. Fijne prijzen.

Elles ten Hoor beoordeelde op 2018-04-15

Wij komen uit Drenthe en zagen via Marktplaats een super mooie design stelling geheel van metaal! Hij staat prachtig! Een unieke kast! Bij uitzondering is ons een top service gegeven buiten de openingstijden. Heel vriendelijk personeel!! Bedankt!

cees vervoort beoordeelde op 2018-04-15

online bestelde producten lagen netjes klaar

Ronald Opdam beoordeelde op 2018-04-15

Hallo, ik ben uiterst tevreden over Van der Vleuten. Bij de bestelling van mijn 1600 waalformaat, waarvan ik gehoord had dat bij anderen de soort uit de productie was gehaald, had ik informatie ingewonnen bij Van der Vleuten omdat zij dit nog op hun site hadden, en vroeg aan Dirk wat de levertijd was van mijn product. Het was net de dinsdag Pasen dus zij hij volgende week dinsdag zou moeten lukken. Kreeg ik de andere dag een belletje of het de volgende dag al kon, nou helemaal superrrr...

Groet Ronald uit Wateringen

Ron Baars beoordeelde op 2018-04-12

Goed advies, snelle levering en prima service!

Katrien Van Kooten beoordeelde op 2018-04-04

Ik ben erg tevreden. Ziet er goed uit en een snelle levering.

Ruud Raijmakers beoordeelde op 2018-04-02

Perfecte prijs-kwaliteit verhouding. Correcte en snelle levering

Els De Maeijer beoordeelde op 2018-03-26

Vriendelijk te woord gestaan toen ik hulp nodig had bij de bestelling. Goed afgesproken over de levering.