Waterstraat 28B
7001BH DOETINCHEM

Content beoordeelde op 2017-11-20

Hebben twee kasten besteld waarvan een volledig op maat. Bij levering bleken er wat kleine beschadigingen op de kast te zitten, ontstaan tijdens transport. Na dit gemeld te hebben werd dit zeer professioneel behandeld en binnenkort wordt het bij ons thuis hersteld. Verder goede, persoonlijke en prettige ervaring met dit bedrijf.

Visscher beoordeelde op 2017-11-17

Prachtige kast gekocht. Goede service in winkel, veel mogelijkheden. Snelle levering.

Bouma beoordeelde op 2017-09-12

Echt prachtige kasten zijn er bij mij afgeleverd. De mensen die ze kwamen plaatsen waren professionals. Ook toen er nog een pinnetje in bleek te zitten die er bij de fabriek uit had moeten worden gehaald, hebben zij die er zonder beschadigingen weten uit te halen. De kasten zijn echt de eye-catchers van de woonkamer! Ik ben heel erg blij :)

Broek beoordeelde op 2017-09-11

Superleuke aardige hardwerkende bezorgers. Kast staat prima!

Frank beoordeelde op 2017-09-11

Goed geholpen, vriendelijke te woord gestaan. Bezorging in overleg en op tijd en bezorgers (ondanks zeer hoge gewicht van de kast) toch goedlachs and vriendelijk.

Knuvers beoordeelde op 2017-07-14

De kasten die we besteld hebben zien er in werkelijkheid prachtig uit. We zijn er heel blij mee. We hebben er weliswaar wat langer op moeten wachten, maar dat was het zeker waard.

Verheij beoordeelde op 2017-06-12

Fantastische service en prettige afhandeling. In de winkel in Doetinchem werden wij goed geholpen met kundig advies. Maarten denkt mee en houdt zich aan de afspraken. Dikke aanrader!

Blom beoordeelde op 2017-06-10

Keurig geleverd

Klomp beoordeelde op 2017-06-10

Goedeservice.deuren snel en goed gemaakt.

Reactie van kastenn.nl:
Ik ben blij dat onze servicemonteur gisteren alles naar tevredenheid heeft opgelost.
Maarten

Paul en Anneke beoordeelde op 2017-05-31

Wij hadden een goed gevoel bij het bezoek aan de winkel in Doetichem.
De op maat bestelde kast is netjes afgeleverd.

Beste Paul & Anneke ,
Bedankt voor de beoordeling en veel plezier met jullie op maat gemaakte dressoir .

Maarten Kuiper

Ester beoordeelde op 2017-05-31

Maarten is een uitermate vriendelijk en begeleid je bekwaam met het maken van je keuze! Bij levering bleek mijn tv meubel niet passend voor mijn apparatuur. Dezelfde avond nog gebeld en ik krijg kosteloos een nieuwe! Top service! Ga zeker terug voor meer meubelstukken.
Aanrader! Kasten(n) en tafels zijn top!

Hoi Michiel en Ester,

Bedankt voor jullie beoordeling.

Maarten

Kans beoordeelde op 2017-05-30

Super! Echter belde de bezorgers toen ze voor de deur stonden terwijl wij gevraagd hadden om een half uurtje van te voren te bellen.. gelukkig waren we thuis! De kast staat netjes op z'n plek zonder beschadigingen, aardige mannen! We zouden de winkel en de service zeker willen aanraden!!

Ledeboer beoordeelde op 2017-05-30

Snel en vakkundig. Tevens zeer attente vervoerder die keurig grplaatst heeft

Munnik beoordeelde op 2017-05-27

heel tevreden, na wat problemen met de bezorging ( dat kwam door het transport bedrijf ) heeft de firma dit naar tevredenheid opgelost

van der Meij beoordeelde op 2017-05-27

de bezorgers waren aardig hadden een kleine bestelbus, waren niet voorbereid op zo'n zware kast, doen altijd "IKea"
maar waren wel flexibel en hebben verpakking meegenomen.
Kast zelf, hier en daar afwerkings afwijkingen in de lak. En helaas een moet op re bovendeur en middenstijl.

Kim de Graaf beoordeelde op 2017-05-22

Goede prijs/kwaliteits- verhouding, snelle levering en keurig verpakt.

jacques beoordeelde op 2017-05-22

Prima meegedacht

Hehenkamp beoordeelde op 2017-05-21

Wow, wat een knapperd inderdaad die Mats. Nog gefeliciteerd!!

aartsen beoordeelde op 2017-05-21

ik ben tevreden met de bestelling en levering. Ben altijd goed te woord gestaan en levering (was later) maar prima uitgevoerd.

van Pamelen beoordeelde op 2017-05-20

Tevreden over de daadwerkelijke afhandeling van de bestelling.
Jammer dat de levertijd wel wat lang was.(17 maart t/m/ 19 mei)