Waterstraat 28B
7001BH DOETINCHEM

Helene beoordeelde op 2019-05-23

Super bedrijf! Fijn telefonisch contact. Kast die we kozen bleek tijdelijk langere levertijd te hebben. Heel netjes van op de hoogte gesteld. Uiteindelijk prachtige kast geleverd gekregen! Zijn er zo blij mee!! Ook de levering zelf ging super netjes. Kort om: wij willen jullie van kastenn.nl heel erg bedanken voor de prachtige kast!

Edens beoordeelde op 2018-04-12

Erg tevreden met buffetkast en tv-meubel !!
Klantvriendelijk, ze denken met je mee.
Aflevering super !!

Haan beoordeelde op 2018-02-06

Heel prettig bedrijf, goede voorlichting, duidelijke afspraken en.....kasten van uitstekende kwaliteit.
Nico en Els de Haan

Galjart beoordeelde op 2018-02-04

Advies in showroom prima. Er wordt goed meegedacht. Afspraken omtrent levering goed en duidelijk. Bezorging keurig volgens afspraak, plaatsing in huis netjes en zorgvuldig. Kast staat geweldig. We zijn er erg blij mee

Smit beoordeelde op 2018-02-03

Alles gewoon goed
Uitleg in winkel , advies , offerte, aangepaste offerte, planning, levering en plaatsing
Aanbeveling ,,,,

Melisse beoordeelde op 2018-01-20

De kast is prachtig, we zijn er erg blij mee.

Woertman beoordeelde op 2018-01-19

Prima service en netjes geholpen

van den Bosch beoordeelde op 2018-01-19

Zowel het uitzoeken en bestellen liepen prima. De wachttijd ivm het maken van het meubel klopte en de dag van aflevering was conform de afspraak.

Terloo beoordeelde op 2018-01-19

Super geholpen en snel en goed geleverd!

Westera beoordeelde op 2018-01-09

Wij zijn zeer tevreden over de boekenkast. Hij ziet er prachtig uit. Ook het latje dat we tekort kwamen is keurig nageleverd. Tussentijdse vragen werden snel en adequaat beantwoord. Wij bevelen deze winkel van harte aan en genieten elke dag van onze prachtige kast!

Content beoordeelde op 2017-11-20

Hebben twee kasten besteld waarvan een volledig op maat. Bij levering bleken er wat kleine beschadigingen op de kast te zitten, ontstaan tijdens transport. Na dit gemeld te hebben werd dit zeer professioneel behandeld en binnenkort wordt het bij ons thuis hersteld. Verder goede, persoonlijke en prettige ervaring met dit bedrijf.

Visscher beoordeelde op 2017-11-17

Prachtige kast gekocht. Goede service in winkel, veel mogelijkheden. Snelle levering.

Bouma beoordeelde op 2017-09-12

Echt prachtige kasten zijn er bij mij afgeleverd. De mensen die ze kwamen plaatsen waren professionals. Ook toen er nog een pinnetje in bleek te zitten die er bij de fabriek uit had moeten worden gehaald, hebben zij die er zonder beschadigingen weten uit te halen. De kasten zijn echt de eye-catchers van de woonkamer! Ik ben heel erg blij :)

Broek beoordeelde op 2017-09-11

Superleuke aardige hardwerkende bezorgers. Kast staat prima!

Frank beoordeelde op 2017-09-11

Goed geholpen, vriendelijke te woord gestaan. Bezorging in overleg en op tijd en bezorgers (ondanks zeer hoge gewicht van de kast) toch goedlachs and vriendelijk.

Knuvers beoordeelde op 2017-07-14

De kasten die we besteld hebben zien er in werkelijkheid prachtig uit. We zijn er heel blij mee. We hebben er weliswaar wat langer op moeten wachten, maar dat was het zeker waard.

Verheij beoordeelde op 2017-06-12

Fantastische service en prettige afhandeling. In de winkel in Doetinchem werden wij goed geholpen met kundig advies. Maarten denkt mee en houdt zich aan de afspraken. Dikke aanrader!

Blom beoordeelde op 2017-06-10

Keurig geleverd

Klomp beoordeelde op 2017-06-10

Goedeservice.deuren snel en goed gemaakt.

Reactie van kastenn.nl:
Ik ben blij dat onze servicemonteur gisteren alles naar tevredenheid heeft opgelost.
Vriendelijke groet,
Maarten

Paul en Anneke beoordeelde op 2017-05-31

Wij hadden een goed gevoel bij het bezoek aan de winkel in Doetichem.
De op maat bestelde kast is netjes afgeleverd.

Reactie van kastenn.nl:
Beste Paul & Anneke ,
Bedankt voor de beoordeling en veel plezier met jullie op maat gemaakte dressoir .
Vriendelijke groet,

Maarten Kuiper