herenstraat 52
2282BW Rijswijk

8,7

2016

Marike leppers beoordeelde op 2016-07-27

Prima ervaring. Er was per abuis iets in een verkeerde kkeur geleverd en na een telefoontje had ik het artikel de volgende dag al in de juiste kleur.

Carolien beoordeelde op 2016-07-24

Prima verpakt, als onze weg niet opgebroken was, hadden we het super snel ontvangen.
Service goed!

nathalie beoordeelde op 2016-07-13

Na het bellen om het een en ander na te vragen een snelle levering.

de vos e. beoordeelde op 2016-06-28

voor de levering geef ik een: uitstekend snelle levering
voor de flesjes zelf geef ik een: matig- ze waren vuil, en 7 hadden deuken.

coby de ridder beoordeelde op 2016-06-26

De levering gaat supersnel. Ik heb op vrijdag bestelt en zaterdag de bestelling ontvangen.
En ik had iets verkeerd besteld maar er werd mee gedacht om tot een goede oplossing te komen.
Dikke pluim.

Nicole beoordeelde op 2016-05-26

Gelukkig een site gevonden die me snel 100 plakkruisjes kon leveren.

Netjes geleverd, te veel aan betaalde porto word terug gestort.

van Well beoordeelde op 2016-05-15

Helemaal tevreden !

S F Charles beoordeelde op 2016-04-23

Bestelling was netjes geleverd, producten zijn mooi. Niks op aan te merken.

ponsen beoordeelde op 2013-05-31

goede ervaring met kwaliteit van de spulletjes
mensen weten waarover ze het hebben
topzaak in bedankjes voor huwelijken

2013