Momloves2organize icon

Momloves2organize

De 1 webwinkel(s) van Momloves2organize samengevoegd worden beoordeling met een 9,6 door 56 klanten.

9,6

• Hilda
    Geverifieerde klant van momloves2organize

Geweldige service en super mooie artikelen.. super snelle verzending ook

• Helen
    Geverifieerde klant van momloves2organize

Zo blij met mn bestelling!! Snelle levering en reactie op mijn mail. Super service!!!!!

• Debby van Gils
    Geverifieerde klant van momloves2organize

Ik ben ontzettend blij met de planners. Ik vind ze ook vreselijk mooi, maar vind ze wel erg duur voor wat ik gestuurd kreeg.

• Ng
    Geverifieerde klant van momloves2organize

Snelle levering, alles zoals omschreven

• Mirjam Maruscik-Offermans
    Geverifieerde klant van momloves2organize

Prijzen niet te hoog, snelle levering

• Nathalie
    Geverifieerde klant van momloves2organize

Mijn bestelling was er zeer snel en alles ziet er geweldig uit! Ik kijk al uit naar mijn volgende bestelling.

• Bianca
    Geverifieerde klant van momloves2organize

Snelle levering, met aandacht ingepakt en ook heeeeeel blij mee 🥰

• Emmeline Bouwmeester
    Geverifieerde klant van momloves2organize

Snelle levering, superleuke organiser en accessoires!

• Rixt Adrichem
    Geverifieerde klant van momloves2organize

Feestje om dit pakketje uit te pakken. Fijne persoonlijke benadering. Kwaliteit is goed.

• Danni Middel
    Geverifieerde klant van momloves2organize

Supersnel, makkelijk om mee in contact te komen en heel erg vriendelijk

• Monique Renes
    Geverifieerde klant van momloves2organize

Super leuke site, leuk assortiment, snelle reactie op mijn vraag en snel geleverd!

• Dewi W
    Geverifieerde klant van momloves2organize

Na de bestelling had ik geen bevestigingsmail ontvangen, vermoedelijk door m’n eigen typfout. Contact gezocht via Facebook en na een snelle reactie kreeg ik te horen dat mijn bestelling goed binnen was gekomen. Echter zou de levering wat langer duren werd verteld. Al heel snel had ik de bestelling toch binnen met zelfs een extraatje omdat ik langer moest wachten. Wat een super service! En uiteraard mooie planner. Ik heb de transparante, maandplanner met foto’s als voorzijde. SUPER! 😍

• Ada Van de Poll

goede service

• Jolanda
    Geverifieerde klant van momloves2organize

Zeer mooie agemda, het fijne is dat je deze zelf samenstel. Wil je een dagplanneer, of een weekplanner alles kan. Of wil je liever alles door elkaar voor al in hele drukken weken kan dat handig zijn. Ik ben erg enthousiast. Nog meer dan daarvoor. Een plaatje zegd niet alles maar als je hem in je handen hen zalnje ook enthousiast worden. Bestel hem gewoon. 😊

• Sandy Walst

Snelle levering, geweldige artikelen voor de a5 agenda

• Jessica Molenaar
    Geverifieerde klant van momloves2organize

Snelle levering, mooi product, 1 min punt, de transparante map is zo buigbaar, had dat iets steviger verwacht, juist zo leuk dat je een foto erin kan doen als voorkant, maar nu al ezelsoren ☹️ maar hij is wel gaaf…

• Anja

Ik vond

• Carmen

• Joke van Proosdij
    Geverifieerde klant van momloves2organize

Snelle levering, mooi product!

• Monique Gijsen van Tuel

Mooie produkten!