NL van Geest BV icon

NL van Geest BV

De 1 webwinkel(s) van NL van Geest BV samengevoegd worden beoordeling met een 9,5 door 8 klanten.

Filter 7 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 8 met beschrijving

Taal

• Lotte
    Review voor Amaranth Amaryllis

Sie haben einfach Amarylliszwiebeln von bester Qualität zu einem vernünftigen Preis. Sehr zufrieden!

• Theo
    Review voor Amaranth Amaryllis

Ben zo blij met deze Amaryllisbollen. Uitstekende kwaliteit en wat een schitterend assortiment hebben ze hier. Ik koop hier elk jaar de nieuwste soorten en stellen nooit teleur.

• Michelle S
    Review voor Amaranth Amaryllis

Je suis tellement content de ce paquet. Les bulbes d'Amaryllis sont superbes et j'espère qu'ils fleuriront bien. Très satisfait.

• Claus N.
    Review voor Amaranth Amaryllis

Die Amaryllis-Zwiebeln sehen gut aus und sind groß. Spezielles Sortiment an Amarylliszwiebeln erhältlich. Ich kaufe jedes Jahr mehrere von hier, um sie zu verschenken und für mich selbst.

• Monica Gambino
    Review voor Amaranth Amaryllis

La página web es fácil de navegar y contiene la información necesaria. El servicio de la tienda es rapido.

• Bernhard
    Review voor Amaranth Amaryllis

Pakket in goede staat ontvangen. Keurig verpakt in houtwol en goede instructies erbij. Bollen zien er ook goed uit en we gaan ze meteen planten. En nu maar hopen dat ze goed gaan bloeien

• Pieter
    Review voor Amaranth Amaryllis

Levering was prima in orde., communicatie ook. Vooral de kwaliteit van de bollen is uitzonderlijk goed. Nu al 2de jaar achter elkaar besteld en ieder jaar hebben we weer fantatisch mooie Amarylissen staan. Een aanrader!