WebwinkelKeur partner worden

We staan altijd open voor nieuwe enthousiaste partners. Wij hoeven er niets aan te verdienen, het gaat erom dat jij meerwaarde biedt aan de 9.500+ webwinkels die bij WebwinkelKeur zijn aangesloten. Wat zijn de mogelijkheden?

Een exclusieve aanbieding aan onze leden

Doe een concrete aanbieding richting onze leden (9.500+ webshops). Jouw aanbieding wordt op onze website getoond bij de exclusieve kortingen en in ons dashboard voor de leden. We genereren extra aandacht voor de exclusieve aanbiedingen via onze nieuwsbrief en social media kanalen. De belangrijkste eisen om een aanbieding te kunnen doen aan onze leden is dat je een goed product levert en je onze leden een substantieel voordeel biedt.

Wederzijdse vermelding

Wij vermelden je bedrijf op Business partner overzicht met een link naar jouw website. Jij plaatst het WebwinkelKeur partnerlogo op je website met een link naar onze homepage. Voor meer informatie zie: Partner worden

Kennisdeling met onze leden

Wij staan altijd open voor goede content voor onze leden. De criteria zijn:

• De lezer moet er echt iets aan hebben;
  • Geen reclame (wel auteursvermelding met link);
  • Unieke content.

Voor meer informatie zie: Gastbloggen

Jouw aanbieding hier? CONTACT

Denk jij meerwaarde te bieden voor de leden WebwinkelKeur? Dan bekijken we graag of er een klik is.

We willen je daarom vragen om via ons contactformulier aan te geven interesse te hebben voor partnerschap. Vergeet daarbij niet te vermelden:

• Hoe lang het bedrijf waarvoor je werkzaam bent bestaat.
  • Hoeveel klanten bedienen jullie? Wat is het profiel van deze klanten?
  • Hoe ziet jullie bedrijf eruit? Werk je alleen of met meerdere collega’s?
  • Wat maakt jullie als bedrijf uniek?

Hierbij zoeken we niet partners van een bepaalde omvang, maar we willen graag een wat beter beeld krijgen van hoe het bedrijf eruit ziet en wat jullie doen. Een samenwerking werkt namelijk het beste wanneer er ook een bedrijfsmatige klik is.

Jouw aanbieding hier?
op webwinkelkeur.nl