Alfa Horeca Equipment

Alfa Horeca Equipment

Welkom bij Alfa Horeca Equipment, dé webwinkel voor Professionele Horeca Apparatuur en Inrichting voor uw restaurant, bakkerij, café, ijssalon, lunchroom, patisserie, supermarkt of slagerij.

Wij garanderen topkwaliteit tegen de meest voordelige prijs. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel en wij streven ernaar de meest scherpe prijzen aan te bieden.

Bekijk nu ons zorgvuldig uitgekozen assortiment met ruim 15.000+ producten voor de professionele keuken en supermarkt van de beste merken beschikbaar en de grootste internationale leveranciers.
Filter 76 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 46 met beschrijving

• Eestermans

Zeer snelle levering.
    Goed contact.
    Zeer tevreden.

• Sofie
    Geverifieerde klant van Alfa Horeca Equipment

Geweldige service! Het item dat ik besteld had was niet voorradig. Via telefoon werd er mij een alternatief aangeboden en dat werd binnen afzienbare tijd in perfecte staat en netjes afgeleverd. Heerlijk om op deze manier zaken te doen!

• Hoe beoordeel je Alfa Horeca Equipment?

• FC Tilburg
    Geverifieerde klant van Alfa Horeca Equipment

Pruduct was prima, bezorging lekker snel.
    Maar de rekening was niet duidelijk, vandaar ik dat contact opgenomen heb en vriendelijk te woord ben gestaan.

• Toscana

• Regeon

Snelle en vriendelijke service

• Cantineau
    Geverifieerde klant van Alfa Horeca Equipment

Prettig contact gehad met de eigenaar. Bestelde is goed ontvangen en er was geen rede tot klagen. Hoe het zo zijn bij klachtafhandeling kan ik dan ook niet beoordelen.