Alfa Horeca Equipment

Alfa Horeca Equipment

Welkom bij Alfa Horeca Equipment, dé webwinkel voor Professionele Horeca Apparatuur en Inrichting

Bekijk nu ons zorgvuldig uitgekozen assortiment met ruim 95.000+ producten voor de professionele keuken van de beste merken beschikbaar en de grootste internationale leveranciers.
webshop koelsystemen keukenapparatuur
9,6
Filter 120 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 64 met beschrijving

• Ho-Recup
    Review voor Alfa Horeca Equipment

Snelle respons bij vragen via e-mail

• Doner Town Almere
    Review voor Alfa Horeca Equipment

Mooie prijzen en topservice!

Antwoord van Alfa Horeca Equipment

Beste Doner Town, bedankt voor uw review!

• Hoe beoordeel je Alfa Horeca Equipment?

• Luca
    Review voor Alfa Horeca Equipment

0 STERREN SERVICE!! NA AANKOOP PIZZA OVEN VAN MEER DAN 2000€ GEEN NEDERLANDSE HANDLEIDING... NA VERSCHILLENDE MAILTJES STEEDS WACHTEN EN ZOGEZEGD DAT DUITSLAND TRAAG IS.... UITEINDELIJK VERTAALDE HANDLEIDING ONTVANGEN MET VOLLEDIGE FOUTIEVE VERTAALDE WOORDEN...MIJ UITMAKEN DAT IK NIET LEKKER BEN EN DAT IK IRRITANTE MAILS STUUR! MIJ GEWOON UIT LACHEN HIERVOOR EN RESPECTLOOS BEHANDELEN ALS KLANT!!! NOOIT MEER !!!! TROUWENS ZIJN OOK NIET DE GOEDKOOPSTE!! Nog nooit zo een bedrijf meegemaakt.

Antwoord van Alfa Horeca Equipment

Beste klant, bedankt voor uw review. U bevestigd met dit belachelijk stukje tekst nogmaals dat u niet helemaal lekker bent. U heeft bij ons een pizzaoven aangekocht met bijbehorende onderstel. U heeft ons gevraagd om de levering een maand later te laten plaatsvinden, dit was absoluut geen probleem. In die maand tijd heeft u 3x een mail gestuurd met de vraag of de levering wel zou plaatsvinden, of wij al een bevestiging hadden, of we zeker wisten dat de onderstel er wel bij zat etc. Hier hebben wij allemaal netjes antwoord op gegeven en u heeft de oven netjes op tijd en op afspraak geleverd gekregen.

Vervolgens heeft u om een handleiding in het Nederlands gevraagd, want u kon niks met de Engelse handleiding. Deze aanvraag hebben wij doorgestuurd naar onze Duitse leverancier. Hier is een weekend overheen gegaan. Gedurende dit weekend heeft u meerdere mails verzonden waarin u met juridische stappen heeft gedreigd, wat natuurlijk ontzettend belachelijk is! Om ons te gaan bedreigen omdat u niet binnen 1 dag een antwoord heeft gekregen op uw aanvraag, is niet hoe wij zaken doen hier in Nederland.

Ook wij hebben in meer dan 10 jaar tijd nog nooit zo'n klant meegemaakt met een extreem overdreven reactie... U geeft aan dat de handleiding ''volledig foutief vertaald is'', omdat er in de plaats van het woordje ''steek'', ''stek'' stond beschreven en dat wij u hebben uitgelachen en respectloos hebben behandeld, dit alleen omdat ik heb aangegeven dat de pizzaoven ontzettend makkelijk in gebruik is en dat er letterlijk 3 knopjes aanwezig zijn. Aangeven dat u als pizza-chef en van Italiaanse komaf geen problemen zou moeten ondervinden met een simpele pizzaoven is blijkbaar de grootste belediging die u ooit ontvangen heeft in uw leven...

Succes met de oven en uw zaak.

• v. Wensveen
    Review voor Alfa Horeca Equipment

Prima service onderhouden goed contact okk bij verlate levering . Je blijft dus goed op de hoogte

• v. Wensveen

Goede en snelle service

• Van Gorp
    Review voor Alfa Horeca Equipment

Goede verpakking en snelle verzending.

Antwoord van Alfa Horeca Equipment

Erg bedankt voor uw review!

• Soebhas.s

Snelle correcte bestelling

Dank u voor uw review!

• Hover
    Review voor Alfa Horeca Equipment

Mooie kwaliteit tegen een acceptabele prijs

Dankuwel voor de review!

• Eethuis MoushMoush, M. Hendi/W. Löwenhardt
    Review voor Alfa Horeca Equipment

Vriendelijke medewerkers, duidelijke communicatie. Geen plotselinge verrassingen over voorraad en levering zoals bij veel andere grote bedrijven (misschien ietsje duurder, maar de service maakt dat zeker goed). Fijne, persoonlijke service. Door misverstand bestelde rvs-tafel bij bedrijf ipv oms bezorgd. Werd zeer spoedig opgelost door medewerkers door notabene op een feestdag naar ons toe te rijden (Haarlem-Arnhem).

Tip: verbeter de telefonische bereikbaarheid in de ochtend iets ;)

Dus, van harte aanbevolen!

Antwoord van Alfa Horeca Equipment

Ontzettend bedankt voor de lieve woorden! We doen zeker onze best, ochtenden zijn een beetje chaotisch inderdaad... ;) Hopelijk kunnen we u bij een volgende bestelling weer van dienst zijn!

• Haarlemse Spoorclub
    Review voor Alfa Horeca Equipment

Zeer vriendelijke mensen, gaan serieus met hun vak om, gaan pas weg na levering als alles in orde is.

• Harput Grillroom

Goed ,glas helder service

• L. Voorberg
    Review voor Alfa Horeca Equipment

De levering gebeurde niet binnen de gestelde tijd. Dit werd echter veroorzaakt, zo werd mij medegedeeld, door de fabrikant.

• Cafetaria 't Pettelaartje

Goedeprijs en snelle levering

Dank u voor uw review!

• VZW JOTH
    Review voor Alfa Horeca Equipment

Super vriendelijke en meedenkende mensen!
    Echt goede service! Bedankt!

Antwoord van Alfa Horeca Equipment

Erg bedankt voor deze mooie review!

• STOKED! Beach Bar
    Review voor Alfa Horeca Equipment

De verzending ging erg rommelig en duurde langer dan geadverteerd. De borden zijn van matige kwaliteit en de chalkboard stift is er amper af te krijgen, ook niet met speciaal schoonmaakmiddel en schuurspons.

Antwoord van Alfa Horeca Equipment

Beste klant, bedankt voor uw review! Helaas zijn wij voor het grootste gedeelte van ons assortiment afhankelijk van externe transporteurs zoals een PostNL. Zo hebben wij en onze leverancier ons best gedaan om binnen een werkdag uw order te versturen, maar bij de levering van uw stoepbord ging inderdaad van alles fout aan de kant van PostNL!

Wij hebben uw klacht geprobeerd op te lossen door u kosteloos een nieuwe stoepbord op te sturen, maar ook voor de kwaliteit van deze stoepborden zijn wij helaas afhankelijk van onze leveranciers.

Wij danken u voor uw eerlijke review en hopen u bij een volgende bestelling sneller en kwalitatiever te helpen!

• B. van Hardeveld
    Review voor Alfa Horeca Equipment

Goed geholpen en snel in huis voor een redelijke prijs.

Antwoord van Alfa Horeca Equipment

Dank u vriendelijk voor uw review!

• Company 74
    Review voor Alfa Horeca Equipment

Fast good friendly service and great fridge!

Antwoord van Alfa Horeca Equipment

Thank u for the review! Goodluck with your business!

• Cafe Sands
    Review voor Alfa Horeca Equipment

Netjes te woord gestaan en wat beloofd werd werd ook uitgevoerd. Erg tevreden.

• Eestermans

Zeer snelle levering.
    Goed contact.
    Zeer tevreden.

• Sofie
    Review voor Alfa Horeca Equipment

Geweldige service! Het item dat ik besteld had was niet voorradig. Via telefoon werd er mij een alternatief aangeboden en dat werd binnen afzienbare tijd in perfecte staat en netjes afgeleverd. Heerlijk om op deze manier zaken te doen!