Beenhakkers Slagwerk

Beenhakkers Slagwerk

Verzorging van ritmische en muzikale activiteiten voor allerlei soorten groepen. Van bedrijven tot scholen en verzorgingstehuizen, van congressen en vergaderingen tot verjaardagen en bruiloften. Workshops en Energizers met djembe's, boomwhackers, bodypercussion, emmers, stem en nog veel meer.
8,8
Filter 13 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 10 met beschrijving

• Gemeente Den Helder, Marleen de Boer
    Review voor Beenhakkers Slagwerk

Wij hebben Hans gevraagd om onze eerste werkdag in het nieuwe Stadhuis van Den Helder, extra energie te geven :). Een leuke, mooie en verbindende opening van de dag om 8:30 met alle medewerkers.

. Dank je wel Hans, super leuk!

Antwoord van Beenhakkers Slagwerk

Dank je Marleen, het was een leuke groep om mee te werken

• Willem Rejhons
    Review voor Beenhakkers Slagwerk

Je hebt een bijzondere specialiteit ontwikkeld om mensen enthousiast te maken voor percussion/slagwerk.

Antwoord van Beenhakkers Slagwerk

Dank je Willem, het was een bijzonder leuke groep. Tot de volgende keer

• Hoe beoordeel je Beenhakkers Slagwerk?

• Miriam
    Review voor Beenhakkers Slagwerk

Een geweldige ervaring geweest voor de bewoners van onze woongroep.
    Hans heeft met gevoel voor de beperkingen van onze bewoners iedereen een succes ervaring laten ervaren. Top!

Antwoord van Beenhakkers Slagwerk

Dank je Miriam, het was ook heel erg leuk om te doen. Altijd een feestje met mensen met een beperking

• Danielle van Dinteren
    Review voor Beenhakkers Slagwerk

Het was ontzettend leuke voor onze bewoners om actief deel te nemen aan deze activiteit.
    De workshop werd op professionele wijze gegeven met goede interactie tussen elkaar.
    Zeker voor herhaling vatbaar!

Antwoord van Beenhakkers Slagwerk

Het was ook ontzettend leuk om te doen en te zien hoe de bewoners met beginnende dementie positief reageerden op de interactieve ritmecirkel.

• Lianne Heijs
    Review voor Beenhakkers Slagwerk

Er is prettig contact voorafgaande de workshop en er wordt goed met je meegedacht. Ook de workshop sprak alle leerlingen aan en werd enthousiast gegeven. Wij hebben genoten!

Antwoord van Beenhakkers Slagwerk

Fijn dat het goed ontvangen is. Ook de samenwerking en last-minute aanpassingen aan de omstandigheden ter plekke verliepen soepel. Een fijne en gezellige basisschool.

• Chantal
    Review voor Beenhakkers Slagwerk

Wij hebben Hans gevraagd om een engelstalige energizer te verzorgen voor de start van onze seminardag. Er waren bijna 200 deelnemers aanwezig en zelfs online wist Hans iedereen mee te krijgen. Het was echt een boost voor ons! Wij raden Beenhakkers Slagwerk aan als het om teambuilding gaat of voor de kickoff van een bijeenkomst!

Antwoord van Beenhakkers Slagwerk

Dank je Chantal, het was erg leuk om te doen, en het was ook een erg leuke en enthousiaste groep.

• Lianne Miltenburg
    Review voor Beenhakkers Slagwerk

Hans is een rustige leraar. Hij past het niveau goed aan aan de kinderen die voor hem zitten. In het contact komt hij wat onzeker/zenuwachtig over. Uiteindelijk is het allemaal goed gekomen en hebben wij een heel leuke dag gehad. Bedankt!

Antwoord van Beenhakkers Slagwerk

Fijn dat je nog een verduidelijking gestuurd heb erna:
    Op de dag zelf vond ik het heel fijn. Je wist wat je deed en had het leuk voor elkaar. Ik vond het telefoongesprek vooraf wel prima maar het klonk wat onzeker. Ik dacht: "ik hoop dat het goed komt" en dat gevoel was achteraf helemaal niet nodig.

• Vjeko
    Review voor Beenhakkers Slagwerk

Beginnend contact even wat stroefjes, later toen we elkaar beter leerden kennen was het zeer prettig om met Hans samen te werken... flexibel, meedenkend en geweldig sfeer van gemaakt!

Antwoord van Beenhakkers Slagwerk

Bedankt Vjeko, na wat sparren in het begin hebben we uiteindelijk goede afspraken gemaakt inderdaad. Op de dag zelf liep alles als vanzelf, ook het aanpassen aan de omstandigheden ter plekke. En het was inderdaad een enorm sfeervolle energizer met een leuke groep.

• Joost
    Review voor Beenhakkers Slagwerk

Hans is een aardige, vrolijke workshopleider die goede en duidelijke instructies geeft. We hebben een leuke workshop van hem gehad! Ook qua materiaal was alles op orde. Er waren voldoende djembes beschikbaar.

Antwoord van Beenhakkers Slagwerk

Dank je voor je positieve feedback Joost

• Claudine
    Review voor Beenhakkers Slagwerk

Het is fantastisch om te zien dat er heel goed wordt afgestemd op de mogelijkheden van de groep waarmee wordt gewerkt. De kinderen hebben er enorm van genoten!

Antwoord van Beenhakkers Slagwerk

Het was ook enorm leuk om te doen Claudine, en om te zien hoe de kinderen er enthousiast van werden.