Eposhof 11
4207 TX Gorinchem

9,0

Mattias beoordeelde op 2019-08-20

Klein probleem met verzending werd onmiddellijk opgelost.

marleen vanmol beoordeelde op 2019-08-19

de bestelling was uitstekend verlopen

Jan Rasschaert beoordeelde op 2019-08-19

Ik heb meer dan een week moeten wachten vooraleer het product toekwam. Dit is geen probleem maar de envelop met het product werd op de postbus gelegd zonder dat er gebeld was want er was iemand thuis.
Zo kon het gemakkelijk gestolen worden.

Danielle Elinck beoordeelde op 2019-08-18

Ik kreeg deze enquête voor de levering.

Kevin Scheepstra beoordeelde op 2019-08-18

Super snel bezorgd.

Dieuwke beoordeelde op 2019-08-13

Tevreden. Heb de bestelling niet de volgende dag ontvangen, maar 2 dagen later. Heb gebeld en werd vriendelijk te woord gestaan. De bestelling werd laat op de dag bezorgd. Verder prima in orde.

Nick Vaeremans beoordeelde op 2019-08-13

Snelle en goede (subtiele) levering!

Karolien De Nayer beoordeelde op 2019-08-12

Nog maar net begonnen hoop dat het effect heeft

Vincent Dekkers beoordeelde op 2019-08-12

De levering duurde 1 week.

Prijs / kwaliteit is goed.

Thiella Driessen beoordeelde op 2019-08-11

HALLO dankjulie vd snelle en correcte levering van mijn CBD olie zeer tevreden gr THIELLA

Eddie Dijkema beoordeelde op 2019-08-11

Was weer goed verzorgd.

Hélène Helsen beoordeelde op 2019-08-11

Alles ok en heel snel

stan kopec beoordeelde op 2019-08-10

Goede kwaliteit en prompte levering

Sophie Geens beoordeelde op 2019-08-10

Super service

Frank Kuijpers beoordeelde op 2019-08-07

Vlot geleverd.

Rein de Lange beoordeelde op 2019-08-05

Na dat het verzonden is duurt het 3 dagen voordat de bestelling Door post nl bezorgd wordt .Dat vindt ik slechte zaak dat het 3 dagen moet duren .

Dorie van Montfoort beoordeelde op 2019-08-05

na een week kreeg ik mijn bestelling niet zo erg alleen ze waren telefonisch en via de mail niet te bereiken wij kregen bij alle twee geen antwoord jammer er zal wel een rede voor zijn voor de rest dit is de derde keer dat ik bestel voorheen altijd prima

Silvia Van brummelen beoordeelde op 2019-08-05

Zeer snelle nette levering

John Minne beoordeelde op 2019-08-05

Bestelling nog steeds niet ontvangen !

Johan De Bruyne beoordeelde op 2019-08-03

Spijtig dat de verpakking helemaal beschadigd was !