Coco & Cici beddengoed

Coco & Cici beddengoed

"Love at first touch Ga voor een ongekende slaapervaring! Het luxe 100% Tencel en Eco Bamboe beddengoed van Coco & Cici zorgt voor ultiem slaapcomfort en een betere nachtrust. Het is sensationeel zacht, luxe, duurzaam en blijft lang fris. Verkoelend in de zomer, warm in de winter. Beter ademend dan katoen. En het ziet er ook nog eens betoverend uit. Hun motto? “Better sleep, better you!"
9,7
Filter 303 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 190 met beschrijving

Taal

• Jan van Uffelen

Top spullen

• Pieter
    Geverifieerde klant van Coco & Cici beddengoed

Super persoonlijk geholpen via whatsapp!

• Hoe beoordeel je Coco & Cici beddengoed?

• Annemie Van Der ven
    Geverifieerde klant van Coco & Cici beddengoed

Verzending was super snel.

• Sarah Spronkmans
    Geverifieerde klant van Coco & Cici beddengoed

Nog nooit zo’n zacht dekbed en kussenhoezen gehad. Werkelijk ongekend. De kleur zonnig goud geel word je blij van. Dank jullie wel Coco en Sissi voor de goede service 🙏

• Jessica
    Geverifieerde klant van Coco & Cici beddengoed

Beste dekbedovertrekken ooit. Blijven mooi in de was (en droger!), zijn heerlijk zacht en de kleuren zijn perfect

• Caro

Snelle en goede service

• Claudia
    Geverifieerde klant van Coco & Cici beddengoed

Zalig beddengoed. Snel geleverd.

• Anna Möller
    Geverifieerde klant van Coco & Cici beddengoed

Mega mega mega zacht beddengoed, heerlijkste wat ik ooit heb gevoeld. Zoontje slaapt er geweldig onder!

• Carole
    Geverifieerde klant van Coco & Cici beddengoed

De levering en service van Coco & Cici zijn meer dan uitstekend. Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen. Het tencel twill dekbedovertrek ligt zalig. Het is zeer aangenaam om onder te slapen. Met name gedurende de overgang. Onder dit dekbed kun je het ondanks de enorme opvliegers behoorlijk lang volhouden.

• A
    Geverifieerde klant van Coco & Cici beddengoed

Goede service en alles snel ontvangen!

• Mooie producten, excellente service
    Review voor Coco & Cici beddengoed

Ben een grote fan van Coco & Cici, heb dan ook verschillende stuks van het merk. Heerlijk luxueus zacht beddengoed. Er liep onlangs iets fout met mijn laatste bestelling, maar dit werd op de best mogelijke manier rechtgezet. Het Coco&Cici team doet er echt alles aan om haar klanten de best mogelijke ervaring te bezorgen. Top!

• Monique
    Review voor Coco & Cici beddengoed

Prachtige zachte lakens en slaapt heerlijk!
    ....maar op een gegeven moment ontstonden er allerlei lusjes op het laken.
    De klacht was nog niet eerder vertoond, maar uiteindelijk naar wat zeer vriendelijke mailtjes over en weer heb ik 2 nieuwe lakens ontvangen!
    Hartelijk dank hiervoor en we kunnen weer genieten van de prachtige lakens!

• Lisa Hunt
    Geverifieerde klant van Coco & Cici beddengoed

Ik ben erg blij met de service die ik heb ontvangen. De producten voelen zeer zijdezacht en soepel aan. Bedankt voor de vriendelijke opvolging.

• Ester
    Geverifieerde klant van Coco & Cici beddengoed

Dit is het beste beddengoed dat ik ooit heb gehad! Ik ben 54 en mijn andere winterdekbed in de nacht is al snel te warm voor mij (overgang?). Het tencel dekbed is werkelijk perfect. Het houdt me warm in de winter en in t voorjaar/najaar koel/normaal. Wordt nooit koud of zwetend wakker. Het dekbedovertrek is ook perfect. Heerlijk zacht en comfortabel en warm/koel. Zelfs perfect bij het wassen en drogen. In de zomer laat ik het drogen op het droogrek en is nog steeds heerlijk zacht. In de winter ook op het droogrek en als het bijna droog is, doe ik het in de droger op de stand 'opfrissen'. Het is niet goedkoop, maar het is wel kwaliteit wat je koopt en tencel doet ook echt wat het belooft! Top!

• Romy Jacobs

Oveet

• BB
    Geverifieerde klant van Coco & Cici beddengoed

Wat een topmerk! Geen koopje maar het echt 100% waard!

• Anja C.
    Geverifieerde klant van Coco & Cici beddengoed

prima..... erg blij met de aankoop!!!!

• Marianne van den Broek
    Geverifieerde klant van Coco & Cici beddengoed

Eerste bestelling voor mij.
    Snelle levering!

• Cuny Stelpstra
    Geverifieerde klant van Coco & Cici beddengoed

Prachtige kwaliteit, voelt heerlijk!

• Heerlijk zacht, goed passend beddengoed; meer dan goed !
    Review voor Coco & Cici beddengoed

Mijn eerste set (dekbedovertrek + hoeslaken) van coco & Cici bevalt meer dan goed. Prachtige kwaliteit en erg mooi van kleur (smaragdgroen); ik kan niet beter wensen.