Computer Wereld

Computer Wereld

Computer-Wereld.com is Specialist in het opkopen van restpartijen laptop's en desktop's dit kan zijn uit faillissementen/fabrieksoverschotten/ex-lease/
Dit doen we al sinds 2010 met heel veel plezier, dagelijks zoeken wij wereldwijd met een gespecialiseerd team naar de beste deals, door onze jarenlange ervaring hebben we een bekende naam opgebouwd met veel vaste partners waar wij inkopen.

Wij leveren bij al onze producten garantie en meestal fabrieksgarantie

Nieuwe laptops of pc’s bestellen kan gemakkelijk via onze webshop, voor 17:00 besteld is veelal morgen in huis

Onze voordelen zijn:

Eigen technische dienst
Garantie op alle producten veelal fabrieksgarantie
Alle 2dehands producten zijn volledig ontsmet en voorzien van schone Windows 10 installatie
Snelle service, klant is koning
Niet goed is geld terug, 7 dagen retourrecht
Hoge kwaliteit tegen lage prijzen

Wij zijn zelf vooral fan van de kwaliteit en service van HP en wij richten ons dan ook voornamelijk op de  HP Probook en HP Elitebook laptop's en we zijn op dit gebied ook meestal de goedkoopste aanbieder.

Deze HP laptop's worden onderworpen aan vele hogere kwaliteit eisen dan de consumenten laptop's, omdat deze meestal gebruikt worden op scholen en kantoren moeten deze nou eenmaal extra betrouwbaar zijn want een stilzittende medewerker kan een berg geld kosten.

Met een HP Probook of Elitebook verklein je de kans op problemen en kan je ook langer met de laptop's doen en dus hoef je niet na 2 jaar alweer een nieuwe te kopen!

Ook de 2dehands/refurbished producten die wij aanbieden kunnen nog vele jaren mee!

Voor vragen bel of mail ons op info@computer-wereld.com

Tel: 0485-769055
Whatsapp: 06-12712198
KvK-nummer: 53834763
9,1

• Joram van Kempen
    Geverifieerde klant van Computer Wereld

Goede omschrijving, producten en prijzen. De helpdesk was ook goed te bereiken en dachten actief mee. Fijn!

• Wim Gijbels
    Geverifieerde klant van Computer Wereld

Alles naar behoren opgelost en gratis advies!

• Hoe beoordeel je Computer Wereld?

• Gijs van Heemskerken
    Geverifieerde klant van Computer Wereld

Goed advies. Snelle reactie op mijn mails. Duidelijke communicatie. Alles netjes opgestuurd. Prima prijs.

• Winand Hauptmeijer
    Geverifieerde klant van Computer Wereld

Snelle levering in stevige verpakking. Ook is er een nette tas bij geleverd. Het voldoet volledig aan de verwachtingen.

• Janneke Klement

Prima levering

• Pop Calin
    Geverifieerde klant van Computer Wereld

Livrare rapida și leptopul funcționează foarte bine.!Ar fi o întrebare!Se poate schimba din olandeză in engleză?

• Yuliia Kartamysheva

I got wrong model laptop, but problem been resolved for 24 hours

• Ferd Jansen
    Geverifieerde klant van Computer Wereld

Goede voorlichting, prima aankoop, prima prijs kwaliteisverhouding. Snelle levering profi verpakt.

• Mart van de Weijenberg

Scherp

• Arjan Strijker
    Geverifieerde klant van Computer Wereld

Goed bereikbaar per telefoon en whatsapp. Leveren zoals afgesproken.