DKH Groothandel

DKH Groothandel

DKH Groothandel wil zich onderscheiden in de bevestigingsbranche door bevestigingsmaterialen van zeer hoge kwaliteit te leveren tegen de scherpste prijzen, zo niet de aller laagste prijzen.
DKH staat voor een eerlijke prijs-kwaliteitsverhouding. "No Nonsense Just Quality"
Door jarenlange ervaring in de bevestigingsbranche zijn wij in staat door ons inkoopbeleid deze slogan om te zetten in werkelijk lage prijzen voor onze bevestigingsmaterialen.

De zekerheden van https://www.dkhgroothandel.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016