De List Vinyl

De List Vinyl

De List Vinyl is speciaal voor jouw LP's! Laat zien wat je luistert met de producten van De List Vinyl. De LP's kunnen met gerust hart ten toon gesteld worden en eenvoudig weer op de platenspeler worden gelegd. Zo heb jij in een handomdraai jouw interieur aangepast op je mood en visite. Tevens een super cadeau tip!
De zekerheden van https://www.delistvinyl.com

Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021

Gecontroleerd door ons

Beoordeeld door jou

Onafhankelijk

Bemiddeling bij geschillen

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

De List Vinyl is het resultaat van Jens en Melvin: twee broers met passie voor muziek. Vanuit Aalten, een gezellig dorp diep in de Achterhoek, maakt De List Vinyl het mogelijk dat jij kan laten zien wat je luistert.

De List Vinyl is het merk voor vinylplaten. Onze producten zijn robuust, subtiel en uniek. We ontwerpen en produceren onze producten sinds 2020. De List Vinyl is het eerste Nederlandse bedrijf gespecialiseerd in duurzame houten LP wissellijsten. Muziek maakt wie je bent. Wij geloven dat muziek een plaats in het interieur verdient. Een stijlvolle ode aan de artiest, het album en aan jezelf.

Bekijk Manifest