Even snel wat naar Spanje, was goed geregeld ging om iets van 5 euro ,perfecte communicatie. Thanks
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ronald Bravenboer
- Marcel Jacobs
Geen verbetering, is keurig gereageerd op waar de bestelling gebleven was
Hoe zou je De Vakshop beoordelen?
- Peter
Eenvoudig bestellen, goede beschrijving, duidelijke communicatie. Afhaalmogelijkheden.
- vincent Jong
snelle levering. keuze uit mooie producten
- HL
Goede levering, keurig!
- m hofman
Nog steeds niets ontvangen OOK geen terugkoppeling