Dierbaar Dichtbij

Dierbaar Dichtbij

Uw dierbare dichtbij met een gedenksieraad van Dierbaar Dichtbij.

Achter elk verlies zit een verhaal, dit kan ik voor u omzetten in een uniek en en gepersonaliseerd sieraad vol mooie herinneringen die daarbij horen.

๐ŸŒˆ๐Ÿฆ‹๐Ÿ‘จโ€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿ‘งโ€๐Ÿ‘ฆ๐Ÿ’‡โ€๐Ÿ’–๐Ÿด๐Ÿˆ๐Ÿพ๐Ÿ•๐Ÿฆœ๐Ÿ‡๐ŸŒŸ

In de gedenksieraden kan ik een symbolische hoeveelheid crematie-as of een andere herinnering verwerken, maar ook een foto of vinger-/pootafdruk behoort tot de mogelijkheden.
Hoe fijn is het om uw dierbare dichtbij u te dragen? Ook als deze er nog wel zijn.

๐ŸŒˆ๐Ÿฆ‹๐Ÿ‘จโ€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿ‘งโ€๐Ÿ‘ฆ๐Ÿ’‡โ€๐Ÿ’–๐Ÿด๐Ÿˆ๐Ÿพ๐Ÿ•๐Ÿฆœ๐Ÿ‡๐ŸŒŸ

๐˜“๐˜ช๐˜ฆ๐˜ท๐˜ฆ๐˜ณ ๐˜จ๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜จ๐˜ฆ๐˜ฅ๐˜ฆ๐˜ฏ๐˜ฌ๐˜ด๐˜ช๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ข๐˜ข๐˜ฅ?
๐˜‰๐˜ช๐˜ซ ๐˜ฎ๐˜ช๐˜ซ ๐˜ฌ๐˜ถ๐˜ฏ๐˜ต ๐˜ถ ๐˜ฐ๐˜ฐ๐˜ฌ ๐˜ต๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ฆ๐˜ค๐˜ฉ๐˜ต ๐˜ท๐˜ฐ๐˜ฐ๐˜ณ ๐˜จ๐˜ฆ๐˜ฅ๐˜ฆ๐˜ฏ๐˜ฌ๐˜ฐ๐˜ฃ๐˜ซ๐˜ฆ๐˜ค๐˜ต๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ท๐˜ข๐˜ฏ ๐˜ฃ๐˜ฆ๐˜ต๐˜ฐ๐˜ฏ ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ด๐˜ค๐˜ฉ๐˜ช๐˜ญ๐˜ฅ๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ช๐˜ซ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ฎ๐˜ฆ๐˜ต ๐˜ข๐˜ด.
Gedenksieraden Gedenkobjecten Trendy sieraden
9,9
Filter 85 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 62 met beschrijving

• Kimberly Delancker
    Geverifieerde klant van Dierbaar Dichtbij

Prachtige bestelling, zelfs extra bedeltje beslegen met het woord papa.
    Top service!

• Deborah
    Geverifieerde klant van Dierbaar Dichtbij

Sieraden zijn prachtig geworden.

• Hoe beoordeel je Dierbaar Dichtbij?

• Ursula Paulides
    Geverifieerde klant van Dierbaar Dichtbij

Heel persoonlijk, integer en een prachtig product als eindresultaat!

Antwoord van Dierbaar Dichtbij

Bedankt voor je lieve woorden

• Elly Brunia
    Geverifieerde klant van Dierbaar Dichtbij

Hele mooie fotohanger ontvangen met extraatjes ter ere van de overleden hond van mijn zus. Mooi en goed verpakt. Ook de betrokkenheid van Renée de eigenares is heel fijn. Ik ga zeker vaker iets bestellen.

Dank je wel Elly voor je lieve review โ™ฅ

• Simone
    Geverifieerde klant van Dierbaar Dichtbij

Mooie dierbare sieraden en produkten, lief contact, renée leeft met je mee. Betaalbaar.
    Sieraden worden met veel zorg en liefde gemaakt door Renée. Ze is gewoon een topper โค๏ธ

Dank je wel voor deze lieve woorden Simone ๐Ÿ’–

• Judith Linders
    Geverifieerde klant van Dierbaar Dichtbij

We hebben een prachtige ashanger en een as en haar kralenarmband ontvangen. Heel erg persoonlijk en mooi ingepakt. We zijn er ontzettend blij mee, een heel dierbaar aandenken. De persoonlijke service is ook heel fijn. Bedankt!!

Antwoord van Dierbaar Dichtbij

Dank je wel Judith, voor je lieve woorden! Het is fijn om te horen dat jullie blij zijn met de sieraden. Ik heb ze met veel liefde voor jullie gemaakt!

• Petra de Jonge

Zeer goede service.

๐Ÿ’–๐Ÿ’–

• Martine
    Review voor Dierbaar Dichtbij

Hartelijk dank voor de gemaakte juwelen. (haarlokring, stoere haarloklederarmband en armband met asbedel Aangenaam verrast, supermooi en passen als gegoten.

๐Ÿฅฐ bedankt voor de liever woorden

• Rianne
    Geverifieerde klant van Dierbaar Dichtbij

Heel blij met mijn ketting en de goede service!

๐Ÿฅฐ

• M

Snelle service, goede communicatie

• Folke Meijer
    Geverifieerde klant van Dierbaar Dichtbij

Vriendelijke, warme en nette benadering. Met aandacht verzonden. Goed product, helder verhaal.

Bedankt voor je lieve review โ™ฅ

• Sanne van Hassel
    Geverifieerde klant van Dierbaar Dichtbij

Je kunt echt zien dat de eigenaresse veel liefde en aandacht heeft voor het maken van de sieraden. Ik heb een prachtige ketting gekocht waar ik heel blij mee ben.

Antwoord van Dierbaar Dichtbij

Dankbaar dat ik hem mocht maken voor je. โ™ฅ

• Ingrid Hovens
    Review voor Dierbaar Dichtbij

Prachtige armband met een foto en een pluk haar van onze lieverd die in september is overleden, een tandje van onze nieuwe pup en daarbij nog een bedeltje van een pootafdruk maakt het geheel zó bijzonder! Renée was vanaf het eerste contact zo meedenkend en meelevend! Het voelde meteen al goed en ik wist dat zij er alles aan zou doen om deze armband geheel naar mijn wens te maken. Ze reageert altijd op vragen ook al is dat een keer in de avond of het weekend! Ze geeft eerlijk advies. Ik kan het iedereen aanraden om een persoonlijk sieraad te laten maken door Renée. Zo heb ik mijn lieverds altijd bij me!

Dank je wel voor je lieve review Ingrid. ๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ

• Nadine de Pender
    Geverifieerde klant van Dierbaar Dichtbij

Voordat ik een bestelling deed zat ik met veel vragen, Renée had overal een goed antwoord en advies op. Ook luister ze echt naar je verhaal en is heel geïnteresseerd. Ik heb mijn ketting en armband binnen gekregen en vind ze echt prachtig. In de toekomst zal ik zeker weer bij haar terug komen.

Dank je wel voor deze lieve review Nadine โ™ฅ

• Jeannette Lommers
    Geverifieerde klant van Dierbaar Dichtbij

Prachtig sieraad. Communicatie was supergoed.

๐Ÿฅฐ

• Vera van Geldere
    Geverifieerde klant van Dierbaar Dichtbij

Ik ben heel blij met m'n mooie ring. Goed contact en met liefde ingepakt en opgestuurd.

Bedankt voor je lieve review โ™ฅ

• Irene Fascicolo
    Geverifieerde klant van Dierbaar Dichtbij

Veel liefde en respect voor het product en de klant, en prachtig verpakt verstuurd, hier een zeer tevreden klantโค๏ธ

Antwoord van Dierbaar Dichtbij

Bedankt voor deze lieve woorden โ™ฅ

• Stephanie Dijkshoorn

Heel mooi eindresultaat!

Dank je wel ๐Ÿฅฐ

• Lisa-Marie Thelen
    Geverifieerde klant van Dierbaar Dichtbij

Super fijne service & 100% klantgericht. Echt een heel fijn proces.

๐Ÿฅฐ Dank je wel voor je lieve woorden

• Rianne Mulders
    Geverifieerde klant van Dierbaar Dichtbij

Heel persoonlijk. Sieraden zijn prachtig geworden.

๐Ÿฅฐ Dank je wel Rianne voor je lieve woorden