Dierbaar Dichtbij

Dierbaar Dichtbij

Uw dierbare dichtbij met een gedenksieraad van Dierbaar Dichtbij.

Achter elk verlies zit een verhaal, dit kan ik voor u omzetten in een uniek en en gepersonaliseerd sieraad vol mooie herinneringen die daarbij horen.

๐ŸŒˆ๐Ÿฆ‹๐Ÿ‘จโ€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿ‘งโ€๐Ÿ‘ฆ๐Ÿ’‡โ€๐Ÿ’–๐Ÿด๐Ÿˆ๐Ÿพ๐Ÿ•๐Ÿฆœ๐Ÿ‡๐ŸŒŸ

In de gedenksieraden kan ik een symbolische hoeveelheid crematie-as of een andere herinnering verwerken, maar ook een foto of vinger-/pootafdruk behoort tot de mogelijkheden.
Hoe fijn is het om uw dierbare dichtbij u te dragen? Ook als deze er nog wel zijn.

๐ŸŒˆ๐Ÿฆ‹๐Ÿ‘จโ€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿ‘งโ€๐Ÿ‘ฆ๐Ÿ’‡โ€๐Ÿ’–๐Ÿด๐Ÿˆ๐Ÿพ๐Ÿ•๐Ÿฆœ๐Ÿ‡๐ŸŒŸ

๐˜“๐˜ช๐˜ฆ๐˜ท๐˜ฆ๐˜ณ ๐˜จ๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜จ๐˜ฆ๐˜ฅ๐˜ฆ๐˜ฏ๐˜ฌ๐˜ด๐˜ช๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ข๐˜ข๐˜ฅ?
๐˜‰๐˜ช๐˜ซ ๐˜ฎ๐˜ช๐˜ซ ๐˜ฌ๐˜ถ๐˜ฏ๐˜ต ๐˜ถ ๐˜ฐ๐˜ฐ๐˜ฌ ๐˜ต๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ฆ๐˜ค๐˜ฉ๐˜ต ๐˜ท๐˜ฐ๐˜ฐ๐˜ณ ๐˜จ๐˜ฆ๐˜ฅ๐˜ฆ๐˜ฏ๐˜ฌ๐˜ฐ๐˜ฃ๐˜ซ๐˜ฆ๐˜ค๐˜ต๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ท๐˜ข๐˜ฏ ๐˜ฃ๐˜ฆ๐˜ต๐˜ฐ๐˜ฏ ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ด๐˜ค๐˜ฉ๐˜ช๐˜ญ๐˜ฅ๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ช๐˜ซ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ฎ๐˜ฆ๐˜ต ๐˜ข๐˜ด.
Gedenksieraden, Gedenkobjecten, Trendy sieraden
Filter 41 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 33 met beschrijving

• M Bosdijk
    Geverifieerde klant van Dierbaar Dichtbij

Het hele proces van kennismaken met Renee, het samenstellen van het sieraad, de afhandeling aan het eind maakten ook het hele proces dierbaar! De armband is prachtig onze zoon heeft nu altijd onze geliefde Migo dicht bij zich! Dankjewel Renee!

• Aimee Molleman
    Geverifieerde klant van Dierbaar Dichtbij

Ontzettend blij met mijn ketting met haartjes van de vacht van onze dierbare Angie! Onze lieve hond is bijna 15,5 jaar geworden en na het verlies van Angie was ik op zoek naar iets zodat ik haar altijd dichtbij mij zou hebben. Via Google kwam ik op de site van Renee. Omdat ik erg twijfelde over het soort hanger en de kleur heb ik per e-mail contact gezocht met Renee. Ik kreeg heel snel eem reactie terug en ze denkt zo met je mee. Ontzettend lief en begripvol. Ik heb vorige week mijn ketting ontvangen en ben er zo blij mee! Hij is prachtig geworden en draag 'm.iedere dag. Bedankt Renee!

Antwoord van Dierbaar Dichtbij

Bedankt voor je lieve woorden. Ik hoop dat de hanger je veel troost zal bieden en veel mooie herinneringen zal brengen. โ™ฅโ™ฅ

• Hoe beoordeel je Dierbaar Dichtbij?

• Annabelle Otten
    Geverifieerde klant van Dierbaar Dichtbij

Prachtige gedenksieraden en een heel betrokken eigenaresse.

โค๏ธ๐Ÿฅฐ dank je wel Annabelle

• Marie-Louise Voesenek van Amelsvoort
    Geverifieerde klant van Dierbaar Dichtbij

Uit alles blijkt dat Renée, de eigenaresse,een heel warm en begripvol hart heeft !!
    Meedenkend en inlevend naar de persoonlijke wensen van de klant!
    Chapeau !! En wat een práchtige persoonlijke sieraden ! DANK en suc6 met het mooie werk !! Liefs van M.L.

Antwoord van Dierbaar Dichtbij

Dank je wel voor je super lieve woorden. โ™ฅโ™ฅโ™ฅ

• Suzan van Snippenburg
    Geverifieerde klant van Dierbaar Dichtbij

Snelle reacties op vragen. Goede service en advies. Heel prettig contact.

โ™ฅ Dank je wel Suzan

• Wilma Garritsen
    Geverifieerde klant van Dierbaar Dichtbij

Goede communicatie over de leveringstijd. Deze was door drukte iets langer dan normaal. Maar dit was duidelijk aangegeven.

๐Ÿฅฐ

• Fam. Dissel
    Geverifieerde klant van Dierbaar Dichtbij

Fijn persoonlijk contact en advies, onze zoon is erg blij met zijn dierbare hanger van opa en oma โ™ก

Antwoord van Dierbaar Dichtbij

Dank je wel voor je lieve woorden.
    Fijn te horen dat Abel blij is met zijn hanger, dat hij maar veel warme herinneringen mag brengen.

• Josée Mook
    Geverifieerde klant van Dierbaar Dichtbij

Geweldig lieve service, Renee neemt ruim de tijd om alles wat je wilt zien in alle rust te laten zien en heel leuk ze denkt goed mee met je eigen ideetjes, zeer tevreden en ga absoluut nog wel iets bij haar bestellen.

Dank je wel Josรฉe voor je lieve woorden โ™ฅโ™ฅ

• Astrid Sas
    Geverifieerde klant van Dierbaar Dichtbij

Heel dankbaar voor de snelle levering en super mooie sieraad

Antwoord van Dierbaar Dichtbij

Met veel liefde voor je gedaan โ™ฅ

• Manon Spruyt
    Geverifieerde klant van Dierbaar Dichtbij

Super goede kwaliteit en super mooi verpakt!

โ™ฅโ™ฅ Dank je wel Manon