Febeline
Handgemaakte en zorgvuldig geselecteerde accessoires waar kwaliteit, stijl en kunst samenkomen. Het gaat niet alleen om wat je draagt, maar om hoe je je voelt wanneer je het draagt: zelfverzekerd, stijlvol en uniek.
kettingen handgemaakte oorbellen haaraccessoires
De zekerheden van https://www.febeline.nl/

Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2023

Gecontroleerd door ons

Beoordeeld door jou

Onafhankelijk

Bemiddeling bij geschillen

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Begin 2022 ontdekte ik polymeerklei. Met dit materiaal zag ik de mooiste creaties voorbij komen, vooral in de vorm van oorbellen. Dit wilde de creatieveling in mij ook wel eens proberen. Ik ontdekte de vele voordelen van polymeerklei: duurzaam, licht van gewicht en makkelijk in onderhoud. Het ontwerp proces is lang, maar ik haal hier ontzettend veel rust en voldoening uit. Om te zien dat mensen mijn creaties dragen, daar wordt ik echt gelukkig van. Inmiddels ben ik Febeline steeds meer aan het uitbreiden met sieraden van andere materialen, maar ook haaraccessoires.

Bekijk Manifest