Flowrina
FlowRina is een bedrijf die zijdebloemen, kunstplanten, kransen en diverse interieur accessoires verkoopt vanuit haar atelier of online. Daarnaast zijn er ook creaties met droogbloemen te vinden en is er veel keuze in bijpassend glaswerk en potterie.

FlowRina haar missie is om mensen langdurig te laten genieten van bloemen en groen in hun (werk) omgeving. Dit door middel van materialen met een lange levensduur zoals kunst,- of gepreserveerde bloemen en planten.

Flowrina is opgericht door Sanne van Dam, een creatieve duizendpoot die sinds 2022 Flowrina is gestart. Een eerbetoon aan haar grootmoeder Rina die gek was op bloemen en Sanne vroeger de creativiteit meegaf.
  • Amber Porsius
    Geverifieerde klant van Flowrina

Mooie vaas en snelle levering zoals beloofd!

• Peggy
    Geverifieerde klant van Flowrina

Snelle levering, goede communicatie.
    Goed verpakt.

• Hoe beoordeel je Flowrina?

• Majella
    Review voor Flowrina

Sanne heeft een prachtig boeket voor mij samengesteld en gedecoreerd in de vaas die ik zelf mee had gebracht. Erg blij met het eindresultaat en ik kan er jaren van genieten!

• Rigtsje van der Wal
    Review voor Flowrina

Ik ben erg blij met mijn bestelling: snelle levering, het boeket is van goede kwaliteit en er is goed geluisterd naar mijn wensen.

• Nathalie de Bruin
    Review voor Flowrina

Uniek gepersonaliseerde droogbloemenring als cadeau en een mooie hangplant die niet van echt te onderscheiden is, erg blij mee! Sanne is een professional die goed naar jouw wensen luistert en meedenkt voor het perfecte product.

• Simone te Selle
    Review voor Flowrina

Geweldige citroenboom gekocht en de service was perfect! Ik ga hier echt vaker bestellen.

• Davida Kloosterman

Fantastisch in haar vak!

• Anneberber van der Werff
    Review voor Flowrina

Goeie service, alles is bespreekbaar. Leuk assortiment en leuke showroom! Tiptop in orde!!

• Aletta Kloosterman
    Review voor Flowrina

We konden snel terecht om een vaas op te laten maken. Dit deed ze terwijl wij er bij waren en konden zo ook makkelijk aangeven of we het anders wilden. Ze heeft veel keus in verschillende soorten bloemen en kleuren. Prima service!

• Rian
    Review voor Flowrina

Super blij met mijn “plantenhoofd” van deze winkel. Hele mooie kwaliteit nepplant in een geweldig potje. Handig voor boven op een kast zodat ik daar geen water hoef te geven.