Leuke sieraden, wel was het wat lastig om de bedels aan de armband te hangen, de sluitinkjes waren wat stroef.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Helen Gering
- Suzanna
Mooie ketting en bedels.
Hoe zou je FrancesFalicia.nl beoordelen?
- Inge
Reeds 2x besteld. Heel mooie kettingen en bedels. Heb er al veel positieve reacties op gekregen.
- Nicci Weglau
Snelle service heel fijn. Leuk verpakt en mooie kralen en goed slotje. Net als op t plaatje. Heel blij mee!
- Sylvie Van Wassenhove
Super snelle levering, het pakketje was de volgende dag al thuis!
- Monique brekelmans
heel fijne communicatie top klantenservice en mooie spullen! volgende bestelling zal niet lang op zich laten wachten :)