Het Wolfje , dé ecovriendelijke hondenspeciaalzaak

Het Wolfje , dé ecovriendelijke hondenspeciaalzaak

Het Wolfje voor ecovriendelijke, natuurlijke en duurzame benodigdheden voor honden en puppies, die je makkelijk en veilig 24/7 online kunt kopen. Van biologisch hondenvoer, natuurlijk gedroogde hondensnacks tot milieuvriendelijke hondenmanden en biologisch afbreekbare poepzakjes. De natuurwinkel voor honden met een zorgvuldig uitgezocht assortiment waar ik 100% achter sta. Kies ook het beste voor jouw hond én maak zijn pootafdruk op de wereld kleiner!
De zekerheden van https://www.hetwolfjeshop.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Mijn naam is Simone Beens en ik ben de eigenaresse van Het Wolfje opgericht in juni 2019. Met Het Wolfje wil ik jou helpen goede, gezonde en milieubewuste keuzes te maken voor jouw hond. Sinds juni 2020 is er ook een klein assortiment voor katten. Alle producten worden gecontroleerd of ze voldoen aan mijn kritische punten: natuurlijke ingrediënten/materialen, diervriendelijk (gehouden) of zelfs vegetarisch/vegan, liefst biologisch of voldoen aan de biologische eisen, duurzaam en zo min mogelijk belastend voor het milieu/de wereld. Dit alles met gemak voor jou: snelle levering, persoonlijke service en Niet goed? Geld terug-garantie.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019