Knalkeet Vuurwerk

Het mooiste assortiment en vriendelijkste personeel.

• Pim Vriens
    Review voor Knalkeet Vuurwerk

Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel bij deze winkel! Erg vriendelijk personeel, wie hun uiterste best doen om jouw bestellingen zo prettig mogelijk te laten verlopen. Erg persoonlijk, erg oplossingsgericht. En dan ook nog eens top prijzen voor een breed assortiment vuurwerk. TOP!!

Antwoord van Knalkeet Vuurwerk

Bedankt voor deze mooie review.

Wij doen inderdaad erg ons best en zijn blij dat het ook opvalt. En nog belangrijker: Dat je het ook zo ervaart.

• Teun langenhof

Top!

THX

• Hoe beoordeel je Knalkeet Vuurwerk?

• Patrick
    Geverifieerde klant van Knalkeet Vuurwerk

Het zijn best heele mooie sier poten vuurwerk

Antwoord van Knalkeet Vuurwerk

Bedankt Patrick, voor deze review.

• Gerwin Bruins
    Geverifieerde klant van Knalkeet Vuurwerk

Inmiddels contact gehad en is het onderstaande probleem netjes opgelost met een vervangende mystery box!
    Fijn dat er adequaat gehandeld word op klachten..

——————————————————————

Hallo, normaal zou ik het laten gaan maar aangezien me er om een mening gevraagd word zal ik hm geven.

ik heb een mystery box besteld van 50 euro, deze heb ik op oderjaarsdag op gehaald (gerwin bruins ordernr:1023)

Ik dacht mooi wat korting en ik ben nog wezen vragen wat het presies inhield,er werd me verteld dat het ging om vuurwerk wat er geduurende week overbleef. ik dacht mooi dat doe ik

op oudejaarsnacht rond 12 uur dacht ik mooiie potten af te steken, niets is minder waar, de helft is niet afgegaan en van de andere helft deden er een paar potten niet omdat de lont zo oud was dat deze niet meer wou branden. kort om na 3 potjes kon ik weer na binnen zwaar gefrustreerd, sorry maar ik vind dit echt heel slecht. waren potten bij die echt veel ouder waren, anders brand de lont nog wel.

mvg

Gerwin Bruins

ordernr 1023
    Kievit 51
    rijssen.

Hoi Gerwin,

Wat vervelend om te horen. Dit is uiteraard niet de bedoeling.

Ik zal je nog persoonlijk berichten over een oplossing. Hopelijk kan ik je voor volgend jaar wat beter vuurwerk doen.

mvg,

Mooi vuurwerk goede site

Bedankt voor deze review

• Marco Vedders
    Geverifieerde klant van Knalkeet Vuurwerk

Uitstekende service en goed vuurwerk voor de juiste prijs.

Antwoord van Knalkeet Vuurwerk

Bedankt voor deze review.

• Tom
    Geverifieerde klant van Knalkeet Vuurwerk

Mooie acties, bij aankomst lag de bestelling al klaar en was het geen probleem om er nog snel even iets bij te bestellen. Stond binnen enkele minuten weer buiten met de juiste producten.

Antwoord van Knalkeet Vuurwerk

Bedankt voor deze mooie beoordeling.

• overkliftvaupelkleyn
    Geverifieerde klant van Knalkeet Vuurwerk

hele slechte siervuurwerk hier koop ik niet weer

Beste overkliftvaupelkleyn,

Ik zie dat jij vooral uit de Duitse collectie hebt gekocht. Dit is kwalitatief wat minder vuurwerk dan onze andere collectie. En de prijs is daar ook naar.

Wat jammer dat je niet tevreden bent. Mocht je volgend jaar toch weer bij ons komen stel ik voor dat je je laat adviseren door onze deskundige aankoopbegeleiders.

Deze kijken altijd samen met de klant wat de beste aankoop is bij de specifieke behoefte van de klant.

mvg,

Team Knalkeet

• Niek
    Geverifieerde klant van Knalkeet Vuurwerk

Zeer goed geholpen en fijn personeel

Antwoord van Knalkeet Vuurwerk

Bedankt voor deze mooie woorden