De levering was op tijd en de hond heeft heerlijk lopen smikkelen van de taart. De verpakking was keurig met waarschuwingen. Helaas lette de bezorger hier niet op!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- M.J. van Ruiven
- Juliette Oomen
Goede service, fijn contact, super produkt
Hoe zou je Kwispeltaartjes beoordelen?
- Anika Van den Broek
Online mijn bestelling geplaatst. Daarna vrij snel een reactie ontvangen van Monique met de vraag wanneer ik de producten wil ontvangen. Natuurlijk was ik heel benieuwd naar het pakket. Dit was fantastisch verpakt. De cakejes apart, de topping en als laatste de versiering apart verpakt. Het was allemaal super netjes, goed verpakt, heel duidelijk. De hondjes hebben er enorm van gesmuld op hun 1e verjaardag! Tevens zat er een persoonlijk kaartje bij de bestelling wat ik ook heel lief en zeer klantvriendelijk vindt. Een persoonlijke benadering, dat wordt zeer gewaardeerd.
- Sarina
Ziet er heel mooi uit. Voor onze hond die voor alles allergisch is was dit de beste keuze maar natuurlijke ingrediënten. Ze genoot er zichtbaar van.
- Femke van Overveld
Mollie was ontzettend blij met haar taartje! De communicatie over de mail liep soepel en kon het taartje komen ophalen in de avond. Monique is ontzettend vriendelijk, denkt graag mee en heeft passie voor haar werk. Ik zou het zeker aanraden!
- Petra Vergouwen
Vriendelijke verkoopster, denkt met je mee. Mooie koekjes en taartjes