Loft shoes
Ben je op zoek naar mooie en modieuse damesschoenen van bekende merken? Dan ben je bij LOFT SHOES aan het juiste adres. De complete collectie van LOFT SHOES kun je online in onze webshop bekijken én shoppen. Of bezoek onze winkel in Valkenswaard, adres: Eindhovenseweg 24. Naast schoenen en tassen presenteren we in onze winkel ook een uitgebreide collectie trendy dameskleding.

LOFT SHOES biedt de modebewuste vrouw een eigentijdse en modieuze collectie damesschoenen, tassen en accessoires.
In onze winkel en webwinkel presenteren we de lente en zomer collectie 2020 van Roberto d’Angelo, Kanna, Nubikk, Ilse Jacobsen, Bronx, Bibi Lou, Janet&Janet, Malou O en nog veel meer.

Door de situatie rond het Coronovirus is onze winkel tijdelijk van maandag tot zaterdag geopend van 12.00 tot 17.00. Onze webshop is 24/7 geopend.

Wij rekenen geen verzendkosten binnen Nederland en België (vanaf € 60,00 bestelbedrag). Bij het retour sturen van artikelen zijn de verzendkosten voor uw rekening.

Veel shopplezier

LOFT SHOES