keizersdijk 85
3291CD Strijen

Marleen Vorsselman beoordeelde op 2019-08-17

Marianne beoordeelde op 2019-08-17

Hele fijne webshop met mooie producten.

Claartje beoordeelde op 2019-08-09

Ik ben groot fan van deze kleding. Mooie kwaliteit, fijne stoffen en zit prachtig!
En hele fijne service.

Annemieke Neele beoordeelde op 2019-08-08

Tevreden, snelle levering. Netjes verpakt en een handgeschreven kaartje, erg leuk!

Barbara Van de Nes beoordeelde op 2019-08-02

Shirt en rok zien er mooi uit. De lichte rok met stippen en schijnt licht door maar zitten fantastisc. Fijn vond ik dat ik door vakantie de zending een week later verstuurd kon worden. Dat werd netjes bevestigd en nu ontving ik als een mooi cadeau met een persoonlijk kaartje. Dat is voor mij echt een plus om bij een kleiner bedrijf te bestellen.

Hanneke Puts beoordeelde op 2019-07-31

Eefje van der Maat beoordeelde op 2019-07-27

Nina Morsa beoordeelde op 2019-07-25

Snelle levering.
Mooie rokjes, pasvorm ideaal en kwalitatieve stof.

Margot van Lange beoordeelde op 2019-07-18

Mooi op tijd bezorgd. Met handgeschreven kaart. Leuk die aandacht!

Wendy te Braak beoordeelde op 2019-07-13

Samantha Van doren beoordeelde op 2019-07-13

Marjolein beoordeelde op 2019-07-13

Ruth beoordeelde op 2019-07-11

Hele mooie jurk van prachtige stof. Helaas iets te groot, maar daar verzin ik wel wat op, de stof en het model is verder heel mooi! Mooi ingepakt en leuk met een persoonlijk kaartje.

A.B.P Spelt-Donker beoordeelde op 2019-07-09

Marloes Kalsbeek beoordeelde op 2019-07-09

Karen Breukers beoordeelde op 2019-07-08

Top! Goede informatievoorziening via de mail en een persoonlijke note bij het pakketje! Straalt aandacht en zorg uit.

Nina van Raay beoordeelde op 2019-07-07

marjolein in t veld beoordeelde op 2019-07-06

JS Van den Bogaard beoordeelde op 2019-06-17

Ik heb twee donkerblauwe pencil skirts gekocht bij Marjolein Elisabeth. Ik probeer mijn garderobe naar vintage en fair trade te schakelen. Het was al een feestje om het pakketje open te maken. Heel verzorgd en met liefde ingepakt. En wat een mooie kwaliteit, zowel van de stof als van het model. Helaas veel te strak, dus geruild voor een volgende maat. Mailtje gestuurd en supervlot mijn nieuwe bestelling ontvangen, met een kleine attentie, in dezelfde doos! Oog voor detail, duurzaamheid en schoonheid. Complimenten en bedankt!

Karin Halderman beoordeelde op 2019-06-08

goede maatvorming en snel geleverd. tevens leuk kaartje erbij en zo klein mogelijk verpakt, geen overdreven grote doos, top!