Eikenhage 7
9501VD Stadskanaal

Astrid salemink beoordeelde op 2019-08-13

Prachtige stof

Reactie van Naboqu:
Bedankt voor uw reactie. Heel veel plezier met uw stoffen.

Ria beoordeelde op 2019-07-24

Bestelling de volgende dag keurig verpakt in huis - bedankt!

Reactie van Naboqu:
Dank voor uw reactie. Heel veel plezier met uw bestelling.

Marian beoordeelde op 2019-07-03

Supersnel mijn bestelde stofjes in huis. En ze zijn mooi. Er zat ook nog een heel lief cadeautje bij, dank je wel daarvoor.
Tot de volgende keer,
Marian

Reactie van Naboqu:
Dank voor de reactie. Heel veel plezier met de stoffen. Je maakt er vast weer iets moois van.

Yvonne beoordeelde op 2019-06-19

Duideijke site. Goede prijs kwaliteit verhouding snelle levering

Reactie van Naboqu:
Dank u voor de beoordeling. Heel veel plezier met uw artikelen.

Eveline beoordeelde op 2019-05-17

Super zeg, alles keurig ingepakt, goed verzorgd met een persoonlijk bedankt geschreven kaartje, nu weet ik voortaan waar ik mijn stofjes, borduurspulletjes vol vertrouwen kan bestellen

Reactie van Naboqu:
Dank voor uw beoordeling. Vel plezier met uw stoffen.

Noor beoordeelde op 2019-05-17

Gisteren besteld en vandaag ontvangen! Ben ook een quilter en heb de site bij mijn favorieten gezet.

Reactie van Naboqu:
Bedankt voor uw reactie. Heel veel plezier met de bestelling.

Ria Peeters beoordeelde op 2019-05-14

Snelle service Zondagmiddag besteld en vandaag Dinsdag bezorgd door de post.
er zaten ook veel meer magneetstrippen als bij andere.

Reactie van Naboqu:
Dank voor de beoordeling. Het is inderdaad een prettig magneetbord.

Jopie nederpel beoordeelde op 2019-05-01

Mijn pakje ontvangen . maandagavond besteld , woensdagmiddag al ontvangen. Bedankt voor de service . ikben een beginner wat quilten betreft dus zeer spannend om dit te gaan doen, ik ben n! 78 jaar.

Reactie van Naboqu:
Bedankt voor uw reactie. Heel veel plezier met uw materialen. U zult vast ook veel plezier beleven met het quilten. Het is een prachtige hobby.

A Bijloo beoordeelde op 2019-05-01

Kreeg het bestelde de dag er na, prima service

Reactie van Naboqu:
Dank voor de reactie. Veel plezier met uw bestelling.

Linda bekkers beoordeelde op 2019-04-30

Kleine order en toch alle moeite ingestoken! Snelle levering, zeker een aanrader!!

Reactie van Naboqu:
Dank voor de reactie. Een grote of een kleine order maakt voor ons geen verschil.

Nellie Nederkoorn beoordeelde op 2019-04-22

Vrijdag borduurpatronen besteld, zaterdag al in de brievenbus. Zelf een fout gemaakt tijdens de bestelling, waarop ik direct een telefoontje kreeg van Naboqu om dit op te lossen. Zeer attent, erg vriendelijk en supersnel!!! En ik ben erg tevreden met de mooie Nimuë borduurpatronen.

Reactie van Naboqu:
Bedankt voor uw reactie. En wij zijn er voor om u te helpen met problemen op dit gebied. Heel veel plezier met de borduurpatronen. Ze zijn inderdaad prachtig.

Jolanda beoordeelde op 2019-04-14

Ik had mijn borduurwerk heel snel in huis, ik kon het nergens anders meer kopen

Reactie van Naboqu:
Bedankt voor de reactie. Gelukkig hadden wij het borduurpakket nog in voorraad en heeft u nu de serie compleet. Veel plezier met het borduren.

Tineke beoordeelde op 2019-04-12

Gelukkig was de stof met honden er nog! Andere kleindochter wil ze ook op een plaid. Ook met de vorige bestelling was ik heel blij. En met de nieuwsbrief. Daardoor maakte ik kennis met de Roll en Press. Veel keus in uw winkel, Fijne en goede verzending, dank u wel!

Reactie van Naboqu:
Bedankt voor de reactie. Mooi dat u blij bent met uw artikelen.Veel plezier met het maken van een nieuwe plaid voor uw kleindochter.

Kadodotje beoordeelde op 2019-04-12

Bestel hier regelmatig honden- katten stoffen, gelijk de volgende dag in huis.

Reactie van Naboqu:
Dank voor de reactie. Je maakt mooie dingen met deze stoffen.

Greet de Goede. beoordeelde op 2019-04-10

Zeer tevreden,gisteren besteld en vandaag ontvangen.

Reactie van Naboqu:
Bedankt voor uw beoordeling. Heel veel plezier met uw bestelling.

Anja beoordeelde op 2019-03-30

Zeer tevreden! Goede service. Prima kwaliteit, volgende dag in huis.

Reactie van Naboqu:
Bedankt voor uw reactie. Heel veel borduurplezier.

RcGode beoordeelde op 2019-03-05

Netjes ziet erkeurig uit.

Reactie van Naboqu:
Dank voor uw bericht. Veel borduurplezier en op naar een mooie kersttafel.

Chrit beoordeelde op 2019-02-09

Ik ben zeer tevreden over de afhandeling en bezorging van ons pakket. Snel en in een goede verpakking geleverd.
De inhoud van het pakket goed verzorgd en een goede beschrijving bijgeleverd. Ook het persoonlijke bedankje voor de bestelling wordt zeer gewaardeerd.
Bij U bestellen is een aanrader, goed en betrouwbaar.
Ook namens mijn vrouw, Bedankt !!

Reactie van Naboqu:
Hartelijk dank voor uw reactie. Heel veel plezier met uw bestelling.

K.J. Brongers beoordeelde op 2019-02-05

Op zondag stof besteld, en vond het pakje al op de dinsdag erna in de brievenbus. De stof die ik besteld had, is precies wat ik ervan verwacht had, dus de afbeelding op de website stelde niet teleur. De stof was netjes en veilig verpakt.

Reactie van Naboqu:
Bedankt voor uw reactie. Heel veel plezier met uw quiltstof.

Carla beoordeelde op 2019-02-03

Erg tevreden : goed verzorgde snelle levering.

Reactie van Naboqu:
Dank voor uw reactie. Veel plezier met uw bestelling.