Opnieuw zo blij met mijn bestelling. Communicatie vanuit Sandra is top!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anne-Co van der Meer
- Kirsten
Super leuke webwinkel. Eigenaresse denkt mee over leuke opties en mogelijkheden. Keurig volgens afspraak geregeld. Als je nog een leuk persoonlijk cadeautje zoekt voor iemand? Dan raad ik naturel giftshop zeker aan. Tot de volgende bestelling 😊
Hoe zou je Natural giftshop beoordelen?
- Roselijne
Fijne communicatie! Goed meegedacht
- Anne-Co van der Meer
Goede communicatie en complete levering. Mooie (Sint)producten. De wasstrips ruiken heerlijk, feestje bij het uitpakken. Daarnaast is Sandra gewoon een heel leuk mens!
- Dia Veelings
Zeer snelle service
- Jenine Bruins
Snelle service en goed contact over de levering.