Onzesweetbox

Onzesweetbox

Heerlijke Zoetigheden, verzonden via de brievenbuspost. Perfect als een bedankje, felicitatie, een online meeting of lekker voor jezelf. Onze Sweetbox, een box vol heerlijke zoetigheden die wij via de brievenbuspost namens jou versturen. Op onze webshop ontdek je een selectie aan smaken, zoals een proeverij van 12 stukjes brownie, high tea, bakkersmix of appeltaart. Hieruit kun je jouw favoriet kiezen, voeg je een persoonlijke boodschap toe voor de ontvanger en wij regelen de rest. Is het voor een bijzondere gelegenheid? Geen probleem, kies jouw gewenste verzenddag en wij zorgen dat deze op die specifieke datum verzonden wordt.

• Rita
    Review voor Onzesweetbox

Hele goede fijne service. De persoon die van mij het cadeautje kreeg was helemaal blij en heeft ervan genoten.

• Sahar Pirzad
    Review voor Onzesweetbox

Ik had een vraag over mijn bestelling, deze had ik gesteld aan de klantenservice via de live chat. Hele vriendelijke medewerker, deze heeft mij erg goed te woord gestaan. Hele lieve en behulpzame medewerker. Naar mijn ervaring probeerde de medewerker er alles aan te doen om de klant (mij) tevreden te stellen. Heel fijn gesprek gehad.

• Hoe beoordeel je Onzesweetbox?

• M.A.Goudswaard
    Review voor Onzesweetbox

Heerlijke traktatie per post!!

• Bianca Kuijsters
    Review voor Onzesweetbox

Ik stuur graag de Sweetbox naar mijn vriendinnen. Goede kwaliteit, goede service, en het is om te smullen!!!!! Krijg ook altijd een leuke reactie terug, en dat ze het heerlijk vinden!

• Linda
    Review voor Onzesweetbox

Super lekker en erg leuk verpakt!

• Martha Borgwit
    Review voor Onzesweetbox

Als presentje/bedankje of voor een andere gelegenheid is de sweetbox zeer toepasselijk en lekker. Kortom: beslist een aanrader!

• Johan
    Review voor Onzesweetbox

Makkelijk te bestellen via de webshop en op tijd bezorgd.

• Alexander
    Review voor Onzesweetbox

Heb voor het bedrijf gebeld wat er mogelijk was, hebben uiteindelijk samen een mooie Sweetbox op maat kunnen maken. Bedankt!

• Simone
    Review voor Onzesweetbox

Goede service, lekkere brownie en het perfecte cadeau!

• Emma
    Review voor Onzesweetbox

Heerlijke brownies & een geweldige service!