Onzesweetbox

Onzesweetbox

Heerlijke Zoetigheden, verzonden via de brievenbuspost. Perfect als een bedankje, felicitatie, een online meeting of lekker voor jezelf. Onze Sweetbox, een box vol heerlijke zoetigheden die wij via de brievenbuspost namens jou versturen. Op onze webshop ontdek je een selectie aan smaken, zoals een proeverij van 9 stukjes brownie, high tea, bakkersmix of appeltaart. Hieruit kun je jouw favoriet kiezen, voeg je een persoonlijke boodschap toe voor de ontvanger en wij regelen de rest. Is het voor een bijzondere gelegenheid? Geen probleem, kies jouw gewenste verzenddag en wij zorgen dat deze op die specifieke datum verzonden wordt.
Filter 142 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 128 met beschrijving

• NLVI
    Review voor Onzesweetbox

Hele goede service. Komen met oplossingen en zijn netjes!

• Marco Bijlsma

Hij smaakte heerlijk!

• Hoe beoordeel je Onzesweetbox?

• Afaf

Lkkr

• Thea Claessen
    Geverifieerde klant van Onzesweetbox

Snelle levering. Lekkere verse brownies. Wel een beetje duur.

• Rian
    Geverifieerde klant van Onzesweetbox

mijn vriendin vond het een heerlijk pakket!

• Eline Ferket
    Geverifieerde klant van Onzesweetbox

Goede service, op tijd bezorgd en lekkere producten

• Laura
    Geverifieerde klant van Onzesweetbox

Gekocht om cadeau te geven. Hoe het aangekomen is en hoe het smaakte weten we niet, maar het ging allemaal soepel. Wel jammer dat de kortingscode niet toegepast kon worden. Er stond enkel: dit werkt niet op dit product. Maar er stond verder nergens een uitzondering dat het niet op een deel van het assortiment zou werken. Hierdoor dus wel volledige prijs betaald.

• Natasja Creemers

Overheerlijke high tea

• Jennifer Kamp

3 dagen later bezorgd

Beste Jennifer,

Wat jammer dat jouw bestelling vertraging heeft opgelopen. En wat fijn dat we je gesproken hebben & je een oplossing konden bieden.

We hopen dat je toch een kleine glimlach hebt gekregen van onze service.

Groetjes, Gideon

• Evelien
    Geverifieerde klant van Onzesweetbox

Heerlijk cadeau gegeven!! Was erg goed en op afgesproken lever dag. Perfect!

Puntje van aandacht; het ging mis met de te naam stelling en adressering van de factuur.
    Hier heb ik over gemaild, geen antwoord op gehad.

Hi Evelien!

Heel erg bedankt voor jouw review! Daar zijn wij enorm blij mee.
    We hebben jouw vraag helaas niet ontvangen, we sturen je even een mailtje om erachter te komen waar het mis is gegaan.

Groetjes, Gideon, Onze Sweetbox

• Anita Hoekstra
    Geverifieerde klant van Onzesweetbox

Kapot gegaan tijdens bezorging en de smaak was niet helemaal naar wens. Maar ze hebben meteen contact met mij opgenomen & er alles aan gedaan om dit op te lossen. Ik was zeer verrast en dat je zo met je klanten om gaat is echt fantastisch! Mijn complimenten.

Beste Anita,

Wat jammer dat jouw bestelling is beschadigd tijdens het bezorgen! Dit vinden wij natuurlijk erg jammer en dit willen we graag met je oppakken. We hebben je een mailtje gestuurd en hopen je alsnog een glimlach te kunnen bezorgen.

Groetjes, Gideon

• Ineke Deutrom
    Geverifieerde klant van Onzesweetbox

Goede samengestelde sweetboxen in diverse samenstellingein. Ik heb er al een paar keer vrienden blij mee kunnen maken. Ontzettend leuk (en lekker) om kado te geven. Wel jammer dat ze niet gelijk de volgende dag kunnen bezorgen.

• Marieke Brink
    Geverifieerde klant van Onzesweetbox

Leuk en vlot en de ontvanger vond het erg lekker :-)

• rebecca geskus

Leuk produkt

• Ingrid van Hassel
    Geverifieerde klant van Onzesweetbox

Altijd krijg je een superleuke reactie als je deze als cadeau laat bezorgen

• Truida Rensman
    Geverifieerde klant van Onzesweetbox

Snelle levering en van te voren nog contact gehad, was goed verpakt.

• Maxime Esmee Landstra
    Geverifieerde klant van Onzesweetbox

Voor mijn vriendin! Hij zag er fantastisch lekker uit, en smaakte echt hemels! Zeker een aanrader dus! Was volgende dag verzonden en ontvangen! :)

• Karla Okken
    Geverifieerde klant van Onzesweetbox

Prima levering en op tijd. Wel verwarrend dat in bevestiging naam opdracht gever en ontvanger door elkaar worden gehaald. Gelukkig komt dat bij het verzenden wel goed, maar handig om dit in jullie systeem goed aan te passen.

• Yu-Li Aerts
    Geverifieerde klant van Onzesweetbox

Ik had brownies besteld voor mijn oppaskinderen en het is enorm goed in de smaak gevallen :)

• Aya El Idrissi

had meer verwacht,
    na deze review die ik heb geplaats kreeg ik meteen een lieve reactie dat ze het jammer vonden en wouden me graag toch nog een beetje gelukkig maken door het verzendkosten terug te betalen! Dis is super klantvriendelijk en had ik totaal niet verwacht!! Dankjewel!

Hi Aya,

We sturen je even een mailtje! We hopen dat we je verwachting waar kunnen maken.

groetjes, Gideon