Overal Zonnepanelen

Overal Zonnepanelen

Met meer dan 10 jaar ervaring in de zonnepanelen weten wij als geen ander voor welke dagelijkse uitdagingen zonne-energie een oplossing kan zijn. Overal Zonnepanelen is de specialist in doe-het-zelf zonnepanelen installaties voor de camper, boot en tuinhuis. U kunt bij ons terecht voor complete zonnepanelen sets, kleine zonnepanelen, flexibele zonnepanelen, opvouwbare zonnepanelen, huishoud- en recreatie accu's, laadregelaars, montage- en bevestigingsmaterialen, kabels en connectoren en advies!

9,4
Filter 51 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 39 met beschrijving

• Arnold

Netjes optijd

• Albert Sluyer
    Geverifieerde klant van Overal Zonnepanelen

Ben zeer tevreden over mijn aankoop, en extra ondersteuning van de zonnepanelen op mijn camper.

• Hoe beoordeel je Overal Zonnepanelen?

• Herman Smit
    Geverifieerde klant van Overal Zonnepanelen

Geweldige service. Mijn bestelling was niet meer leverbaar, maar werd zonder kosten na telefonisch advies vervangen door een betere uitvoering. Deze werd ook binnen 48 uur thuis afgeleverd. Super.

• J
    Geverifieerde klant van Overal Zonnepanelen

4 keer gemaild over een slecht flexibel paneel, 2 keer teruggebeld geweest en probleem uitgelegd, een paar goeie tips gekregen en deze uitgeprobeerd maar zonder goed resultaat en ik zou het paneel hierna mogen terugsturen onder garantie, nu werkelijk 5 mails en 4 keer bellen verder om het terugsturen te regelen maar geen reactie gehad in een tijdsbestek van 4 weken. Nog steeds zit ik met een slecht paneel wat een hoop geld koste en kan geen contact met jullie krijgen. Hoop dat jullie dit kunnen verbeteren. Verdere levering was goed.

• Frank De Reus
    Geverifieerde klant van Overal Zonnepanelen

Oude model wat besteld was was niet meer leverbaar. Ik ben netjes opgebeld en heb tegen zelfde prijs betere gekregen. Topservice👍🏼

• Frank van Pottelberghe
    Review voor Overal Zonnepanelen

Eerst wat aanloopproblemen met het bereiken van jullie, achteraf goede service gehad. Volgende keer wel weer bestellen bij jullie. Ga door met de service zoals het hoort.

• Tjeu Meulendijks
    Geverifieerde klant van Overal Zonnepanelen

prima, gelukkig normaal menselijk telefoonverkeer.

• Sam Meier

Super service!!!
    Bedankt!

• Ron van den Brink
    Geverifieerde klant van Overal Zonnepanelen

Snelle levering, zonnepaneel werkt prima.

• Silas Teunissen
    Geverifieerde klant van Overal Zonnepanelen

Goede levering met goed omschreven producten

• Robbert-Jan
    Geverifieerde klant van Overal Zonnepanelen

26-4 besteld, 5-5 afgeleverd. Dus ondanks dat Koningsdag, een weekend en 4 en 5 mei er tussen zaten, betrekkelijk snel in huis

• Arnold Kübler Uit Pannerden
    Review voor Overal Zonnepanelen

Wat een goede levering, dinsdag via een telefoongesprek wat vragen gesteld omtrent een solarfam accu en een laderegelaar. Goed advies ! Vrijdag in huis om het mee te nemen naar een Zwitserse Berghut op zaterdag 6 mei, dus mooi op tijd wat mij toegezegd werd. Schitterend

• Nor Post
    Geverifieerde klant van Overal Zonnepanelen

Keurig bezorgd en het installeren was ook goed te doen. Perfecte zonnepaneel-set , plug & play.

• Bert Bosch
    Geverifieerde klant van Overal Zonnepanelen

Jammer dat de verkeerde maat werd aangegeven had ze lie
    ver kleiner gehad.

• Bert van Herk
    Geverifieerde klant van Overal Zonnepanelen

De prijs is heel gunstig en de verzending is heel netjes geregeld. De zonnepanelen worden keurig verpakt uitgeleverd.

• M v.Geest
    Geverifieerde klant van Overal Zonnepanelen

goede service en snel geleverd

• Alexander Holtvluwer

Snelle service.
    Mooie producten.

• Johan Korenblek

Top geregeld...

• Henk Verwoerd
    Geverifieerde klant van Overal Zonnepanelen

Goede service, klein probleempje, word praktisch opgelost

• Charles
    Geverifieerde klant van Overal Zonnepanelen

Bestelde paneel was niet leverbaar. Telefonisch contact gehad met een goed nieuw voorstel.