ReflectiveSport ledvesten hardloopverlichting

ReflectiveSport ledvesten hardloopverlichting

dé webshop voor ledvesten, ledarmbanden, led hesjes, led reflectie vestjes. Persoonlijk en professioneel geholpen door Vincent de Jong
hardloop verlichting oplaadbaar led vesten oplaadbaar led armbanden
9,0
Filter 156 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 113 met beschrijving

• Remco Tolkamp
    Review voor ReflectiveSport ledvesten hardloopverlichting

Goed product en snelle service

Antwoord van ReflectiveSport ledvesten hardloopverlichting

Beste Remco, super dat je een beoordeling hebt achtergelaten over het product en de service. Graag help ik je volgende keer weer. Ik wens je veel veilige hardloopavonden met jouw aankoop. Sportieve groet, Vincent de Jong
    ReflectiveSport.nl

• Mannie Hermans
    Review voor ReflectiveSport ledvesten hardloopverlichting

20 LED vesten aangeschaft voor onze Hardloop groep (Hardloup Vrinde Venlo e.o.) Geweldig goede LED vesten, zijn zeker het geld waard, al zijn ze niet goedkoop, de vesten zullen zich nog wel de praktijk moeten bewijzen na vele donkere trainingen die er aan komen, als groep zullen we zeker heel goed zichtbaar zijn, super goede en snelle levering en zeer correcte en makelijke betaling.

Antwoord van ReflectiveSport ledvesten hardloopverlichting

Hi Mannie, we hebben de afgelopen weken leuk contact gehad over de wensen van jullie loopgroep betreft ledvesten. Jullie zijn nu heel goed zichtbaar met zn allen.... heel veel mooie nightruns gewenst met de groep. Sportieve groet, Vincent de Jong van ReflectiveSport Led vesten en led armbanden

• Hoe beoordeel je ReflectiveSport ledvesten hardloopverlichting?

• Daniela Schmitz
    Review voor ReflectiveSport ledvesten hardloopverlichting

Een degelijk maar niet te robust vest om veilig te hardlopen in het donker.

Antwoord van ReflectiveSport ledvesten hardloopverlichting

Hi Daniela, dank voor de moeite van het reviewen van ReflectiveSport en het ledvest dat je hebt gekocht. Ik wens je veel mooie en veilige avond/night runs toe. Vergeet niet je accu tijdig op te laden! Mvg Vincent de Jong van ReflectiveSport.nl - ledvesten en ledarmbanden

• Dirk Hoekman
    Review voor ReflectiveSport ledvesten hardloopverlichting

Heldere, opvallende led lampjes.

Antwoord van ReflectiveSport ledvesten hardloopverlichting

Beste Drik, dank voor jouw mooie review. Heel veel veilige kilometers gewenst met jouw ledvest. Sportieve groet, Vincent de Jong

• Jan van Marum
    Review voor ReflectiveSport ledvesten hardloopverlichting

Goede kwaliteit, goede prijs en goede persoonlijke service

Antwoord van ReflectiveSport ledvesten hardloopverlichting

Hi Jan, ik wil je bedanken voor het achterlaten van 5 mooie sterren. Dank daarvoor. Graag help ik je in de toekomst weer. Sportieve groet, Vincent de Jong van ReflectiveSport.nl - verkoper van InVincer Wildsaver hardloop verlichting en led vesten aan loopgroepen, atletiekverenigingen en individuele hardlopers

• Frank Coppelmans
    Review voor ReflectiveSport ledvesten hardloopverlichting

Al meer dan 5 jaar hesjes met verlichting aangeschaft voor onze leden van atletiekvereniging Generaal Michaelis te Best bij Vincent van ReflectiveSport. Altijd snel geleverd en een goede service als er een keer iets niet werkt. Top.

Antwoord van ReflectiveSport ledvesten hardloopverlichting

Hi Frank! Het is ook altijd weer een plezier om een order voor AVGM in orde te maken. Jullie zijn ook een snel betalende betrouwbare klant en ik geef jullie graag de service die jullie mogen verwachten. Mocht je andere loopgroepen weten die wellicht interesse hebben in de vesten van ReflectiveSport dan kun je mij altijd tippen. Hen help ik uiteraard ook graag verder. Sportieve groet, Vincent de Jong ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

• Marie-Sophie Schamp

Plezierig contact

Antwoord van ReflectiveSport ledvesten hardloopverlichting

Beste Marie-Sophie, dank voor jouw mooie beoordeling met 5-sterren! Ik sta weer klaar om je te helpen bij een mogelijk toekomstige aankoop bij ReflectiveSport. Mvg, Vincent de Jong, specialist in hardloop verlichting, top 10 led vesten, ook voor hardloopgroepen, atletiekverenigingen en wandelgroepen

• Peter Bos
    Review voor ReflectiveSport ledvesten hardloopverlichting

Prima service en goede communicatie

Antwoord van ReflectiveSport ledvesten hardloopverlichting

Beste Peter, wat tof dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten. En wel 5 sterren wat aangeeft dat je zeer tevreden bent. Dank daarvoor. Mvg, Vincent de Jong, specialist in hardloop verlichting, top 10 led vesten, ook voor loopgroepen, atletiekverenigingen en wandelgroepen

• J.H. te Paske

snel geleverd

Antwoord van ReflectiveSport ledvesten hardloopverlichting

Beste J.H. te Paske, wat vriendelijk dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten via deze weg. Je hebt 5 sterren gegeven wat aangeeft dat je zeer tevreden bent. ik wil je hartelijk bedanken daarvoor. Mvg, Vincent de Jong, specialist in hardloop verlichting, top 10 led vesten, ook voor loopgroepen, atletiekverenigingen en wandelgroepen

• Edmar Perdon
    Review voor ReflectiveSport ledvesten hardloopverlichting

Uitstekende service en goede webwinkel

Antwoord van ReflectiveSport ledvesten hardloopverlichting

Beste Edmar, wat supergaaf dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten via deze webwinkelkeur. Je hebt 5 sterren gegeven wat denk ik aangeeft dat je zeer tevreden bent. ik wil je hartelijk bedanken hiervoor. Mvg, Vincent de Jong, specialist in hardloop verlichting, top 10 led vesten, ook voor loopgroepen, atletiekverenigingen en wandelgroepen

• Geert Heeskens-Reijnen

Goede service en communicatie

• Jantien Lindeman
    Review voor ReflectiveSport ledvesten hardloopverlichting

Zeker, dikke aanrader, vanmorgen besteld, dezelfde dag binnen!

Antwoord van ReflectiveSport ledvesten hardloopverlichting

Hi Jantien, super leuk dat je de moeite neemt een review achter te laten. Jouw bestelling was inderdaad supersnel afgeleverd. Een volgende keer doe ik net zo mijn best om weer 5 sterren te scoren bij je! Groet Vincent de Jong van ReflectiveSport.nl = dé hardloop verlichting en led vesten leverancier van hardlopend Nederland

• Laus Snel

Overzichtelijk

Antwoord van ReflectiveSport ledvesten hardloopverlichting

Beste Laus, dank je wel voor jouw mooie beoordeling met ⭐️⭐️⭐️⭐️ 4-sterren. Sportieve groet, Vincent de Jong van ReflectiveSport.nl = dé hardloop verlichting en led vesten leverancier van hardlopend Nederland

• Lucie Jansen

Goede prijs, snelle levering

Antwoord van ReflectiveSport ledvesten hardloopverlichting

Beste Lucie, dank je wel voor jouw mooie beoordeling met ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ 5-sterren. Sportieve groet, Vincent de Jong van ReflectiveSport.nl = dé hardloop verlichting en led vesten leverancier van hardlopend Nederland

• Paul Schoenmaker

is goed

Antwoord van ReflectiveSport ledvesten hardloopverlichting

Beste Paul, dank voor jouw ⭐️⭐️⭐️⭐️ 4-sterren review, Have a safe run! Ik hoop je snel weer te mogen helpen met een nieuwe aankoop 😃 . Sportieve groet, Vincent de Jong, ReflectiveSport.nl - verkoper van InVincer Wildsaver hardloop verlichting en led vesten aan loopgroepen, atletiekverenigingen en individuele hardlopers

• Gerald Broen

lekkere snelle levering

Antwoord van ReflectiveSport ledvesten hardloopverlichting

Beste Gerald, bedankt voor het plaatsen van jouw ⭐️⭐️⭐️⭐️ 4-sterren review, Have a safe run! Ik hoop je snel weer te mogen helpen met een nieuwe aankoop 😃 . Sportieve groet, Vincent de Jong, ReflectiveSport.nl - verkoper van InVincer Wildsaver hardloop verlichting en led vesten aan loopgroepen, atletiekverenigingen en individuele hardlopers

• Anne Zaaijer
    Review voor ReflectiveSport ledvesten hardloopverlichting

Wat een TOP service! Ik was mijn oplaadkastje kwijt. Gebeld met Reflective Sports, hele vriendelijke reactie en diezelfde dag werd er een nieuw kastje gestuurd. Super!

Antwoord van ReflectiveSport ledvesten hardloopverlichting

Hi Anne, dank voor jouw ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ 5-sterren review, graag gedaan en fijn dat het allemaal weer compleet is. Have a safe run! Sportieve groet, Vincent de Jong, ReflectiveSport.nl - verkoper van hardloopverlichting en ledvesten aan loopgroepen, atletiekverenigingen en individuele hardlopers Publiek E-mail

• De Waard
    Review voor ReflectiveSport ledvesten hardloopverlichting

De accu in de behuizing heeft te veel ruimte. Deze rammelt dan ook tijdens het hardlopen. Helaas irritant

Antwoord van ReflectiveSport ledvesten hardloopverlichting

Beste Han, goed dat je hier contact over opneemt. Dat kan ook via ons algemene e-mail adres info@reflectivesport.nl, maar ik heb je een mail gestuurd hierover. Accu die los in de behuizing zit is niet goed. Gaan we oplossen! Sportieve groet, Vincent de Jong

• Gerrit Brinkman

snelle en correcte levering

Antwoord van ReflectiveSport ledvesten hardloopverlichting

Gerrit, geweldig bedankt voor jouw mooie review met 5 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ sterren, sportieve groet, Vincent de Jong, ReflectiveSport.nl - verkoper van hardloopverlichting en ledvesten aan loopgroepen, atletiekverenigingen en individuele hardlopers

• andre jansen

goede snelle service

Antwoord van ReflectiveSport ledvesten hardloopverlichting

Sorry, ik heb in eerste instantie een verkeerde naam gebruikt Andre, geweldig bedankt voor jouw mooie review met 4 ⭐️⭐️⭐️⭐️ sterren, volgende keer probeer ik 5 sterren te scoren bij je! sportieve groet, Vincent de Jong, ReflectiveSport.nl - verkoper van hardloopverlichting en ledvesten aan loopgroepen, atletiekverenigingen en individuele hardlopers