ReflectiveSport - led vesten - hardloopverlichting

ReflectiveSport - led vesten - hardloopverlichting

dé webshop voor ledvesten, ledarmbanden, led hesjes, led reflectie vestjes. Persoonlijk en professioneel geholpen door Vincent de Jong
8,8
Filter 131 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 96 met beschrijving

• Anne Zaaijer
    Geverifieerde klant van ReflectiveSport - led vesten - hardloopverlichting

Wat een TOP service! Ik was mijn oplaadkastje kwijt. Gebeld met Reflective Sports, hele vriendelijke reactie en diezelfde dag werd er een nieuw kastje gestuurd. Super!

Antwoord van ReflectiveSport - led vesten - hardloopverlichting

Hi Anne, dank voor jouw ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ 5-sterren review, graag gedaan en fijn dat het allemaal weer compleet is. Have a safe run! Sportieve groet, Vincent de Jong, ReflectiveSport.nl - verkoper van hardloopverlichting en ledvesten aan loopgroepen, atletiekverenigingen en individuele hardlopers Publiek E-mail

• Gerrit Brinkman

snelle en correcte levering

Antwoord van ReflectiveSport - led vesten - hardloopverlichting

Gerrit, geweldig bedankt voor jouw mooie review met 5 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ sterren, sportieve groet, Vincent de Jong, ReflectiveSport.nl - verkoper van hardloopverlichting en ledvesten aan loopgroepen, atletiekverenigingen en individuele hardlopers

• Hoe beoordeel je ReflectiveSport - led vesten - hardloopverlichting?

• andre jansen

goede snelle service

Antwoord van ReflectiveSport - led vesten - hardloopverlichting

Sorry, ik heb in eerste instantie een verkeerde naam gebruikt Andre, geweldig bedankt voor jouw mooie review met 4 ⭐️⭐️⭐️⭐️ sterren, volgende keer probeer ik 5 sterren te scoren bij je! sportieve groet, Vincent de Jong, ReflectiveSport.nl - verkoper van hardloopverlichting en ledvesten aan loopgroepen, atletiekverenigingen en individuele hardlopers

• M. Dankloff
    Geverifieerde klant van ReflectiveSport - led vesten - hardloopverlichting

Goede keuze, kwaliteit artikelen, tijdige levering. Netjes en betrouwbaar.

Antwoord van ReflectiveSport - led vesten - hardloopverlichting

Beste M. Dankloff, geweldig bedankt voor jouw mooie review met 4 ⭐️⭐️⭐️⭐️ sterren, volgende bestelling poog ik om 5 sterren te scoren ;-)
    sportieve groet, Vincent de Jong, ReflectiveSport.nl - verkoper van InVincer® hardloopverlichting en ledvesten aan loopgroepen, atletiekverenigingen en individuele hardlopers

• Josanne Heeroma

Snelle levering, prima verpakking

Antwoord van ReflectiveSport - led vesten - hardloopverlichting

Beste Josanne, dank je wel voor jouw mooie beoordeling. Ik hoop je snel weer te mogen helpen met een nieuwe aankoop 😃! Leuk je weer even te "ontmoeten" via deze weg na al die jaren! Sportieve groet, Vincent de Jong van ReflectiveSport.nl = de hardloop verlichting en led vesten leverancier van hardlopend Nederland

• Menno Winder
    Geverifieerde klant van ReflectiveSport - led vesten - hardloopverlichting

Goed product, bestel en leverproces foutloos

Antwoord van ReflectiveSport - led vesten - hardloopverlichting

Beste Ruben, dank je wel voor jouw super mooie beoordeling met 5 sterren. Ik hoop je snel weer te mogen helpen met een nieuwe aankoop 😃! Sportieve groet, Vincent de Jong van ReflectiveSport.nl = de hardloop verlichting en led vesten leverancier van hardlopend Nederland

• Ruben Abdoelgafoer
    Geverifieerde klant van ReflectiveSport - led vesten - hardloopverlichting

Snelle levering van uitstekende producten

Antwoord van ReflectiveSport - led vesten - hardloopverlichting

Beste Ruben, dank je wel voor jouw mooie beoordeling. Ik hoop je snel weer te mogen helpen met een nieuwe aankoop 😃! Sportieve groet, Vincent de Jong van ReflectiveSport.nl = de hardloop verlichting en led vesten leverancier van hardlopend Nederland

• Anoniem
    Geverifieerde klant van ReflectiveSport - led vesten - hardloopverlichting

Goede en sympathieke hulp bij de aankoop

Antwoord van ReflectiveSport - led vesten - hardloopverlichting

Graag gedaan uiteraard en geweldig bedankt voor jouw 5 sterren review!

• Suzan
    Review voor ReflectiveSport - led vesten - hardloopverlichting

Hele goede en snelle service! Heel klantvriendelijk!

Antwoord van ReflectiveSport - led vesten - hardloopverlichting

Hi Suzan, bedankt voor jouw 5!! sterren. Tof dat je de moeite hebt genomen om die achter te laten. Ik hoop je snel weer op de website te zien. Met sportieve groet, Vincent van ReflectiveSport.nl

• Mevr. M. Vet
    Geverifieerde klant van ReflectiveSport - led vesten - hardloopverlichting

Mijn mannen gaan weer veilig de straat op. Super service met het vervangen van een accu!!

Antwoord van ReflectiveSport - led vesten - hardloopverlichting

Dank voor de goede en mooie review. Fijn dat je mannen weer veilig de straat op gaan! Daar doen wij het voor! Sportieve groet, Vincent van ReflectiveSport