ReflectiveSport - led vesten - hardloopverlichting

ReflectiveSport - led vesten - hardloopverlichting

dé webshop voor ledvesten, ledarmbanden, led hesjes, led reflectie vestjes. Persoonlijk en professioneel geholpen door Vincent de Jong
9,0
Filter 68 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 52 met beschrijving

• gea
    Geverifieerde klant van ReflectiveSport - led vesten - hardloopverlichting

goede service, goed contact met de leverancier voor vragen, snelle levering

Antwoord van ReflectiveSport - led vesten - hardloopverlichting

Dank je wel weer Gea voor een mooie beoordeling!

• Emilie Hoek-Hofs

Super goede

Antwoord van ReflectiveSport - led vesten - hardloopverlichting

Beste Emilie, dank voor jouw 5 sterren! Bedankt dat je de moeite hebt genomen de review te plaatsen. Sportieve groet, Vincent de Jong van ReflectiveSport - Led Vesten en Hardloop Verlichting

• Hoe beoordeel je ReflectiveSport - led vesten - hardloopverlichting?

• Andre
    Review voor ReflectiveSport - led vesten - hardloopverlichting

Mij viel de vriendelijkheid, accuraatheid en servicegerichtheid van de eigenaar van deze webwinkel op. Op een gegeven moment werkte een deel van de verlichting van mijn ledvest niet meer. Omdat ik niet wist wat er aan de hand was heb ik het vest geretourneerd. Achteraf bleek dat ik door onhandigheid van mijzelf de stekerverbinding van het ledvest had beschadigd. De eigenaar van de webshop heeft mij toen onbaatzuchtig geholpen en ik heb nu weer een ledvest waarvan alles het doet. De kwaliteit van de producten is heel goed en er is al veel over gezegd, daarom heb ik er niet veel meer aan toe te voegen. Behalve dan dat ik de stekerverbinding niet meer losneem voor het opladen van de accu. Vanaf deze plaats nogmaals een heel hartelijk dankjewel Vincent!

Antwoord van ReflectiveSport - led vesten - hardloopverlichting

Beste Andre, dank voor jouw vriendelijke en mooie beoordeling. Super dat je de moeite wilde nemen om dit via een omweg (andere browser) in te vullen. Dank nogmaals en ik hoop je in de toekomst nog eens te helpen met een andere aankoop wellicht. Maar voor nu wens ik je veel veilige kilometers toe. Groet Vincent de Jong

• Peter den Herder
    Geverifieerde klant van ReflectiveSport - led vesten - hardloopverlichting

Goede kwaliteit hardloopvest met verlichting gekocht. Mooi materiaal. Goede klantenservice.

Antwoord van ReflectiveSport - led vesten - hardloopverlichting

Beste Peter, dank voor jouw mooie beoordeling via Webwinkelkeur van het ReflectiveSport Led Harnas! Fijn dat ik je heb kunnen helpen en ik hoop dat je vele vele kilometers maakt met het vest. De andere weggebruikers zullen jou zeker zien nu! groet Vincent de Jong

• Harry Geven
    Geverifieerde klant van ReflectiveSport - led vesten - hardloopverlichting

Prima service. Snel antwoord op vragen

Antwoord van ReflectiveSport - led vesten - hardloopverlichting

Harry, dank voor jouw beoordeling. Lekkah! 5 stars! hoop je binnenkort weer te ontvangen in de webshop !

• Bas Van den Heuvel
    Geverifieerde klant van ReflectiveSport - led vesten - hardloopverlichting

Super goede service! De rugzak is top. Onze zoon is hierdoor in het donker heel goed zichtbaar. Erg blij mee.

Antwoord van ReflectiveSport - led vesten - hardloopverlichting

Beste Bas, dank voor jouw feedback en review. Tip: gebruik de verlichting van de rugzak in de zomer ook af en toe en laadt dan de accu ook nu en dan op. Dit is beter voor de levensduur van de accu! Sportieve groet, Vincent de Jong

• Martijn Bassa

Snelle levering! Correcte service

Antwoord van ReflectiveSport - led vesten - hardloopverlichting

Beste Martijn, tof dat je een goede beoordeling achterlaat n.a.v. jouw bestelling bij ReflectiveSport.nl - dank voor de genomen moeite. Mocht er wat zijn of heb je nog vragen? info@reflectivesport.nl , sportieve groet, Vincent de Jong

• Bas Kuper

Hele betrouwbare service

Antwoord van ReflectiveSport - led vesten - hardloopverlichting

Beste Bas, dank je wel voor het nemen van de moeite om een beoordeling achter te laten. Dank ook voor de tekst en dat je ReflectiveSport als betrouwbaar beschrijft. Dat is precies wat we ook willen uitstralen. Je meldde dat je binnenkort weer een kleine bestelling wilt plaatsen. Ik sta klaar je van dienst te zijn! sportieve groet, Vincent de Jong

• HEJJ Brouwer
    Geverifieerde klant van ReflectiveSport - led vesten - hardloopverlichting

Snelle levering. Persoonlijke boodschap op de pakbon valt positief op.

Antwoord van ReflectiveSport - led vesten - hardloopverlichting

beste H. Brouwer, hartelijk dank voor het geven van een beoordeling. U moet hier toch moeite voor doen. Voor ons als bedrijf echter zeer fijn als klanten aangeven dat ze tevreden (of ontevreden) zijn. Super dat we u in dit geval goed hebben kunnen bedienen. Sportieve groet, Vincent de Jong van ReflectiveSport

• Nicole Hofland

Goede service en snel

Antwoord van ReflectiveSport - led vesten - hardloopverlichting

Beste Nicole, dank voor jouw mooie beoordeling. Goede service en snel geleverd. Dat is wat we proberen te leveren. Focus ligt bij ReflectiveSport net iets meer op service. Dat jouw bestelling in dit geval ook zeer snel is geleverd is super. Sportieve groet, Vincent de Jong van ReflectiveSport.nl