Save My Date

Save My Date

Kant-en-klare Canva sjablonen om geld mee te besparen. Voor je digitale save the date, trouwkaarten, digitale geboortekaartje, gepersonaliseerde posters​ en nog veel meer.

Pas de designs gemakkelijk aan in je browser & sla ze op als .jpg of .pdf. Stuur ze via whatsapp of laat ze voordelig drukken.
bruiloft geboortekaartjes
De zekerheden van https://savemydate.nl/

Goedgekeurd

Aspirant lid van WebwinkelKeur

Gecontroleerd door ons

Beoordeeld door jou

Onafhankelijk

Bemiddeling bij geschillen

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hi, ik ben Jessica! Visual designer. Mijn webshop is eigenlijk ontstaan vanuit de verwondering dat trouwkaarten – en alle andere zaken die met je bruiloft te maken hebben – zo schreeuwend duur zijn. Ik zag dat er ook een andere manier was; namelijk door zelf je design te uploaden bij een drukker, óf om gewoon een digitale variant te versturen. Het enige wat jij daar voor nodig hebt is een mooi design, en dat kan ik jou dus heel eenvoudig aanleveren als bewerkbaar sjabloon.

Naast die trouwkaarten en digitale save the dates heb ik de shop inmiddels uitgebreid met digitale geboortekaartjes, personaliseerbare posters en meer.

Bekijk Manifest