Schreeven Muziekinstrumenten

Schreeven Muziekinstrumenten

De winkel voor al uw A kwaliteit instrumenten en service. Zowel online als offline de beste keuze voor betrouwbaarheid en deskundigheid.
Muziekinstrumenten, Reparatie Muziekinstrumenten
De zekerheden van https://www.schreeven.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Na meer dan 65 jaar op het Plein 1944 vertrekt Schreeven Muziekinstrumenten in augustus 2018 naar een grotere locatie aan de Hulzenseweg 4 te Nijmegen. Niet alleen plein 1944 is verhuisd, ook Schreeven Brass en Spincity verhuizen naar de nieuwe locatie. Dit betekent dat alle afdelingen hun krachten bundelen op een vernieuwde, beter bereikbare plek met parkeerplaatsen voor de deur. De grotere showroom, de gespecialiseerde onderhoud- en serviceruimtes, efficiënt voorraadbeheer, voldoende speelruimtes, een gezellige koffiehoek, persoonlijke service in de winkel en hernieuwde online diensten maken dat Schreeven volledig klaar is voor de toekomst.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016