Style-At-Stanny

Style-At-Stanny

Webwinkel van dameskleding. Grotendeels zelf ontworpen en geproduceerd in Nederland. Exclusief in kleine oplage. Voor maten 36 t/m 46 een comfortabele, betaalbare en kreukvrije tuniek/jurk. Aangevuld met betaalbare, easywear dameskleding
De zekerheden van https://styleatstanny.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Ik ben in 2018 een webshop begonnen met comfortabele, betaalbare dameskleding en accessoires. Bij de inkoop let ik erg of de kleding zoveel mogelijk strijk- en kreukvrij is. Gemak dient de mens. Heel belangrijk vind ik dat ik bereikbaar ben zowel telefonisch als per mail om je direct antwoord op je vraag te geven. Kom je tot aankoop dan pak ik het zo snel mogelijk in als een cadeautje en gaat het direct naar het postkantoor. En niet goed dan houden we contact en krijg direct na ontvangst terug je aankoopbedrag terug. Hopelijk tot snel MvG Stanny

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018