Meer en Duin 345

keet schiks beoordeelde op 2019-08-16

Ritesh Madari beoordeelde op 2019-08-12

Carin Suers-schopman beoordeelde op 2019-08-10

Miram Biemans beoordeelde op 2019-08-10

Ben wel tevreden over vriendschaphartje bestelling is best snel

Soo yin van Noorloos beoordeelde op 2019-08-09

E Van wingerden beoordeelde op 2019-08-06

3 vriendschap hartjes kettingen besteld snel geleverd en eigenlijk boven verwachting qua grote hadden ze kleiner verwacht!

Anne de Weerd beoordeelde op 2019-08-02

E Gils beoordeelde op 2019-08-02

Ibrahim El Issaoui beoordeelde op 2019-07-30

Het was gewoon goed

Elly Westra beoordeelde op 2019-07-30

Had 3 sleutelhangers besteld .Helaas miste er bij 1 een onderdeeltje.Na E-mail gestuurd te hebben kreeg ik dit binnen 1 dag opgestuurd.Snelle correcte afhandeling

Jada Sholles beoordeelde op 2019-07-30

Katarzyna Dworakowska beoordeelde op 2019-07-30

It's really fast deliver, product it's good and nice look.

Wendy Theunissen beoordeelde op 2019-07-27

Audrey Manuel beoordeelde op 2019-07-26

De vriendschapsarmbandtjes waar heel erg mooi. En ze waren snel geleverd toppiešŸ‘šŸ¤—

Tanja Siwaletti beoordeelde op 2019-07-26

Henry van Wanrooij beoordeelde op 2019-07-24

Alles keurig verpakt en zoals afgesproken op tijd geleverd.

De kinderen die de sleutelhanger met hockey afbeelding kregen, waren zeer tevreden met het cadeau.

A.C Roest beoordeelde op 2019-07-20