barokspiegel®

barokspiegel®

Barokspiegel® Ontwerpt, Ontwikkelt, Produceert en Distribueert exclusieve en unieke spiegels.
Alle spiegellijsten worden ambachtelijk en duurzaam gemaakt in Italië, ook maken wij MAATWERK in alle stijlen, kleuren en formaten tot 3 meter. Onze spiegels zijn voor elke ruimte in huis, ook voor de badkamer. Voor de veiligheid en het milieu werken we met DUURZAAM ECO VEILIGHEIDSSPIEGELGLAS 100% gemaakt in de EU.
We werken alleen met HOOGWAARDIGE MATERIALEN goed voor mens, dier en milieu. Ook bieden we GRATIS advies van een STYLIST.
Grote spiegels Moderne spiegels Barokspiegels
Filter 150 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 149 met beschrijving

• Carla Van Renterghem
    Geverifieerde klant van barokspiegel®

Snelle levering, nog mooier dan op de foto..heel blij mee

• Carin
    Geverifieerde klant van barokspiegel®

Fantastisch geholpen en advies gekregen! Super blij met de spiegel en uitstekende service!

• Hoe beoordeel je barokspiegel®?

• ruud draai
    Review voor barokspiegel®

prachtige spiegel waar we superblij mee zijn.
    echt een aanrader voor mensen die aparte spiegels zoeken.

• maureen mikkers
    Review voor barokspiegel®

Prachtige spiegel een pronkstuk aan de wand,alles verliep volgens afspraak

• Els Van Der Borght
    Review voor barokspiegel®

Met hulp en advies van de spiegel stylist heb ik een spiegel aangeschaft (Matteo zwart van 127x227) om de ruimte groter te doen lijken voor het kookeiland van de woonruimte. De woning is modern en minimalistisch ingericht met warme elementen. Ben tevreden met de service, top ?
    Het resultaat mag gezien zijn.

• Angelika Baas
    Review voor barokspiegel®

Moest even wennen aan de andere look, (foto gaf in mijn beleving toch iets andere kleur aan) maar nu vind ik het m erg mooi, snel en accuraat geleverd.

• DENYS Dirk DO
    Review voor barokspiegel®

Spiegel op maat laten maken in hoogglans wit en geleverd in Brugge Belgi�.
    Prima procedure, kwaliteit spiegel.

• Heike Ehlers

Alles in bester Ordnung!

• Viviane Sabin Soares

De service is uitstekend en de spiegel is super mooi. Top Qualiteit! Dankje wel

• Jeanette Paula
    Review voor barokspiegel®

Ben heel blij met de gouden kuifspiegel Imelda en wandconsole Chigi. Mooi mooi mooi!

• Monica Geurtsen
    Review voor barokspiegel®

I have ordered a mirror for my house on Curacou. I have had the same mirror in my house in the Netherlands for years. Good quality and service, always easy to reach, worth 5 stars.

• Marie-Jose Vroemen
    Review voor barokspiegel®

Mooie spiegel ontvangen, goede communicatie wat betreft levering die iets langer was als aangegeven maar toch binnen een redelijke tijd geleverd, top, zeker aan te bevelen.

• Friso Kuperus
    Review voor barokspiegel®

Grote zwarte passpiegel Nino besteld Makkelijk te bestellen en kwam op tijd aan. Hij is prachtig en ik vind hem prachtig. Zou dit bedrijf zeker aanraden.

• Jeanette kompier
    Review voor barokspiegel®

Eindelijk is de badkamer klaar na lang wachten op de vloertegels. De spiegel staat prachtig in het geheel. Beter had ik het niet kunnen wensen. Dank je wel Jolanda

• Mark Altena
    Review voor barokspiegel®

Very happy with my mirror speedy delivery unfortunately nothing to complain about

• Dhr. H. Braam
    Review voor barokspiegel®

Mooie spiegel op maat laten maken 80x140cm buitenmaat. Heel tevreden over de service, communicatie en het product. Zal barokspiegel zeker aanbevelen.

• Mevr. Anne-Marie Lambert
    Review voor barokspiegel®

Prachtige spiegel ontvangen en een heerlijke fles Pos wijn!

• Mevr. C. Rijk
    Review voor barokspiegel®

Zijn erg blij met de spiegel en de snelle levering klasse!! groetjes Cees& Henny Hoorn

• Mevr. Hilde Casteels
    Review voor barokspiegel®

Bedankt Jolanda voor de mooie spiegel Allesandro met brons getint glas. Hij is prachtig!

• Ms. Annelies Winkel
    Review voor barokspiegel®

Prachtige spiegel ontvangen, speciaal gemaakt in Itali�, goed telefonisch contact, ze zijn heel transparant. Lange levertijd maar zeer tevreden.