Mooie producten voor een nette prijs. Ik heb een mooie ashanger besteld. Ondanks dat de bezorging niet goed was gegaan, is de 2e zending goed en netjes verzorgd. Communicatie is oprecht en persoonlijk. Een aanrader als je een vertrouwd en persoonlijk product zoekt. Hartstikke bedankt Tamara!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Lydia
- Fam Van Die
Heb net gelukkig toch de ketting ontvangen. ziet er mooi uit, was ook keurig verpakt.
Hoe zou je rvs-sieraden beoordelen?
- Ester
Mooi sieraad en snel geleverd
- Frauke Grobleben
Super service. Snelle levering, maar verkeerde maat. Kon ook naar 2 weken nog omruilen. Ging alles heel makkelijk en snel. Bedankt.
- wjm vialle
Mooi sieraad helaas moest ik verzendkosten bij betalen omdat er te weinig port opzat terwijl de verzendkosten gratis was
- Ria wassenaar
Idd erg snel geleverd