Cortgene 9

Ton beoordeelde op 2019-08-12

Snelle goede levering.

Anoniem beoordeelde op 2019-08-12

Yvon beoordeelde op 2019-08-12

Snelle levering en aandacht voor je bestelling.
Uit het hand geschreven kaartje blijkt hoe betrokken de mensen zijn bij het bedrijf.
Het maakt je bestelling bijzonder.

beoordeelde op 2019-08-12

Leverinf als verwacht

Anoniem beoordeelde op 2019-08-11

Nel beoordeelde op 2019-08-11

Prima gereageerd op de bestelling zonder inhoud, na vriendelijk telefonisch contact hadden we de de bestelling de volgende dag alsnog in huis ... top !!

Reactie van Antilope Outdoor:
Dank voor uw bericht! Ik ben blij dat alles goed is gekomen. Het was ook apart, zoiets hadden wij niet eerder gehoord. Wij hopen u snel weer te zien!

Anoniem beoordeelde op 2019-08-10

Anoniem beoordeelde op 2019-08-08

Anoniem beoordeelde op 2019-08-07

Anoniem beoordeelde op 2019-08-06

Tilly beoordeelde op 2019-08-06

Prima geregeld.
Keurig verpakt en snelle bezorging.

Anoniem beoordeelde op 2019-08-05

Fred beoordeelde op 2019-08-04

Snelle levering produkt als beschreven. Prijs wel hoog voor produkt wat 1 jaar uit productie is. Maar ja kwaliteit van produkt is dan ook fantastisch. Ik heb meerdere shorts en veelal dagelijks gebruikt en als fietsbroek. Al 6 jaar oud en geen slijtage.

Reactie van Antilope Outdoor:
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wat fijn te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit en levertijd van onze shorts. Wij hopen u snel weer te zien!

Anoniem beoordeelde op 2019-08-03

Anoniem beoordeelde op 2019-08-01

Anoniem beoordeelde op 2019-07-30

Jos beoordeelde op 2019-07-30

Ik werd gebeld nav een bestelling. Zeer vriendelijk, oplossingsgericht en snel!

Reactie van Antilope Outdoor:
Dank voor uw beoordeling! Wij zijn blij dat de service u bevalt. Hoop u snel weer te mogen ontvangen!

Angelique beoordeelde op 2019-07-29

Snelle levering en mooie prijs/kwaliteit verhouding.

Reactie van Antilope Outdoor:
Dank u wel voor de positieve beoordeling!