Installatie module Magento rich snippets

Installatie module Magento rich snippets

De Magento module van WebwinkelKeur heeft een unieke optie welke het mogelijk maakt om de reviews die geplaatst zijn bij ons ook binnen je eigen site te laden. Wij raden deze optie vooral aan te gebruiken wanneer je voldoende verstand van Magento hebt. Het voordeel van het tonen van de reviews op je eigen webshop is dat deze binnen de eigen vormgeving getoond kunnen worden.

Hiervoor is een goed ingestelde Magento met cronjobs vereist. Wanneer je de cronjobs niet juist hebt ingesteld dan moet je periodiek de button ‘Handmatig inladen’ aanklikken om de synchronisatie te voltooien.

Wanneer de beoordelingen ingeladen zijn dan kun je deze aan de linker of rechter zijkant van je webshop tonen. Het is hierbij ook mogelijk om de klantenbeoordelingen op een aparte pagina binnen je webwinkel weer te geven. Wij adviseren echter deze optie enkel te gebruiken wanneer je het design van deze pagina wilt personaliseren. In andere gevallen raden wij aan gebruik te maken van de WebwinkelKeur widget welke de laatste geplaatste reviews toont.

Onderstaand een mooi voorbeeld van hoe je met wat technische kennis de laatste reviews in eigen opmaak kunt weergeven.

magento-maatwerk2
Voorbeeld custom design van de reviews