Magento Archives - WebwinkelKeur

Installatie module Magento rich snippets De Magento module van WebwinkelKeur heeft een unieke optie welke het mogelijk maakt om de reviews die geplaatst zijn bij ons ook binnen je eigen site te laden. Wij raden deze optie vooral aan te gebruiken wanneer je voldoende verstand van Magento hebt. Het voordeel van het tonen van de Continue Reading

Installatie module Magento automatische reviewverzoeken Bij  ‘Uitnodiging tot het delen van een klantervaring’ kun je aangeven of je de klanten automatisch wilt uitnodigen per e-mail om hun ervaring te delen. Deze optie is alleen beschikbaar voor PLUS-leden. Wanneer je de optie aanzet dan verschijnen er diverse configuratieopties. Zie onderstaande afbeelding. Bij de ‘Verzend bij status’ Continue Reading

Integratie Javascript module Magento  De WebwinkelKeur javascript integratie zorgt ervoor dat klanten de echtheid van het keurmerk kunnen controleren en de klantervaringen kunnen lezen zonder je webshop te verlaten. Het voordeel hiervan is dat de conversie hoger zal zijn dan wanneer klanten je webwinkel zouden verlaten om de ervaringen op een externe website te bekijken. Continue Reading

Integratie Magento module voor WebwinkelKeur Stap 1: Download onze plug-in via Github. Stap 2: Log vervolgens in op het ‘Magento Administratie Paneel’. Stap 3: Ga naar ‘Tabblad System’ > ‘Magento connect’ > ‘Magento ConnectManager’. Stap 4: Upload de ‘.tgz’ file bij ‘Direct package file’ upload. Stap 5: Klik op ‘Upload’ om de extensie te installeren. Continue Reading