Sint Martinusstraat 32
1611BB Bovenkarspel

8,8

w beoordeelde op 2018-04-14

heel tevreden..op een donderdag middag een bestelling gedaan,en de dag erna al thuis mogen ontvangen..Netjes en discreet in gepakt en afgeleverd..volgende bestelling doe ik weer op dildokraam..voor de mooie producten en goede levering..

René beoordeelde op 2018-04-04

Super snelle levering in de avond besteld volgende dag in huis. Duidelijke website. Goed omschreven. Prima prijs kwaliteit verhouding.

Jeroen beoordeelde op 2018-03-25

heel tevreden zondag besteld maandag worden er bij ons geen pakjes geleverd maar dinsdag werd het inderdaad heel discreet bezorgd geen gevens over dildokraam maar van een postsorteercentrum heel discreet want ik woon niet alleen snap je heel nieuwschierig enz dus geweldig gedaan
bestelling uitgepakt en geprobeerd inderdaad dat word nog even verder oefenen voor ik zo een maat er helemaal in krijg.
Maar dat komt goed niet te ongeduldig zijn lijkt mij

Laurina beoordeelde op 2018-03-05

Heb alles gevonden wat ik zocht met daarbij alles in duidelijke omschrijving en goede uitleg

Timewalker beoordeelde op 2018-03-01

Levering van product heeft 5 dagen geduurd i.p.v. de beloofde 24 uur service. Op de website vermeldde telefoonnummer was onbereikbaar.

Bart beoordeelde op 2018-01-17

goed geinformeerd over niet beschikbaarheid artikel en als nog snel geleverd na bestelling

Alex beoordeelde op 2018-01-11

Snelle levering en kwalitatief materiaal

Hennie beoordeelde op 2017-12-28

Supersnelle levering!
En de eerste ervaring was fantastisch!

Faye beoordeelde op 2017-11-27

Ik heb nooit mijn spullen ontvangen !!! Meerdere keren naar het nummer gebeld wat op de website staat en het nummer doet het niet !!

Reactie van Dildokraam.nl:
Deze klant heeft wel degelijk haar spullen ontvangen maar wel met 1 dag vertraging vanwege een storing bij PostNL. Het telefoonnummer op de website doet het ook gewoon, sterker nog, wij reageren altijd binnen 24 uur maar vaak al binnen enkele uren. Daarnaast lossen we eventuele problemen qua levering of defecten altijd netjes op.

harmjacob@gmail.com beoordeelde op 2017-11-26

niet de opgegeven maat geleverd

Reactie van Dildokraam.nl:
We betreuren het dat de productkenmerken op onze shop niet overeen komen met de werkelijkheid. Dit gebeurt echter zeer zelden. We hebben in dit geval een passende oplossing geboden voor deze klant (zoals retourzenden/annuleren of ruilen) maar de klant heeft hier tot nu toe niet op gereageerd.

jammer beoordeelde op 2017-11-12

3 producten met gratis glijmiddel slecht 1 x glijmiddel in plaats van 3x en in een minimale hoeveelheid. Jammer wat een zuinigheid

Reactie van Dildokraam.nl:
Bij deze klant berust het bovenstaande op een misverstand, hier hebben we ook over gecommuniceerd. De klant dacht bij elk bestelde product een gratis tube glijmiddel te krijgen maar dit geldt voor elke bestelling. De gratis tube glijmiddel is inderdaad een kleine tube maar wel een tube t.w.v. 2,95. Dit is krijgt elke klant dus bovenop andere vele voordelen!

Daniël beoordeelde op 2017-10-17

Fijne webshop !
Daaag Pabo en CLD!

maakt dat wat uit? beoordeelde op 2017-10-06

Snel, volgens afspraak en kwaliteit is overeenkomstig met de prijs die je betaalt.

sven beoordeelde op 2017-09-13

mn eerste 2 pluggen aangeschaft . kan niet wachten goed overzicht en relevante info

Gérard Van Oost beoordeelde op 2017-08-22

Zacht, gepaste grootte, aangepaste prijs,
Vlugge ontvangst.

Roy beoordeelde op 2017-08-09

Snelle service en uitstekend materiaal.

Anne Heemstra beoordeelde op 2017-08-02

Goed product voor een redelijke prijs.

Verbeek beoordeelde op 2017-07-30

Snelle levering, goede prijzen. Top

C. Hoogendijk beoordeelde op 2017-07-21

zondagavond besteld en dinsdagochtend keurig afgeleverd

Mi beoordeelde op 2017-07-19

👍🏼