Sint Martinusstraat 32

7,6

Linda beoordeelde op 2018-09-24

Geen gebruiksaanwijzing.

B beoordeelde op 2018-07-10

Snelle levering en goed product

Anas beoordeelde op 2018-07-07

Bestelling zaterdag geplaatst en dinsdag geleverd.zaterdag na het plaatsen van de bestelling ben ik online gaan checken
Of ik wel de juiste aankoop had gedaan en wat bleek op een andere site bleek hetzelfde product goedkoper te zijn.Heb meteen dit doorgegeven aan klantenservice en dat ik graag gebruik wilde maken van de laagste prijs-garantie.Maandag kreeg ik te horen dat de prijsverschil vrijdag teruggestort zou worden.Ik ben zeer tevreden A: van het product (professional penispomp calexotics) B:snelle levering en vlotte afhandeling laagste prijs garantie.
Ze doen wat ze beloven.

Dennis beoordeelde op 2018-06-13

Heb vorige week besteld nog niks en als je dan belt om sms stuurt geen reactie dus zwaar slecht

Hoi Dennis,

Helaas hebben we een telefoonstoring gehad afgelopen week.
Heb je ons ook een email gestuurd? Deze beantwoorden we namelijk altijd binnen 1 dag.
Daarnaast lossen we eventuele problemen altijd adequaat op!

Hoe dan ook, je kunt je bestelling afhalen op de door jou gekozen afhaallocatie (met je ID).

Excuus voor de telefonische onbereikbaarheid.

P Bolon beoordeelde op 2018-05-28

Heel erg jammer als je een bestelling plaats en dat je achteraf te horen krijg dat het materiaal niet aanwezig is

Klaas beoordeelde op 2018-05-02

product is precies volgens beschrijving en snel geleverd

Wim beoordeelde op 2018-04-29

Alles goed geregeld!

Reactie van Penispompwebshop.nl:
We hebben de klant zojuist de onderstaande reactie per email verstuurd en de klant de track&trace code toegestuurd.

'We hebben zojuist uw beoordeling ontvangen van WebwinkelKeur.
Emails worden altijd binnen 24 uur beantwoord, daarom vermoed ik dat de door ons beantwoorde emails in uw spambox terecht zijn gekomen. Uw bestelling ligt dus klaar bij de door u gekozen afhaallocatie dus u kunt het pakketje met uw ID bewijs afhalen.'

Nogmaals, wij reageren altijd binnen 24 uur op emails en handelen zaken keurig af met onze klanten.

Dries beoordeelde op 2018-04-10

Top toestel ! Doet wat het moet doen ;-)! Fijne ervaring !

marcel beoordeelde op 2018-04-08

Geleverde is zoals de omschrijving en de volgende dag in huis.

Wendy beoordeelde op 2018-02-09

Goed product, snelle verzending, duidelijk website en een voordelige prijs. Kortom, helemaal top!

Raketmannetje beoordeelde op 2018-01-10

Eerste levering was snel, de tweede wacht ik nog op goede organisatie!

A. beoordeelde op 2017-12-11

Als het pomp gaat wel omhoog maar als stop uit haalt dalt gelijk waarom?

Reactie van Penispompwebshop.nl:
We vinden het natuurlijk jammer dat het product uit uw bestelling niet voldoet aan uw wensen. Echter proberen we altijd tot een oplossing te komen met onze klanten. Dit negatieve cijfer heeft alleen betrekking op de prijs/kwaliteit van het product, althans zoals de klant dit ervaart, niet op de klantenservice, verzendtijd, nazorg en garantie.

Paultje beoordeelde op 2017-12-05

Veel en redelijk duidelijke informatie over de producten

L J B W Bakker beoordeelde op 2017-12-04

snel en netjes geleverd, De prijs is gunstig, voordeliger dan in een real store. IK zal veel uurtjes genieten van dit speeltje

Sailer beoordeelde op 2017-12-02

Een beoordeling is niet alleen snelle levering maar ook prijs kwaliteit,s verhouding, dus.
1, Zoals zij beloven, had zondag besteld dus maandag verwerking order, dinsdag in huis, een10:
2, beschrijving laat crusiaal gebruiks ongemak weg. Gat in de schacht, daardoor kan je het niet gebruiken bij erectie stoornis zodra ik wil penatreren en gat los laat, is het ppfff dag aansluiting. Een 3.
3. De sluitings kraag aan de opening, te ruim en slap om een goed afsluiting te maken, een 2.
Voor het totalen plaatje. Helaas een 5

Djao beoordeelde op 2017-11-29

Ik had mijn bestelling een dag binnen.
Dat is snel

i sahin beoordeelde op 2017-11-13

ik heb een penispomp besteld toen ik het pakket onvangde was de verpaking open niet goed dicht de verpakking was nat en het pomp werk niet zoals de hoort te werkeni

Reactie van Penispompwebshop.nl:
Dit hebben we nog nooit meegemaakt. Onze producten worden altijd zeer discreet en goed verpakt. Wellicht kan de klant contact opnemen om hier een oplossing voor te vinden. We zorgen altijd voor een optimale service en kwalitatief goede producten.

Jan beoordeelde op 2017-09-24

Zoals op de site wordt verteld, vandaag besteld morgen in huis. Klopt helemaal, prima service.

Willem beoordeelde op 2017-08-28

Super snelle levering, TOP!

besteller beoordeelde op 2017-08-07

makkelijke bestellen en supers snelle levering (zoals aangegeven op de website)