Sint Martinusstraat 32

Antwoord op vragen: matig

Jan beoordeelde op 2019-03-02

Goede snelle levering

Willem G.J. Kostelijk beoordeelde op 2019-01-02

Hert doorgeven van d e bestelling ging fout. Ik had nl. eerst een penispomp besteld en ging door naar verder bestellen: ik wilde nog penisringen. Toen ik dat eindelijk voor elkaar had , bleek de eerste bestelling in het winkelwagentje niet meer te zittn .Dus ik nofg een keer die penispom in het winkelwagentje doen. toen kreeg ik wel bericht dat er twee items waren besteld. toen naar betalen. Gedaan met mijn credit card. Toen de bestelling uitgedraaid.: Ik bleek niet een set penisringen plus penispomp te heb besteld maar TWEE penispompen! Belln bleek niet tekunnen. Ik heb toen meteen het bericht ingevuld, maar er kwam geen correctie of reactie. Wel die TWEE pompen.Eén ervan heb ik vanmorgen retour gestuurd. Met die ringen laar ik nog maar even mee wachten

Thomas Lodewijk beoordeelde op 2018-12-26

Zeer vlotte en goedkope levering.

Peter beoordeelde op 2018-10-21

Bestelling gedaan en daarna verkeerde item ontvangen. Is wel weer goed gekomen.

Linda beoordeelde op 2018-09-24

Geen gebruiksaanwijzing.

B beoordeelde op 2018-07-10

Snelle levering en goed product

Anas beoordeelde op 2018-07-07

Bestelling zaterdag geplaatst en dinsdag geleverd.zaterdag na het plaatsen van de bestelling ben ik online gaan checken
Of ik wel de juiste aankoop had gedaan en wat bleek op een andere site bleek hetzelfde product goedkoper te zijn.Heb meteen dit doorgegeven aan klantenservice en dat ik graag gebruik wilde maken van de laagste prijs-garantie.Maandag kreeg ik te horen dat de prijsverschil vrijdag teruggestort zou worden.Ik ben zeer tevreden A: van het product (professional penispomp calexotics) B:snelle levering en vlotte afhandeling laagste prijs garantie.
Ze doen wat ze beloven.

Dennis beoordeelde op 2018-06-13

Heb vorige week besteld nog niks en als je dan belt om sms stuurt geen reactie dus zwaar slecht

Hoi Dennis,

Helaas hebben we een telefoonstoring gehad afgelopen week.
Heb je ons ook een email gestuurd? Deze beantwoorden we namelijk altijd binnen 1 dag.
Daarnaast lossen we eventuele problemen altijd adequaat op!

Hoe dan ook, je kunt je bestelling afhalen op de door jou gekozen afhaallocatie (met je ID).

Excuus voor de telefonische onbereikbaarheid.

P Bolon beoordeelde op 2018-05-28

Heel erg jammer als je een bestelling plaats en dat je achteraf te horen krijg dat het materiaal niet aanwezig is

Klaas beoordeelde op 2018-05-02

product is precies volgens beschrijving en snel geleverd

Wim beoordeelde op 2018-04-29

Alles goed geregeld!

Reactie van Penispompwebshop.nl:
We hebben de klant zojuist de onderstaande reactie per email verstuurd en de klant de track&trace code toegestuurd.

'We hebben zojuist uw beoordeling ontvangen van WebwinkelKeur.
Emails worden altijd binnen 24 uur beantwoord, daarom vermoed ik dat de door ons beantwoorde emails in uw spambox terecht zijn gekomen. Uw bestelling ligt dus klaar bij de door u gekozen afhaallocatie dus u kunt het pakketje met uw ID bewijs afhalen.'

Nogmaals, wij reageren altijd binnen 24 uur op emails en handelen zaken keurig af met onze klanten.

Dries beoordeelde op 2018-04-10

Top toestel ! Doet wat het moet doen ;-)! Fijne ervaring !

marcel beoordeelde op 2018-04-08

Geleverde is zoals de omschrijving en de volgende dag in huis.

Wendy beoordeelde op 2018-02-09

Goed product, snelle verzending, duidelijk website en een voordelige prijs. Kortom, helemaal top!

Raketmannetje beoordeelde op 2018-01-10

Eerste levering was snel, de tweede wacht ik nog op goede organisatie!

A. beoordeelde op 2017-12-11

Als het pomp gaat wel omhoog maar als stop uit haalt dalt gelijk waarom?

Reactie van Penispompwebshop.nl:
We vinden het natuurlijk jammer dat het product uit uw bestelling niet voldoet aan uw wensen. Echter proberen we altijd tot een oplossing te komen met onze klanten. Dit negatieve cijfer heeft alleen betrekking op de prijs/kwaliteit van het product, althans zoals de klant dit ervaart, niet op de klantenservice, verzendtijd, nazorg en garantie.

Paultje beoordeelde op 2017-12-05

Veel en redelijk duidelijke informatie over de producten

L J B W Bakker beoordeelde op 2017-12-04

snel en netjes geleverd, De prijs is gunstig, voordeliger dan in een real store. IK zal veel uurtjes genieten van dit speeltje