Sint Martinusstraat 32 32
1611 BB Bovenkarspel

8,3

b beoordeelde op 2018-02-07

realdoll besteld, deze is goed aan gekomen, nette postbode, leuke doll.

b beoordeelde op 2017-12-17

perfect, aanrader.

Sjors35 beoordeelde op 2017-10-15

Heel tevreden. Het product was niet in voorraad doch na 1 week alsnog geleverd via het postkantoor.
Over het gebruik ben ik zeer tevreden.

Fred beoordeelde op 2017-10-01

Ben niet tevreden, omdat ik het niet ontvangen heb,wel afgeleverd,maar niet bij mij,en waar wel, geen flauw idee?

Reactie van Sexpopwebshop.nl:
Hallo,

Allereerst vinden we het natuurlijk vervelend om te lezen dat u uw pakketje niet heeft ontvangen. We hebben hier echter nooit een melding van gehad. Bestellingen worden door ons uiteraard netjes geleverd op het door de klant opgegeven adres of bij een PostNL afhaallocatie gekozen door de klant.

Het gebeurd zeer zelden dat een bestelling niet of onjuist wordt geleverd maar dit lossen we dan altijd op. Helaas zijn wij ook afhankelijk van PostNL maar uiteindelijk worden dit soort problemen altijd opgelost.

wes beoordeelde op 2017-09-18

Goed product maar uiterlijk valt wat tegen

Leroy beoordeelde op 2017-08-30

Goede snelle discreete levering

Gavel beoordeelde op 2017-08-29

Snel gekregen via de post

m beoordeelde op 2017-05-06

Snelle levering en goede communicatie

Pieter beoordeelde op 2017-04-30

Alles zoals het moet zijn

P beoordeelde op 2017-04-21

Landrob beoordeelde op 2017-03-14

Snelle en discrete levering.

Kelderman beoordeelde op 2017-03-04

Het nieuw gekochte product kwam kapot aan, en het was binnen 2 dagen vervangen, dat is pas service.

Marijke Van Hout beoordeelde op 2017-02-28

Zeer snelle levering

Headcase beoordeelde op 2017-01-18

Bestelling teruggestuurd. klopte niet. Silicone vagina en anus, daar vielen de gaten al in voor het installeren. Ook niet eenvoudig voor een amateur. De verhoudingen kloppen ook niet. Een vagina gaat omhoog, niet horizontaal. Penetreren lukte niet.

Evelien beoordeelde op 2016-12-25

Ik ben niet tevreden over mijn aankoop.
We hebben de pop opgeblazen en er zat een scheur in dus is de pop niet bruikbaar want ze loopt steeds leeg.

Kees beoordeelde op 2016-12-24

Zeer slechte pop. De ingang is te nauw, dus onbruikbaar.

2016