Horn 3
1614LS Lutjebroek

8,1

joop beoordeelde op 2019-07-01

inhoud zou gecontroleerd worden op de zaak en men zou je van te voren laten weten voor track en trace allebei dus niet ineens stond de bezorger er en de douane had hem opengemaakt met vermelding tpe mannequin hoezo niks over inhoud

Reactie van Sexpopwebshop.nl:
We hebben meneer reeds een reactie gestuurd, namelijk:
Er is voorafgaand aan de verzending een track&trace code toegestuurd waarmee meneer de verzending kon volgen. Heel sporadisch worden dit soort pakketten gecontroleerd door de douane, dit kunnen we helaas niet tegenhouden maar deze controles hebben verder geen gevolgen voor de bestelling. De pop wordt gewoon geleverd zoals besteld.

Willy VS beoordeelde op 2019-06-23

Alles top. Goede service. Veel geduld en begripvol. Doe zo voort!!!!

Anoniem beoordeelde op 2019-06-20

Anoniem beoordeelde op 2019-06-16

Kamin beoordeelde op 2019-05-31

Prima pop, het enige dat ik jammer vind zijn de scherpe randen rond de openingen

Leo Chang beoordeelde op 2019-05-27

Goede service, alle vragen worden netjes beantwoord. Ogen van de vorige pop die troebel waren werden meteen opgestuurd. Zou weer bij deze webshop bestellen.

Van tongeren beoordeelde op 2019-05-05

Ik heb twee keer een pop bij jullie gekocht.De laatste voor de prijs van 254 € was bij het opblazen op verschillende plekken lek.Ikwil nog een duurdere bestellen maar vraag mij af of dat wel verstandig is. Dit wilde ik toch even vermelden

Fazil beoordeelde op 2019-05-03

Woensdagnacht ( dus donderdag) een bestelling gemaakt. Hier kwam ik de volgende middag ( dus donderdagmiddag) op terug door een bericht via de site en een mail te sturen om te vragen naar de mogelijkheden de bestelling te annuleren , 24 uur gewacht, geen reactie. Dus heb ik maar gebeld, telefoonnummer is niet in gebruik WTF! Uiteindelijk mezelf overgehaald - mocht het product aankomen- het in ontvangst te nemen en vervolgens netjes te retourneren, wat volgens de site kan mbt dit product. In principe zou het vrijdag moeten aankomen, aangezien de bestelling donderdag voor 19 uur is gemaakt. Nope, geen track and trace geen reactie nada. Hier zit ik dan, een hoop geld betaald , het weekend toetredend en nul procent blij. Vraag me af of jullie nog bestaan. Graag kom ik jullie reactie tegemoet mbt de bovenste.

Reactie van Sexpopwebshop.nl:
Hallo,

We hebben dit per email reeds netjes opgelost met de klant. Het betrof een misverstand.

Van tongeren beoordeelde op 2019-05-01

Ik heb twee keer een pop gekocht.ze waren alle twee op de naden lek ze liggen al in de container.geen succes helaas.

Anoniem beoordeelde op 2019-04-24

Nodakear beoordeelde op 2019-04-23

Tis een leuk speeltje

ikki beoordeelde op 2019-04-21

snelle service,

Jacob beoordeelde op 2019-04-15

Heel tevreden ,snel in huis en fijn speeltje

Anoniem beoordeelde op 2019-04-13

Anoniem beoordeelde op 2019-04-12