BluGarda B.V. icon

BluGarda B.V.

De 2 webwinkel(s) van BluGarda B.V. samengevoegd worden beoordeling met een 9,3 door 343 klanten.

9,3

Taal

• SG
    Geverifieerde klant van BluGarda

Werd erg goed geholpen bij het kiezen van het juiste vijver filter. Daarna werd bestelling de volgende dag al bezorgd. Top!

Antwoord van BluGarda

Bedankt voor je positieve review! Veel plezier met de aankoop :)

• yvan menten

snelle levering

• Eve koch
    Geverifieerde klant van BluGarda

Snelle levering, voldoet aan verwachting

• Manu
    Geverifieerde klant van BluGarda

Super schnelle Lieferung. War sofort einsatzbereit.

• Arnold Dittmar
    Geverifieerde klant van BluGarda

Vlot geleverd en wat opviel is dat het niet in een veel te grote doos was verpakt, goed bezig, Helaas was de pomp wat aan de kleine kant en heb ik het terug moeten sturen maar hoe dan ook snel en netjes.

Antwoord van BluGarda

Bedankt voor je positieve review ondanks dat de pomp iets te klein was. We zullen je nog een persoonlijk berichtje sturen of we je mogelijk met een andere pomp kunnen helpen.

• Christophe Printemps

Supersnelle levering 👍👍

• Jopie Prijt
    Geverifieerde klant van BluGarda

Goede service had problemen met min uv apperaat zeer snel opgelost super bedrijf.

• Emmanuel NOGUEIRA
    Geverifieerde klant van BluGarda

Très bien, système bien conçu

• Jan van Bree
    Geverifieerde klant van BluGarda

De bestelling was ok maar het product werkte niet contact gehad maar naderhand niets meer gehoord een derde partij heeft het product bekeken en na een paar dagen gerepareed (free) ik vond het niet meer de moete om hem weer op te sturen zodat ik het product sneller kon gebruiken nogmaals dat was niet de afspraak bijdeze

• Johan
    Geverifieerde klant van BluGarda

Heel goede webwinkel! maar dat heeft wel een prijs,..Achteraf dezelfde spullen bij andere aanbieders goedkoper aangetroffen.

Antwoord van BluGarda

Bedankt voor je positieve review Johan. We hebben natuurlijk geen invloed op de prijzen van onze concurrenten. We streven er zelf naar om altijd een eerlijke prijs te hanteren waarbij we onze kwaliteitsservice kunnen garanderen. Bovendien bieden we op de meeste van onze producten drie jaar fabrieksgarantie, wat vaak langer is dan bij onze concurrenten.

• Robert Beelen

Goed product 👍

• Frans
    Geverifieerde klant van BluGarda

Prima levering voor een geweldig product

Antwoord van BluGarda

Bedankt voor je positieve review!

• Francis Herbreteau

Bonjour
    Bien reçu le colis mais la lampe est cassée dans le colis.
    Merci de m'en envoyer une autre.
    Cordialement
    Francis Herbreteau

Bonjour Francis,

Désolé que le produit ait été endommagé pendant le transport. Nous allons te contacter concernant la livraison et trouver une solution.

Cordialement,
    Sven

• Ed Vlaanderen Oldenzeel

Was redelijk snel

• Willem Timmer
    Geverifieerde klant van BluGarda

Goed advies, en service. wordt geleverd volledig volgens afspraak

• Peter
    Geverifieerde klant van BluGarda

Duidelijke site, goede service, snelle levering

Antwoord van BluGarda

Bedankt voor de positieve feedback en fijn dat de service & levering bevallen :)

• Elly van Beusekom-Smids
    Geverifieerde klant van BluGarda

Het mailcontact was erg prettig, persoonlijk en vriendelijk. Mijn bestelling was blijven hangen bij de post maar BluGarda pakte het supergoed op. Een hele fijne betrouwbare winkel!

• Matthijs Kortleven
    Geverifieerde klant van BluGarda

Vlotte levering. Product goed ontvangen. Makkelijk instelbaar en goed werkend.

• Ramona
    Geverifieerde klant van BluGarda

Snelle levering van de lamp en filter

• Mieke
    Geverifieerde klant van BluGarda

Makkelijk te installeren en prima schoon te maken.