Beoordelingssysteem instellen Archives - WebwinkelKeur

Review bronnen worden automatisch gevonden en toegevoegd zodat scores die je bij andere partijen hebt behaald ook bij ons getoond worden. Wil je een of meerdere bronnen liever niet tonen? Dan kun je die verstoppen door op de knop in je dashboard te klikken, door nogmaals te klikken toon je ze weer.

One-click reviews zijn beoordelingen die zonder schriftelijke toevoeging verzameld kunnen worden. Dit betekent dat de klant, c.q. de consument, een beoordeling kan achterlaten door middel van een eenvoudige klik op een beoordelingscijfer. Vanaf dat moment wordt de beoordeling opgeslagen. De klant kan dan er nog voor kiezen om een schriftelijke toevoeging aan de beoordeling toe Continue Reading

Met ons PLUS– en PRO-pakket is het mogelijk automatisch uitnodigingen tot het delen van ervaringen te versturen. Deze uitnodigingen komen eerst in een wachtrij te staan, de tijd waarin ze in de wachtrij staan is gebaseerd op jouw instellingen binnen de module. Wanneer er een uitnodiging tot het achterlaten van een ervaring in de wachtrij Continue Reading

We raden je aan om het spamfilter op jouw domein zo te configureren dat e-mails van WebwinkelKeur goed aankomen. Dit zorgt er niet alleen voor dat e-mails bij jou goed aankomen, het zorgt er ook voor dat de spamfilters “leren” en de e-mails van WebwinkelKeur ook bij jouw klanten door het spamfilter komen. Hoe dit Continue Reading

Standaard worden uitnodigingen richting klanten verzonden met afzender het e-mailadres van WebwinkelKeur. Je kunt via ons dashboard eenvoudig de afzender van uitnodigingen richting jouw klanten wijzigen, volg daarvoor de volgende stappen:

Je CSV moet bestaan uit minimaal 2 en maximaal 4 kolommen. In de eerste kolom moeten de e-mailadressen staan, in de tweede kolom de ordernummers en in de derde kolom optioneel de taal van de uitnodiging, in de vierde kolom kun je vermelden over hoeveel dagen de uitnodiging verzonden moet worden. Deze vierde kolom kun Continue Reading

Deze gegevens zijn vindbaar na inloggen op dashboard.webwinkelkeur.nl. Kies daarna voor Installatie > Wizard. In de daarop volgende uitleg staan de benodigde gegevens. Heb je meerdere webwinkels in je WebwinkelKeur account? Kies dan rechtsbovenaan de juiste webwinkel.