Hoe kan een klant zijn of haar review aanpassen? De klant heeft een review geplaatst, maar geeft toch aan dat de review aangepast moet worden. Hoe kan een klant dit dan doen? Heel makkelijk! Hieronder leggen we de mogelijkheden voor je uit. Op het moment dat de klant een review heeft geplaatst, ontvangt de klant Continue Reading
Beoordelingssysteem instellen Archives - WebwinkelKeur
Met product reviews maak je aanspraak op gele sterren bij je producten in Google Shopping. Om dit in te stellen ben je een “feed met product reviews” nodig volgens de specificatie van Google. Wij maken deze automatisch voor je aan. Wanneer je eerste product reviews via ons binnen zijn gekomen, kun je deze naar Google Continue Reading
Wil je geen reviews verzamelen via WebwinkelKeur, maar liever via een externe partij? Geen probleem! Zorg er eerst voor dat jouw externe reviewbron wordt weergegeven op jouw ledenpagina. Hoe dat werkt lees je in deze uitleg. Log hierna in op het WebwinkelKeur dashboard en navigeer middels het menu links naar Beoordelingen > Instellingen. Bij de Continue Reading
One-click reviews zijn beoordelingen die zonder schriftelijke toevoeging verzameld kunnen worden. Dit betekent dat de klant, c.q. de consument, een beoordeling kan achterlaten door middel van een eenvoudige klik op een beoordelingscijfer. Vanaf dat moment wordt de beoordeling opgeslagen. De klant kan dan er nog voor kiezen om een schriftelijke toevoeging aan de beoordeling toe Continue Reading
Met ons PLUS– en PRO-pakket is het mogelijk automatisch uitnodigingen tot het delen van ervaringen te versturen. Deze uitnodigingen komen eerst in een wachtrij te staan, de tijd waarin ze in de wachtrij staan is gebaseerd op jouw instellingen binnen de module. Wanneer er een uitnodiging tot het achterlaten van een ervaring in de wachtrij Continue Reading
Wil je graag weten hoe de percentages die je ziet op de ledenpagina berekend worden? Lees hier verder over de rekenformule achter de percentages op de WebwinkelKeur ledenpagina:
We raden je aan om het spamfilter op jouw domein zo te configureren dat e-mails van WebwinkelKeur goed aankomen. Dit zorgt er niet alleen voor dat e-mails bij jou goed aankomen, het zorgt er ook voor dat de spamfilters “leren” en de e-mails van WebwinkelKeur ook bij jouw klanten door het spamfilter komen. Hoe dit Continue Reading
Standaard worden uitnodigingen richting klanten verzonden met afzender het e-mailadres van WebwinkelKeur. Je kunt via ons dashboard eenvoudig de afzender van uitnodigingen richting jouw klanten wijzigen, volg daarvoor de volgende stappen:
Je CSV moet bestaan uit minimaal 2 en maximaal 4 kolommen. In de eerste kolom moeten de e-mailadressen staan, in de tweede kolom de ordernummers en in de derde kolom optioneel de taal van de uitnodiging, in de vierde kolom kun je vermelden over hoeveel dagen de uitnodiging verzonden moet worden. Deze vierde kolom kun Continue Reading
Deze gegevens zijn vindbaar na inloggen op dashboard.webwinkelkeur.nl. Kies daarna voor Installatie. In de daarop volgende uitleg staan de benodigde gegevens. Heb je meerdere webwinkels in je WebwinkelKeur account? Kies dan rechtsbovenaan de juiste webwinkel.