Google Seller Rating Archives - WebwinkelKeur

Google Seller Rating zijn de getoonde sterren van je Google Ads voor de betaalde zoekresultaten binnen Google. Tevens geeft Google Seller Rating het percentage positiviteit van je reviews weer bij Google Shopping. De sterren van Google Seller Rating zijn dus niet hetzelfde als de sterren van de product reviews van Google Shopping. Zie afbeelding hieronder Continue Reading

Google seller rating kun je gemakkelijk binnen ons dashboard activeren. Log in binnen ons dashboard ga naar Reviews > Shopreviews > Instellingen > Google Seller Rating > bekijk of je betreffende webwinkel voldoet aan de kwalificatie > Activeer. Er zijn wel vereisten om te kwalificeren voor de sterren van Google Seller Rating. Klik hier voor Continue Reading

Google Seller Rating is niet hetzelfde als de rich snippets in Google. Waar de rich snippets in Google de sterren binnen de organische (onbetaalde) zoekresultaten laat zien, laat Google Seller Rating de sterren binnen de betaalde zoekresultaten (advertenties & Google Shopping) zien. Hoewel beide sterren er vrijwel hetzelfde uit zien, is de werking compleet anders. Continue Reading

Dankzij onze partner Verified Reviews hebben we de mogelijkheid onze leden een Google Seller Rating optie aan te bieden. Deze is helaas niet kosteloos. Het activeren van deze sterren bedraagt 20,- per maand per geactiveerde webwinkel. De facturering gaat per kwartaal en de optie is makkelijk aan- en uit te zetten binnen ons dashboard. De kosten Continue Reading

Niet elke webwinkel kwalificeert voor de Google Seller Rating. De webwinkel moet namelijk aan enkele vereisten voldoen om de sterren te kunnen tonen. Wij hebben ze hieronder voor je opgesomt: De webwinkel heeft de afgelopen 12 maanden minstens 100 unieke reviews verzameld. Dit is helaas nog geen garantie dat de sterren echt getoond worden. Google Continue Reading

Google Seller Rating geïnstalleerd, maar niet zichtbaar? Nu heb je Google Seller Rating geactiveerd en geïnstalleerd en kom je erachter dat de sterren niet zichtbaar zijn. Dit kan verschillende redenen hebben: De webwinkel heeft de afgelopen 12 maanden minder dan 100 unieke reviews verzameld. (Let wel op, het verzamelen van minstens 100 unieke reviews geen Continue Reading