Steeds meer webwinkeliers maken de overstap van een ander keurmerk of review systeem. Lees hier wat erbij komt kijken om ook over te stappen op WebwinkelKeur.
Keuring webwinkel Archives - WebwinkelKeur
De meest voorkomende redenen voor afkeuring zijn: Het niet vermelden van een telefoonnummer. Het niet goed wijzen op het recht op retourneren (ook buiten de algemene voorwaarden!). Het niet vermelden van adresgegevens, e-mailadres, KvK- en btw-nummer. Wanneer je onder de categorie risico webwinkels valt hebben wij extra informatie van je nodig. Hier vragen wij om Continue Reading
In principe zullen wij elke webwinkel binnen 2 werkdagen keuren. Het resultaat van die keuring ontvangt je per e-mail. In bijzondere gevallen kan de keuring niet lukken binnen deze 2 werkdagen. Duurt jouw keuring langer, neem dan gerust even contact met ons op. Het kan namelijk voorkomen dat de e-mail met het keuringsresultaat niet bij Continue Reading
Een herkeuring kun je aanvragen door in te loggen op WebwinkelKeur met jouw persoonlijke login. Deze logingegevens worden als service bijgevoegd in de e-mail met het resultaat van jouw keuring. Via het dashboard zijn alle zaken met betrekking tot WebwinkelKeur te regelen inclusief jouw het aanvragen van een herkeuring. Klik hiertoe in het linker menu op “Webwinkels” Continue Reading
Bij een afkeuring ontvang je per e-mail van ons een uitgebreide keuringsrapportage met de gevonden verbeterpunten. Dat jouw webwinkel afgekeurd is betekent niet dat je geen lid kunt worden. We geven jou de tijd om de verbeterpunten door te voeren. Wanneer je vragen of hulp nodig hebt dan kun je altijd contact met ons opnemen. Continue Reading