Rich Snippet Sterren Archives - WebwinkelKeur

Activeren van de rich snippet sterren is eenvoudig. Voor activatie raden we je aan om ons blog te lezen over de werking van Rich Snippet sterren. Hoe krijg je de rich snippets op jouw webwinkel? Je kunt de rich snippets eenvoudig activeren via de Sidebar / Javascript integratie. Wanneer je de sidebar al actief hebt, Continue Reading

Google Seller Rating is niet hetzelfde als de rich snippets in Google. Waar de rich snippets in Google de sterren binnen de organische (onbetaalde) zoekresultaten laat zien, laat Google Seller Rating de sterren binnen de betaalde zoekresultaten (advertenties & Google Shopping) zien. Hoewel beide sterren er vrijwel hetzelfde uit zien, is de werking compleet anders. Continue Reading

Veel leden kiezen ervoor om rich snippet code toe te voegen aan hun webwinkel. Hoe kun je testen of deze code juist geplaatst is? Test de juiste plaatsing van de Rich Snippet code Om de juiste werking te testen kun je gebruik maken van de Rich Results test van Google. 1. Vul daar bij het Continue Reading