Security scan Archives - WebwinkelKeur

SAAS software SAAS staat voor software-as-a-service, oftewel webshops welke niet zelf gehost worden, maar tegen een vast tarief aangeboden worden als dienst. Denk dan aan CCV Shop, Lightspeed, Mijnwebwinkel, Shoppagina, Shoptrader, et cetera. In principe werkt de scan ook bij SAAS webwinkels. Wel echter met wat kanttekeningen. Bij SAAS (software as a service) heb je Continue Reading

Het is erg belangrijk dat je webwinkel malware vrij is, malware kan namelijk schade veroorzaken bij je bezoekers. Als je wilt controleren of er Malware is gevonden, dan kun je eenvoudig de Malware monitor raadplegen welke onderdeel is van de WebwinkelKeur security scan. Om te zien welke kwetsbaarheden we gevonden hebben is het allereerst zaak Continue Reading

Een goede beveiliging begint bij een goed geconfigureerde server en website. Onze security scan helpt je hierbij door op kwetsbaarheden te scannen. Het alleen detecteren van deze problemen is echter geen oplossing, je zult na detectie zelf aan de slag moeten voor een oplossing. Om te zien welke kwetsbaarheden we gevonden hebben is het allereerst Continue Reading

Controleren wanneer je webwinkel offline is geweest of bekijken hoe jouw uptime de laatste maand was? Het kan met de security scan. Om deze statistieken te bekijken log je als eerst in via https://scan.valuedsecurity.com. Je hebt hiervoor een e-mail gekregen met een aparte login na het activeren van de security scan via https://dashboard.webwinkelkeur.nl. Na inloggen Continue Reading

Bij de WebwinkelKeur security scan zit de mogelijkheid om een security badge te plaatsen. Deze security badge is een keurmerk welke aan jouw bezoekers laat zien dat de veiligheid van jouw webwinkel dagelijks gecontroleerd wordt. Om deze security badge te installeren log je als eerst in via https://scan.valuedsecurity.com. Je hebt hiervoor een e-mail gekregen met Continue Reading